مجله آوا

بهترین هدفون استودیویی برای ضبط در خانه 2020

بهترین هدفون استودیویی برای ضبط در خانه 2020

بهترین هدفون استودیویی برای ضبط در خانه 2020

هنگامی که صحبت از ضبط استودیو می شود ، شما می خواهید بهترین لوازم جانبی را که همیشه می تواند عملکرد را ارائه دهد ، بدست آورید.

به همین دلیل است که یک تولید کننده زمان بیشتری برای گرفتن هدفون مناسب استودیویی می گیرد. با بهترین تولید صدا می توانید همیشه از کار کردن روی موسیقی خود لذت ببرید و چیزی را ایجاد کنید که به آن افتخار کنید.

خوب ، ما در زیر می خواهیم به بهترین هدفون استودیویی برای ضبط خانه بپردازیم. این راهنما باید به شما در انتخاب صحیح کمک کند.

This will save you a lot of cash, which is otherwise write my essay website spent by employing a fulltime essay author.

بهترین هدفون باز برای ضبط خانگی

بهترین هدفون استودیویی را باهم بررسی میکنیم 

هدفون Beyerdynamic DT 990 PRO استودیو

1هدفون Beyerdynamic DT 990 PRO استودیو

اگر به دنبال هدفون های محکم و با قیمت مناسب هستید ، همیشه می توانید این یکی را در نظر بگیرید. ساخت ناهموار را چیزی خواهید دید که دوست دارید و از آن لذت می برید. 

بدون اینکه لزوماً آسیب ببیند به راحتی چند قطره را در اینجا و آنجا برطرف می کند. شکی نیست که شما از استفاده از یکی از آنها امروز در استودیوی خانگی خود لذت خواهید برد.

درمورد استایل ، متوجه می شوید که هدفون از نظر ظاهری مناسبی است. شما می توانید به طرز جمع و جور بودن در طراحی آنها را دوست داشته باشید. 

این امر به شما امکان می دهد بدون مشکل حمل و نقل ، آنها را در هر کجای مکان قرار دهید. هرچه ساده باشند ، داشتن یک پایان برجسته باعث می شود هدفون های سطح بالایی به نظر برسند.

راحتی نیز چیز دیگری است که سازنده آن را فراموش نکرده است. لیوان های گوش را مانند پارچه ای پوشیده از جامه می پوشانید. این نوع پارچه بسیار عالی است به گونه ای که هنگام استفاده از هدفون برای ساعات طولانی احساس تعریق نمی کنید. پیشانی بند نیز از جنس فلز ساخته شده و باعث دوام آن می شود.

شما به طور کلی می خواهید راحتی را دوست داشته باشید. این هدفون از نوع بالایی برخوردار است و همراه با لیوان های بزرگ گوش است که باید به راحتی در پشت گوش با راحتی قرار گیرد. ممكن است نوار هد برای سلیقه بعضی افراد خیلی سفت باشد ، اما اینكه شما را از این هدفون رها كنید ، دغدغه اصلی نیست.

هدفون با یک کیف دستی نرم از طرف سازنده ارائه می شود. کیسه با قابلیت حمل هدفون از اهمیت بالایی برخوردار است. مطمئناً هنگام راه رفتن با هدفون می توانید یک زمان راحت داشته باشید. پارچه تا حدودی ضد آب است بنابراین باید هدفون را از آسیب آب در امان نگه داشت.

در مورد صدا ، مطمئناً آن را دوست دارید. از نظر قیمت بسیار خوب است و به عقب باز است. شما یک محدوده باس عالی و مداوم و عالی را خواهید یافت.

هدفون حرفه ای Sennheiser HD 650 Open Back

2هدفون حرفه ای Sennheiser HD 650 Open Back

با شروع طراحی آن ، دریافت خواهید کرد که این مدل از یک ظاهر طراحی شده مناسب برخوردار است که باید مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد. ب

ا توجه به اینکه از Sennheiser تهیه شده است ، قطعاً باید تعدادی از ویژگی های برتر را داشته باشید که می توانید دوست داشته باشید. طراحی کلی آن باعث می شود حتی از قیمت آن گران تر هم به نظر برسد. 

شما پوشش براق آن را دوست خواهید داشت که به آن پایان بالایی می بخشد.

راحتی شما را با مدل می پسندید. اگر قبلاً از HD 600 استفاده کرده اید ، توجه داشته باشید که این یکی راحت تر است. مدل 650 دارای گوشواره های بزرگ است که باید گوش ها را به طور کامل درآورد. 

با چنین طرحی ، دیگر لازم نیست نگران باشید که گوشهای شما نیز تحت فشار زیادی قرار می گیرند. پارچه جیر مانند مدل روی پوست احساس خوبی دارد. همچنین باعث می شود عرق کردن از تأثیر راحتی شما جلوگیری کند.

این هدفون کاملاً در یک قالب جمع و جور قرار نمی گیرد. خوب ، ممکن است برخی در حال فکر کردن باشند که قابلیت حمل آن دشوار خواهد بود. خوب با توجه به اندازه و وزن ، لازم نیست نگران حمل و نقل باشید. شما همیشه در شرایطی خواهید بود که بتوانید آنها را با خود حمل کنید حتی اگر مجبور به سفر باشید.

کیفیت ساخت به همان اندازه خوب است. این به شما نوع عملکردی را می دهد که همیشه می خواستید. احساس خواهید کرد که ارزش پرداخت آن را دارید. با این وجود می تواند کمی از پیشرفت در هنگام پیشانی استفاده کند. کمی شکننده است.

به طور کلی کیفیت صدا بسیار خوب است.

 

هدفون Sennheiser HD280PRO (مدل قدیمی)

3هدفون Sennheiser HD 800 Reference Dynamic

ما مجبور شدیم یک مدل Sennheiser را در این لیست قرار دهیم دلیل این امر این است که مارک همیشه بهترین عملکرد را ارائه می دهد. این یکی یکی از مدل های رده بالایی است که می توانید از مارک تهیه کنید. 

این بسیار جالب است که بخواهید به موسیقی گوش دهید و تمام روز ضبط کنید. مطمئناً احساس خواهید کرد که تمام پولهایی را که روی آن خرج می کنید ارزش دارد.

لیوان های ارگونومیک گوش هنگام استفاده کلی از هدفون چشمگیر هستند. تولیدکننده مجبور بود تا لیوان های گوش را ارگونومیک کند تا بتوانید با استفاده از آن یک زمان راحت داشته باشید. 

شما از طبیعت فوق العاده سبک وزن مدل لذت خواهید برد. این امر باعث می شود بدون استفاده از احساس وزن زیاد روی سر ، استفاده از آن را برای ساعت های طولانی آسان کنید.

مش استیل ضد زنگ مبدل ها را از عرق و سایر عناصر محافظت می کند. اکنون می توانید هدفون هایی داشته باشید که همیشه از عملکرد عالی برخوردار هستند.

بند پیشانی خیس نیز چیزی است که شما دوست دارید. این همراه با پلیمرهای میرایی است که برای از بین بردن هرگونه لرزش مفید است. این مهم است به گونه ای که شما می توانید در هنگام استفاده از هدفون از تولید صدا با کیفیت استفاده کنید.

کوسن های لوکس گوش برای راحتی مناسب هستند. شکی نیست که شما با استفاده از هدفون بیشتر اوقات راحتی خواهید داشت. دوام نیز خوب است به طوری که عملکرد بسیار خوبی نیز ارائه می دهد.

به طور کلی تولید مثل صدا خوب است. دیگر نیازی نخواهید داشت که عالی عمل کند. این احساس را به عنوان بخشی از تولید حس می کند. ضبط در استودیوی خانه خود فقط بهتر شد.

هدفون بسته شده Shure SRH1540 Premium

4هدفون Shure SRH1540 Premium

وقتی کلمه Premium را در عنوانی از یک محصول مشاهده می کنید ، انتظار دارید که واقعاً خوب باشد. شما در این مورد اشتباه نخواهید کرد. 

این مدل در محدوده قیمت آن چیزی است که شما می توانید بیشتر هدفون های بسته را هزینه کنید ، بنابراین این یک معامله بزرگ نیست. 

با این حال ، برای پول ، می خواهید مطمئن باشید که ارزش پول خود را برای آن خرج کرده است.

این مدل مجهز به درایورهای 40 میلی متری نئودیمیوم است که می توانند عملکرد صوتی برتر را ارائه دهند. شما همیشه عاشق آن نوع عملکردی خواهید بود که ارزش پول دارد. 

هر زمان که ضبط می کنید ، می خواهید بهترین تولید مثل صدا را بدست آورید. این فقط یک کار خوب است. اوج های واضح و باس گرم باید باعث شود احساس کنید تصمیم درستی گرفته اید.

طراحی عقب بسته برای جداسازی نویز بسیار مهم است. هیچ نویز پس زمینه در هدفون نفوذ نمی کند و باعث حواس پرتی می شود. شما همچنین عاشق طراحی محوطه ای خواهید بود که مدل برای راحتی بیشتر می تواند بر روی گوش ها استراحت کند. 

راحتی روی دست هم بسیار عالی است. این مدل از یک قاب دوگانه ارگونومیک بهره می برد که باید راحتی را بهتر کند. پیشانی بند پر شده باعث می شود بدون هدف مشکلی پوشیدن هدفون برای ساعات طولانی انجام شود.

اکنون می توانید ساعتهای طولانی ضبط کنید.ساخت سبک وزن نیز قابل ذکر است. این امر همیشه لذت بردن از استفاده بیشتر از هدفون را برای شما آسان خواهد کرد. سازنده آن را نیز از آلیاژ آلومینیوم درجه هواپیما تهیه کرده است. 

این نوع ساخت و ساز بسیار عالی است تا اطمینان حاصل کنید که می توانید بدون نگرانی در مورد دوام کلی ، از استفاده بیشتر از آن لذت ببرید.

هدفون Sennheiser HD280PRO (مدل قدیمی)

5هدفون Sennheiser HD280 Pro

این مدل همیشه نیازهای بسیاری از کاربران را تأمین می کند. سازنده این مدل را ساخته تا بهترین دوام را که اکنون می توانید از آن استفاده کنید ، تحویل دهد. 

این بدان معنی است که شما همیشه می توانید بدون استفاده از نیاز به تغییر آن از سالها لذت ببرید. اگرچه تولید کننده از پلاستیک برای قاب استفاده می کند ، اما هنوز هم دوام دارد. 

مدل را نسبتاً قابل حمل خواهید یافت. این نکته را به خاطر بسپارید که شاید مجبور شوید بعضی اوقات هدفون را از استودیو بیرون بیاورید. شما مدل را با یک کیف حمل می کنید. 

این نوع موارد برای اطمینان از اینکه همیشه بهترین عملکرد مورد نظر خود را کسب می کنید مهم است. کابل ثابت ممکن است برای همه جذاب نباشد ، اما چیز بزرگی نیست.

صدایی که با مدل می گیرید ارزش شنیدن آن را دارد. از آنجا که این هدفون حرفه ای است ، کیفیت صدا باید خوب باشد. مطمئناً هنگام استفاده از صدا از وسیله کم مصرف مانند تلفن همراه نیز می توانید زمان خوبی برای گوش دادن به صدا داشته باشید.

صدای خوب حتی در فرکانس های بالا نیز باید ضبط را بهتر کند.شکی نیست که قصد راحتی راحتی هدفون را دارید. بالشتک این امکان را برای شما فراهم می کند که به راحتی از ساعت های طولانی استفاده کنید. خواهید دید که بالشتک روی لیوان گوش برای عایق بودن سر و صدا بسیار عالی است. 

این امکان وجود ندارد که صدای نویز در خارج از آن به راحتی موجب حواس پرتی هنگام ضبط در استودیو شود. شما می توانید در همه زمان ها از آن برای تماشای فیلم ها به راحتی استفاده کنید.

هدفون استودیو اهن beyerdynamic DT 770 PRO 80 اهم

6هدفون Beyerdyanic DT 770 PRO استودیو

این مدل از ساختاری چشمگیر برخوردار است که می توانید دوست داشته باشید. اگر قصد دارید در بهترین هدفون پول خرج کنید ، می خواهید مطمئن باشید که آنها ارزش پول دارند. 

این نوع ساخته شده ها در عین حال بسیار بادوام و محکم هستند. شما همچنین طراحی پشت بسته را دوست خواهید داشت. این باید به بیرون نگه داشتن سر و صدا کمک کند.

این مدل با یک لیوان گوش بزرگ است که باید بالای گوش ها قرار بگیرد. این نوع طراحی بسیار عالی است به گونه ای که شما هرگز نگران اتصالات آن نخواهید بود. 

قاب فلزی ضخیم با تسمه کوسن قابل جابجایی برای شما بسیار عالی خواهد بود. این به شما اطمینان می دهد از بهترین کیفیت همیشه. به طور کلی ، ساخت آن چیزی است که شما برای هدفون پرداخت می کنید.

این صدا در مقایسه با برخی از مدل های موجود در دامنه قیمت آن بسیار خوب است. در واقع ، هدفون های بسته بسته برای شما بسیار عالی کار می کنند تا از استفاده از هدفون لذت ببرید.

می توانید از صدای خوب خوبی که از طرف درایورها به دست می آید لذت ببرید.راحتی کلی خوب است. شما قادر خواهید بود آن را برای ساعتهای طولانی بپوشید تا ضبط بدون وقفه انجام شود. 

گفته می شود ، بالشتک می توانست بیشتر باشد تا احساس راحتی کند. لیوان گوش بیشتر با پارچه ای از میکرو فیبر نرم پوشانده شده است که باعث می شود حتی در برابر پوست نیز احساس خوبی داشته باشید.

نتیجه

با بهترین هدفون تجربه ضبط استودیوی شما بهتر شد. اکنون می توانید مدلی داشته باشید که عملکرد خوبی برای ارائه عملکردی که همیشه می خواستید داشته باشد. تمام مدلهای ذکر شده در نوع خود خوب هستند. می توانید از طریق آنها بررسی کنید تا یکی از مواردی را پیدا کنید که برای شما عالی باشد.

بهترین هدفون استودیویی/بهترین هدفون استودیویی/بهترین هدفون استودیویی/بهترین هدفون استودیویی/بهترین هدفون استودیویی/بهترین هدفون استودیویی/بهترین هدفون استودیویی/بهترین هدفون استودیویی/بهترین هدفون استودیویی/بهترین هدفون استودیویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *