مجله آوا

دلایل استفاده از تجهیزات آنالوگ در استودیو چیست؟

دلایل استفاده از تجهیزات آنالوگ در استودیو چیست؟

دلایل استفاده از تجهیزات آنالوگ در استودیو چیست؟

دلایل استفاده از تجهیزات آنالوگ در استودیو چیست؟

تجهیزات آنالوگ هرگز منسوخ نشده است و برجستگی آنها دوباره در صعود است. پرسشی که مطرح می شود دلیل در دنیای پیشرفته است ، چرا وارد یک زمینه ساده می شویم؟

1 – کاراکتر /تجهیزات آنالوگ/

در حالی که تأثیرات برنامه نویسی و سینت سایزرها ممکن است یک بار در یک زمان مانند یکدیگر به نظر برسند و ممکن است برای موارد خاص ترجیحا یکنواخت نباشند ، تجهیزات دنده تجهیزات دارای طیف گسترده ای از شخصیت ها هستند.

این امر به این دلیل است که تجهیزات سخت افزاری برای ایجاد و انتقال صدا از مدارهای مختلف الکترونیکی و بخش استفاده می کند. در واقع ، حتی در سخت افزار ، به عنوان مثال ، ماشین تحریرها ، ما واقعاً قطعات متحرک داریم که می توانند تغییرات زیادی در شخصیت صدا ایجاد کنند.

هیچ کس شما را راهنمایی نمی کند که از دنده های ساده استفاده کنید ، اما در صورت وقوع یک موسیقی متن از موسیقی ، می توانید صدا را به تدریج جذاب کنید.

2 – صدای منحصر به فرد خودتان

این نیز با گفتگوی گذشته مشخص شده است. به عنوان مثال ، در صورت استفاده از سینت سایزر و تأثیراتی که البته در برنامه نویسی ایجاد شده شما هستند

افراد بیشتری نیز از دستگاههای شما استفاده می کنند و خطری که کارهای شما مانند آنها باشد ، وجود دارند. تسلیم شدن بالا می رود. به طور مثال ، در صورت داشتن یک درام وسیله نقلیه قدیمی یا واحد واژگون کننده ، افراد کمتری برای داشتن این تجهیزات وجود دارند ، و شما مجبور خواهید بود صدای جدیدی داشته باشید.

3 – تِیپ در برابر دیجیتال

قدم به قدم افراد با استفاده از انواع ساده (و یک بار در هر زمان از نوع ماژول های تست نوع) برای ایجاد صداهای فوق العاده پیشرفته استفاده می کنند. استفاده از ضربان اینقدر گیج و پرهزینه نیست. شما واقعاً نیازی به خرید انواع وسایل نقلیه بزرگ ندارید (به جز اگر خودتان آن را دوست دارید).

4 – امکان فروش تجهیزات دست دوم

به عنوان یک قاعده با فروش تجهیزات ، بخشی از هزینه به شما باز می گردد و گاهی اوقات اگر سخت افزار شما نادر است ، می توانید اکثر قریب به اتفاق هزینه را تخفیف دهید.

5 – امکان تعویض /تجهیزات آنالوگ در استودیو/

در صورتی که ترجیح می دهید وسایل ساده خود را بفروشید ، می توانید به طور خلاصه آن را با همراهان و شرکای خود تحویل بگیرید و هرکدام از آنها می توانند از سخت افزارهای دیگر استفاده کنند. این عموماً در قلمرو برنامه نویسی (برنامه نویسی منحصر به فرد) قابل تصور نیست.

 

در مقاله بعدی به شما آموزش خواهید داد 

 

تفاوت میکسر آنالوگ و میکسر دیجیتال

در ميكسر آنالوگ تمام مسير ها از ورودي ها و خروجي هاي كانال ها سيم بندي شده و قابل تغيير نيستند باس AUX فقط به خروجيSend AUX   ميرود .

اما اگر نياز به خروجي هاي هدفون ‍Pre Fader اضافه داشته باشيد و يا بخواهيد ميكس سوراند انجام دهيد و يا خروجي هاي بيشتري به ضيط مولتي تراك متصل كنيد چگونه اين كار قابل انجام است ؟

در اغلب ميسكر هاي ديجيتال ، مسير دهي سيگنال بسيار انعطاف پذير است اين انعطاف پذيري شامل ورودي ها به كانال ها و از كانال ها به باس ها و باس ها به خروجي ها مي شود . به عنوان مثال ، در بعضي ميكسر هاي ديجيتال هر كدام از ورودي هاي فيزيكي ميكسر مي تواند به هر كدام از تراك ها يا كانال ها نسبت داده شود .

اين امكان اجازه مي دهد يك صدا به يك كانال بدون اكولايزر يا فشرده ساز جهت پردازش ارسال شود و همزمان به كانال ديگري با اكولايزر ، فشرده ساز و تاخير فرستاده شود تا بتوان همزمان هر ٢ خروجي را ضبط كرده و با هم مقايسه كرد .

تجهیزات آنالوگ در استودیو/تجهیزات آنالوگ در استودیو/تجهیزات آنالوگ در استودیو/تجهیزات آنالوگ در استودیو/تجهیزات آنالوگ در استودیو/تجهیزات آنالوگ در استودیو/تجهیزات آنالوگ در استودیو/تجهیزات آنالوگ در استودیو/تجهیزات آنالوگ در استودیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *