خرید حضوری و غیرحضوری

با سلام و تشکر از از مشتریان ارجمند آوا ای وی ال که این فروشگاه را برای خرید محصول خود انتخاب کرده اید، به اطلاع شما می رسانیم که این فروشگاه محصولات خود را به دو شیوه ی خرید حضوری و غیر حضوری (ارسال به سراسر نقاط کشور) ارائه می کند.

 

خرید حضوری:

در صورت خرید حضوری شما میتوانید محصول خود را ضمن مشاهده و تحویل در محل فروشگاه، تست کرده و از سلامت کالای خود اطمینان حاصل فرمایید. علاوه بر فرصت تست کالا در فروشگاه، آوا ای وی ال یک هفته مهلت تست اصالت و سلامت کالا را برای تمامی مشتریان خود تضمین میکند که از ویژگی های منحصر بفرد خرید از این فروشگاه می باشد. همچنین محصولات ما دارای حداقل یک سال گارانتی آوا ای وی ال هستند که در برخی محصولات این مدت گارانتی، بیشتر هم خواهد بود (اطلاعات بیشتر در شرایط گارانتی) .

نحوه پرداخت در حالت حضوری با توجه به نوسانات بازار ارز و قیمت کالا ها فقط به صورت نقدی است و پس از تسویه کامل، کالا به شما تحویل خواهد شد.

نکته: لطفا قبل از تشریف فرمایی به محل فروشگاه، از طریق راه های ارتباطی ما، زمان حضور خود را هماهنگ فرمایید.

 

خرید غیر حضوری:

در صورت خرید غیر حضوری، کالای شما طی 24 الی 48 ساعت (وابسته به مسافت مقصد) به حضورتان ارسال خواهد شد. در روش خرید غیر حضوری هم شرایط یک هفته مهلت تست اصالت و سلامت کالا برای شما مشتریان گرامی لحاظ میگردد و تمامی محصولات دارای گارانتی می باشد.

نحوه پرداخت در حالت غیر حضوری: پس از تماس با کارشناسان ما و اطلاع از قیمت روز کالای مورد نظر، مبلغ کالا به صورت کامل، به یکی از شماره حساب های زیر واریز میگردد و پس از تسویه حساب، بلافاصله کالای شما به اقصی نقاط ایران ارسال خواهد شد.

بانک ملی به نام : بهروز مسلم خانی
شماره حساب: 0112379103007             شماره کارت: 6037997503906746

و یا

بانک ملت به نام : بهروز مسلم خانی

شماره حساب: 5437044476                   شماره کارت:       6104337864437916

مشاوره، مقایسه و خرید با کیفیت را در آوا ای وی ال تجربه فرمایید…