مجله آوا, مقالات

زندگی نامه ترانه سرا افسانه کنی راجرز

زندگی نامه ترانه سرا افسانه کنی راجرز

زندگی نامه ترانه سرا افسانه کنی راجرز

همه ما در اینجا در آوا ای وی ال و همچنین کل دنیای موسیقی ، عزادار درگذشت خواننده / ترانه سرا افسانه کنی راجرز هستیم. این هنرمند ، بازیگر و تهیه کننده برنده جایزه در سن 81 سالگی به علت دلایل طبیعی درگذشت.

 

 در میان بسیاری از دستاوردهای شگفت انگیز او: او اولین هنرمند موسیقی کشور بود که پیوسته عرصه های مختلف را می فروخت ، و او همچنین ممکن است تنها هنرمندی باشد که در هر یک از هفت دهه گذشته رکوردی را ثبت کرده است (از دهه 50 تا 20 سالگی). ! 

او بیش از 120 میلیون آلبوم در سراسر جهان به فروش رساند و او را به یکی از 10 هنرمند برتر پرفروش مردان در تمام دوران تبدیل کرد. از نظر بیلبورد بزرگسالان معاصر 10 برتر ، او فقط التون جان ، نیل الماس و الویس پریسلی با 28 سال را دنبال می کند.

 

بهترین میکروفون های داینامیک سال 2020

 

راجرز که در سال 1938 در هوستون ، تگزاس متولد شد ، فعالیت موسیقی خود را در حالی که در دبیرستان در دهه 1950 به عنوان یکی از اعضای محققان شروع کرد ، آغاز کرد. او با لباس های سازگار با جاز اجرا کرد و اولین آهنگ انفرادی خود را با “That Crazy Feeling” بدست آورد. 

در سال 1966 ، او به گروه عامیانه The New Christy Minstrels پیوست و با نواختن باس. وی و چند عضو دیگر در سال 1967 برای تشکیل اولین نسخه (بعداً با نام های کنی راجرز و اولین نسخه) تقسیم شدند. این گروه تعداد زیادی از بازدیدها از جمله روانپزشکی “Just Dropped In (برای دیدن وضعیت من در چه شرایطی قرار داشت) به ثمر رسید.”

 در اواخر دهه 60 و اوایل دهه 70 ، این گروه در یک کشور حرکت کرد و در سال 1969 با “یاقوت ، عشق خود را به شهر نکشید” به گل تبدیل شد.

زندگی نامه ترانه سرا افسانه کنی راجرز

بعد از اینكه این گروه در سال 1975 منفجر شد ، وی به عنوان یك هنرمند تکنوازی حرفه ای را دنبال کرد. “Love Lifted Me” در سال 1976 منتشر شد ، و راجرز به سرعت بخاطر متن ترانه های در دسترس و صدای آواز بی نظیر وفادار ، پیروی وفاداری کرد. اما كسی نتوانست در سال 1977 به عنوان بزرگ “لوسیل” ، به دنبال “قمارباز” “1978” ، ظاهر شود

و كنی به عنوان یك ستاره خرافه آمیز ظاهر شد. کلاسیک های فوری ، این ترانه ها توانایی داستان سرایی راجر را به نمایش گذاشتند و او را به عنوان یکی از چهره های موسیقی کشور مونت راسمور قلمداد کردند.

 

راجرز آلبوم های زیادی را منتشر کرد ، در ژانرهای مختلف ، کاوش در ژانرهای مختلف ، کسب رکوردهای طلا و پلاتین و کسب ده ها جایزه از جمله سه گرمی و چندین جایزه موفقیت در طول زندگی برای تلاش هایش. 

او با چهره های افسانه ای موسیقی از جمله دالی پارتون ، شینا ایستون و دوتی وست همکاری داشته است. موفقیت شگفت انگیز شغلی وی در سال 2013 با القاء وی در سالن مشاهیر موسیقی کشور و جایزه ویلی نلسون Lifetime Achievement Lifetime شناخته شد.

علاوه بر موسیقی ، راجرز همچنین استعدادهای خود را به صفحه نقره و تلویزیون آورد. او علاوه بر نقش های بی شماری از فیلم و تلویزیون ، در اقتباس تلویزیونی از آهنگ مورد نظر خود با عنوان “The Gambler” به عنوان بردی هاوكس بازی كرد – سرانجام نسخه های مینیسرای این آهنگ در نهایت به بیش از 100 میلیون بیننده رسید.

 او همچنین عکاسی کرد و چندین کتاب از عکسهای خود را منتشر کرد و حتی با تأسیس زنجیره ای از رستوران های کنی راجرز راستر که هنوز هم در سطح بین المللی کار می کنند ، تأسیس کرد.

زندگی نامه ترانه سرا افسانه کنی راجرز/زندگی نامه ترانه سرا افسانه کنی راجرز/زندگی نامه ترانه سرا افسانه کنی راجرز/زندگی نامه ترانه سرا افسانه کنی راجرز/زندگی نامه ترانه سرا افسانه کنی راجرز/زندگی نامه ترانه سرا افسانه کنی راجرز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *