مجله آوا

معرفی پرفروش‌ترین میکروفن‌ها برای هیات مذهبی

معرفی پرفروش‌ترین میکروفن‌ها برای هیات مذهبی

آشنایی با پرفروش‌ترین میکروفن‌ها برای هیات مذهبی

توجه به پرفروش‌ترین میکروفن‌ها برای هیات مذهبی نقش فوق العاده ای در داشتن یک مراسم زنده باشکوه دارد. تجهیزات صوتی یکی از مهم‌ترین ملزومات برای برگزاری سخنرانی در اجتماعات بزرگ هستند. لذا توجه به تهیه بهترین میکروفن‌ها برای اجرای مراسم به‌عنوان یکی از تجهیزات صوتی مهم اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. مراسم مذهبی در ایران به‌عنوان جزوی از فرهنگ ما ایرانیان اهمیت زیادی نزد اقشار مختلف دارد که در برگزاری این هیات داشتن سیستم‌های صوتی قوی با گیرندگی بالا نقش بسیار مهمی در بهتر شدن برپایی مراسم خواهد داشت.

میکروفن یکی از اساسی‌ترین سیستم در پخش و اجرای مراسمات زنده می‌باشد یک میکروفن خوب تأثیر فوق‌العاده‌ای در کیفیت مراسم دارد چرا که خروجی یک اجرای زنده را بدون ایجاد نویز و حذف صداهای مزاحم به مخاطب ارسال می‌کند لذا برای اینکه یک مراسم باشکوه را به انجام برسانید در این مقاله تلاش می‌کنیم تا پرفروش‌ترین میکروفن‌ها برای هیات مذهبی را به شما معرفی کنیم. مشاهده سایر محصولات میکروفن

4 نوع از پرفروش‌ترین میکروفن‌ها برای هیات مذهبی

1-میکروفن شور مدل BETA 58A

یکی از پرفروش‌ترین میکروفن‌ها برای هیات مذهبی میکروفن شور مدل BETA 58A یک میکروفن وکال داینامیک سوپرکاردیود است که برای ضبط استودیویی حرفه‌ای و تقویت صدا طراحی‌شده است. این میکروفن در کل گستره‌ی فرکانس پاسخ‌گویی، الگوی قطبی سوپرکاردیوید خود را کاملاً حفظ می‌کند.
این خصوصیت بالا بردن زیاد ولوم پیش از رسیدن به آستانه‌ی فیدبک را ممکن ساخته و همچنین موجب مجزا شدن عالی منبع اصلی صدا و به حداقل رسیدن صداهای مزاحم خارج از محور اصلی می‌شود و با قدرت فرکانسی بالا برای انجام مراسمات مذهبی کاملاً پاسخگو است و به دلیل خروجی باکیفیتی که دارد گستره‌ای بزرگی از مراسم را به لحاظ صدا تحت پوشش قرار می‌دهد. نمایش میکروفن BETA 58A

-میکروفن شور مدل BETA 58A (1)

2-میکروفن بیرداینامیک BEYERDYNAMIC M59

میکروفون‌های بیرداینامیک سری M یک از پرکاربرد‌ترین و باکیفیت‌ترین میکروفون‌ها برای استفاده در مراسمات بزرگ و اجراهای زنده است این محصول تولیدی برند معروف بیرداینامیک است که به‌شدت برای استفاده در مناسبات مهم با گستره زیاد توصیه می‌شود.
چرا که دارای یک پوشش دهی قوی با ظرفیت تولید حجم صدای فوق‌العاده فارغ از هرگونه نویزهای مزاحم است که یک خروجی با بهترین کیفیت صدا را اریه می هد و به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که بتوان از ان در اجراهای زنده که جا به‌جای زیادی دارد بدون هیچ‌گونه تغییر در کیفیت صدا پخش می‌کند و به‌راحتی در فضای باز و بسته قابلیت اجرایی دارد.

میکروفن بیرداینامیک BEYERDYNAMIC M59

میکروفن بیرداینامیک BEYERDYNAMIC M59

3-میکروفن بیرداینامیک BEYERDYNAMIC TG V70d S

میکروفن بیرداینامیک BEYERDYNAMIC TG V70d S از میکروفون‌های بسیار حرفه‌ای برای استفاده در مراسمات مذهبی و اجتماعات بزرگ می‌باشد و به‌راحتی به دلیل داشتن توان ظرفیتی بالا قابلیت پاسخگویی تمام اجتماعات بزرگ را دارد. این میکروفن داینامیک بوده و الگوی گیرایی آن هایپرکاردیود پیشرفته استو با پاسخ فرکانسی 25 هرتز تا 18 کیلو هرتز حجم گسترده‌ای از فضا را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

میکروفن بیرداینامیک BEYERDYNAMIC TG V70d S

میکروفن بیرداینامیک BEYERDYNAMIC TG V70d S

4-میکروفن  EV.ND86

میکروفن EV.ND86 یکدیگر از پرفروش‌ترین میکروفن‌ها برای هیات مذهبی می‌باشد این میکروفن در بسیاری از برنامه‌های زنده گسترده و مراسمات مذهبی کاملاً پرطرفدار می‌باشد.
ویژگی‌های چون بهره بالا و فیدبک کم، محدوده فرکانسی وسیع، صدایی شفاف و واقعی، نویز کم، طراحی منحصربه‌فرد بدنه و قیمت مناسب این میکروفون موجب توجه منحصربه‌فرد این سیستم در خرید برای کامل کردن تجهیزات صوتی یک مراسم بزرگ می‌باشد. لذا اگر به دنبال بهترین میکروفن برای اجرای زنده هستید این میکروفن بهترین گزینه محسوب می‌شود چرا که به راحتی قابل جا به جایی و از لحاظ تغییر در کیفیت صدا به دلیل تحرک مشکلی نخواهید داشت.

میکروفن EV.ND86

میکروفن EV.ND86

فروشگاه آوا ای وی ال

آوا ای وی ال دارای بسیاری از برند های مطرح جهان تجهیزات صوتی، با بیش از یک دهه تجربه مفتخر است تا امروز در فضای مجازی و بازار سنتی این حوزه، مجموعه بزرگی از تجهیزات با کیفیت را به فروش برساند. پایبندی ما به اصول کلیدی ضمانت کالا با یک هفته مهلت تست و یکسال گارانتی آوا ای وی ال، موجب شده تا انبوهی از مشتریان رضایت مند و وفادار، پشتوانه اعتبار ما باشند. شما به راحتی می توانید با مراجعه به این سایر تمامی محصولات معتبر در زمینه میکروفن ها و برندهای پرفروش اشاره شده در بالا را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت تهیه فرمایید. نمایش سایت فروشگاهی آوا ای وی ال 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *