مجله آوا

5 میکروفون برتر برای ضبط صدا

میکروفون - ضبط صدا - میکروفون خواننده

5 میکروفون برتر برای ضبط آواز در سال 2019

مهم ترین اصل برای شناخت بهترین میکروفن ضبط صدا  : همواره تعداد زیادی میکروفن مختلف در بازار موجود است. اما همه آنها برای ضبط آواز عالی نیستند.

یک میکروفون صوتی خوب مهمترین قسمت از زنجیره ضبط است. و این نیست که هزینه آنها چقدر است ، بلکه درمورد یافتن یک مورد مناسب برای شماست. تحقیقات خود را به طور کامل انجام دهید و مطمئن شوید که بهترین میکروفون را برای ضبط صدای خود انتخاب کرده اید.

در حالی که اغلب تولید کنندگان همیشه می گویند محصول آنها بهترین است. ما یک نمای بی طرفانه به شما می دهیم و برخی از بهترین مدل های موجود در بازار را در این بررسی به اشتراک می گذاریم.

بنابراین در ادامه بخوانید ، و یکی از بهترین مواردی را که در صدای شما ایجاد می شود ، انتخاب کنید …

بهترین میکروفون برای ضبط صدا

میکروفون های ضبط صدا

 

ضبط صدا 1 – پکیج میکروفن کندانسور Vocal Anniversary Package Rode NT1A

میکروفون کندانسور RØDE NT1-A به یک استاندارد صنعتی تبدیل شده است. صدای واضح و در عین حال گرم را به شما منتقل می کند. و دارای پویای گسترده ای است و از قابلیت SPL بالایی برخوردار است. خرید بهترین میکروفن باسیم

با وجود صدای کم سر و صدا ، آن را به عنوان یکی از آرام ترین میکروفن های استودیویی در جهان به رسمیت می شناسند. این امر آن را به عنوان یک میکروفون صوتی و همچنین مناسب برای ضبط گیتارهای صوتی و کوبه ای ایده آل می کند.

بسته بندی شده در جعبه “کامل ضبط صدا آواز”. این شامل همه چیزهایی است که شما برای ضبط صوتی واقعا حرفه ای لازم دارید. و برای ضبط استودیوی خانگی ایده آل است.

یک محافظ پاپ درجه استودیو و شوک سواری نیز گنجانده شده است. همراه با کابل میکروفون 20 فوت فوق العاده ، یک پوشش گرد و غبار و یک DVD آموزشی که دارای نکات ضبط است. نمایش محصولات 

RØDE NT1-A در استرالیا طراحی و ساخته شده است و تحت پوشش صنعت RØDE میکروفون ها است که منجر به ضمانت 10 ساله در صنعت می شود.

 

میکروفون ضبط صدا2 – میکروفون Shure SM7B Vocal Dynamic 

میکروفون پویا SM7B دارای یک فرکانس صاف ، مسطح ، با فرکانس گسترده است که برای آوازها ، موسیقی و گفتار بسیار عالی است.

این یکی از میکروفون های مورد استفاده در استودیوهای ضبط در سراسر جهان است و طی سالها توسط بسیاری از خوانندگان مشهور از جمله آنتونی کیدیس و جیمز هتفیلد مورد استفاده قرار گرفته است.

این مشهورترین جلال تاج گذاری واقعیت این است که این میکروفون آوازی بود که مایکل جکسون در بزرگترین آلبوم فروش همه زمانه “Thriller” به کار برد. اگر صدای شما چیزی شبیه به هر یک از این خوانندگان است ، پس ارزش آن را دارد که آن را امتحان کنید.

این محافظ بسیار عالی در برابر بخار الکترومغناطیسی است که توسط مانیتور رایانه ، چراغ نئون و سایر دستگاه های برقی تولید می شود. ساخت آن یکی از محبوب ترین میکروفون های پخش و رادیو است.

اگر به دنبال یک میکروفون با کیفیت عالی برای پادکست ها ، صدای صوتی و غیره هستید ، این یک انتخاب عالی است.

SM7B از مدل های قبلی به روز شده است. اکنون یک طرح بهبود یافته براکت با پایداری بیشتر ارائه می دهید.

و همچنین به عنوان استاندارد ضد شیشه اتومبیل آن ، همچنین یک صفحه شیشه ای A7WS برای برنامه های نزدیک به مکالمه دارد.

 

میکروفون3 – Sennheiser MD 421 II Cardioid Dynamic Mic

MD 421 II یک میکروفون بسیار کارا ، مقاوم و قلبی است که دارای وضعیت افسانه ای است.

به راحتی یکی از شناخته شده ترین میکروفون های جهان است. کیفیت صدای عالی این امکان را برای مقابله با شرایط ضبط متنوع و برنامه های پخش فراهم می کند.

این یک میکروفون پویا دیافراگم بزرگ است و سطح فشار صدای بالا را کاملاً کنترل می کند. انتخاب مناسب برای ضبط منابع با صدای بلند مانند گیتار و طبل.

الگوی کاردیوئید MD 421 و کنترل باس پنج موقعیتی ، آن را به عنوان گزینه ایده آل برای بسیاری از سازها ، به خصوص تام و کابینت گیتار انتخاب خوبی می کند. همچنین در آوازهای گروهی و گویندگان پخش رادیو به خوبی کار می کند.

اما ، این یک میکروفون صوتی عالی نیز هست. نه بر روی صدای همه ، بلکه با صدای صحیح می تواند نتایج شگفت انگیزی را به بار آورد. آن را رد نکنید زیرا این یکی بهترین میکروفن ضبط صدا تام در جهان است.

 

میکروفون خواننده4 – میکروفن کندانسور لوله NTK Tube

NTK یک میکروفون خازن شیر برتر است. این دستگاه برای ارائه جزئیات و گرمای باورنکردنی به هر منبعی که نیاز به ضبط دارد طراحی شده است.

مدار کلاس A به همراه مبدل بسیار حساس شامل یک سوپاپ دوقلو تریود 6922 انتخاب شده توسط دست است. با افزودن به سایر مؤلفه های کلاس audiophile ، این یک دامنه پویا فوق العاده گسترده ، سر و صدای کم و گرمای لوله خیره کننده را ارائه می دهد.

صدای شیر غنی NTK برای هر منبعی که معمولاً از یک کندانسور استفاده می کنید ایده آل است – آوازها ، سازهای صوتی ، سربرگ های طبل ، آمپر گیتار و پیانو.

 

 

ضبط صدا5 – میکروفن کندانسور Neumann TLM 102 ، کاردیوئید

نویمان استاد مسلم فن آوری میکروفون است. میکروفون U87 در ضبط های ضبط شده بیشتر از هر میکروفون دیگر در تاریخ استفاده می شود.

U87 پس از U67 و U47 آمد ، بین آنها سه مهمترین میکروفون تاریخ و بیشتر فیلم هایی که مشاهده خواهید کرد از هر کسی که در یک استودیو ضبط می کند ، از بیتلز گرفته تا آدل ، یکی از این سه میکروفون را نشان می دهد.

TLM 102 این سنت غنی را ادامه می دهد اما نسل جدید میکروفون استودیویی نویمان را نیز تعریف می کند. در این حالت ، استاندارد عملکرد جدیدی برای میکروفونها در محدوده قیمت خود تعیین می کند.

از كاهش اندازه كلي ، به ظاهر فوق العاده جمع و جور كمك مي كند. در حالی که نسبتهای هماهنگ و حلقه مشبک درخشان اطمینان حاصل می کنند که TLM 102 توجه شما را جلب می کند.

این صدای بسیار چشمگیر را ارائه می دهد – کپسول دیافراگم بزرگ تازه توسعه یافته آن دارای حداکثر فشار صدا 144 دسی بل است. این امر برای ضبط کوبه ، طبل و آمپر گیتار در سطح خروجی بسیار عالی عالی است.

اما ، جایی که واقعاً TLM102 می درخشد ، هنگام ضبط آواز و گفتار است. این یک تقویت کننده EQ میانه کمی وجود حضور صوتی عالی در ترکیب کلی را فراهم می کند. در ضمن ضمن تضمین حداقل رنگ و محدوده باس به وضوح تعریف شده و گسترده.

این برنامه دارای یک صفحه نمایش پاپ داخلی است که در مشبک ایجاد شده است که به سرکوب ضعف در هنگام ضبط صدا یا گفتار کمک می کند.

TLM 102 به رنگ سیاه و نیکل موجود است. یک پایه ایستاده گنجانده شده است.  بهترین میکروفن ضبط صدا را در فروشگاه آوا پیدا کنید . میکروفن بی سیم

شاید مقاله رکوردر صدا برتر در 7 مدل طبق بررسی های سال 2019 برای شما مفید باشه

منبع: 429records

برچسب : ضبط صدا/ضبط صدا/ضبط صدا/ضبط صدا/ضبط صدا/دستگاه ضبط کننده صدا/دستگاه ضبط کننده صدا/دستگاه ضبط کننده صدا/دستگاه ضبط کننده صدا/دستگاه ضبط کننده صدا/دستگاه ضبط کننده صدا/دستگاه ضبط کننده صدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *