مجله آوا

6 روش برای تبدیل افکارتان به ترک موسیقی

6 روش برای تبدیل افکارتان به ترک موسیقی

6 روش برای تبدیل افکارتان به ترک موسیقی

شما یک ملودی ، یک خط باس ، یک سرب synth synth یا یک نوار گیتار دارید که یا در سر شما می چرخد ​​یا به نرم افزار آهنگسازی شما حلقه می شود. با آن چه کار باید کرد؟ چگونه می تواند یا نه آن را به یک قطعه از لحن تبدیل شده است؟

آیا تا به حال مفهوم جالبی را برای شما در نظر گرفته اید؟ یا یک رهبری ملودیک قابل توجه ایجاد کنید؟ یا مثلاً یک حلقه درام فوق العاده یا گیتار وحشتناک ایجاد کنید؟ مطمئناً ، همه ما در این موقعیت هستیم ، تا ایده ای برای یک قطعه آهنگ داشته باشیم ، آن را در برنامه نرم افزار کامپایل کردن قرار دهیم و دیگر قادر به انتقال آن در هشت گذشته نباشید. ایده هایی که به هیچ وجه ایده آل نیستند و قطعاتی که ساخته نشده اند.
نسل می تواند به ما در همه مناطق ساخت آهنگ کمک کند ، و احتمالاً تقریباً ایده ها ، ریف ها ، بیت ها و نت ها را به بخش هایی از آهنگ تبدیل می کند. در بقیه این مقاله ، ما می توانیم شش روش از کیفیت بالا را برای اتمام مراحل تدوین با شما مقایسه کنیم.

6 روش برای تبدیل افکارتان به ترک موسیقی

1 – هیچوقت لوپ ها را به حال خودشان رها نکنید

۱- هیچوقت لوپ ها را به حال خودشان رها نکنید

هرگز حلقه ها را به حال خود نگذارید که چه تعداد قطعه ساخته اید که فقط چهار ، 8 یا 16 حلقه هستند؟ وقتی ماهها از آنها می گذرید ، چه حسی دارید؟ افسرده هستید؟ بنابراین جنبه ای که باعث ایجاد مشکل می شود حلقه ها هستند.
از این حلقه خارج شوید – حتی وقتی مفهومی برای ادامه کار ندارید ، دکمه تکرار حلقه را روی نرم افزار نوشتن خود فشار دهید تا چندین حلقه آن حلقه را کپی کنید. دفعه بعد که آن پروژه را باز می کنید ، دیگر ساده ترین حلقه را نمی بینید ، با این حال ممکن است یک قطعه را ببینید. از حلقه خارج شوید ، چند اتوماسیون و سایر تنظیمات را اضافه کنید تا بتوانید وسط آن را ببینید.

2 – از برنامه نرم افزاری آهنگسازی خود استفاده دقیق کنید

از نرم افزار آهنگسازی تان به خوبی استفاده کنید

استفاده صحیح از برنامه نرم افزار آهنگساز خود را نرم افزار Composer برای تجسم ایده ها و اجرای آنها در کنار سایر صداها مناسب است. می توانید پایه ها را با سرب ، بیت ، آواز و غیره ترکیب کنید. با این وجود ، آیا درک کرده اید که نرم افزار کامپوزیت شما (احتمالاً) از ویژگی های آهنگسازی خاصی برخوردار است که می تواند افکار شما را به عبارات ، راهنماها ، پل ها و موارد دیگر تقسیم کند؟
بسیاری از نرم افزارهای آهنگسازی دارای چنین استعدادی هستند که حداکثر کاربران یا از استفاده از آن غافل هستند یا نیستند.

3 – آکوردها و کامل کردن ایده ها

 آکوردها و کامل کردن ایده ها

آکورد و افکار تمام شده گاهی اوقات فاصله شما با یک قطعه کاملاً فقط یک دوره آکورد خارق العاده است. حالا با آکورد آشنا نیستید؟ مسأله ای نیست؛ برنامه نرم افزاری کامپوزیت شما احتمالاً راهی برای این مشکل خواهد داشت. به عنوان مثال ، نرم افزار استودیو یك قابلیت آهنگ آكورد را می دهد و نرم افزار داوری خوب باعث می شود كه آکورد عملکردهایی را به مشتریان خود بدهد. کمتر از این ویژگی ها می تواند به شما در پیچیدن آکورد مناسب در نت ها کمک کند. در حالت پیشرفته تر ، این واحدها حتی می توانند دوره های فوق العاده آکورد را برای شما فراهم کنند. با اضافه کردن آکورد به ایده ای که در ذهن دارید ، قدم بزرگی به اتمام لحن خود برداشته اید.
همچنین باید گزینه های تصادفی را که برای تهیه ملودی یا آهنگ بدست آورده اید ، بررسی کنید. چند نرم افزار آهنگساز دارای پلاگین های MIDI تصادفی است (از جمله Random on Ableton may یا MIDI Ex Machina on Reaper) که غیرقابل پیش بینی تر از یک افزونه سازنده وتر هستند ، اما گاهی اوقات افکار رضایت بخش برای امتحان کردن آن است. توابع تصادفی تشکیل می شوند.

6 روش برای تبدیل افکارتان به ترک موسیقی/6 روش برای تبدیل افکارتان به ترک موسیقی/6 روش برای تبدیل افکارتان به ترک موسیقی

4 – برنامه نرم افزاری اختصاصی

نرم افزار اختصاصی

در صورت استفاده از یک نرم افزار ترکیبی که قابلیت ساخت آکورد ، قافیه ها و عملکردهای مختلف آهنگساز را نداشته باشد ، هیچ نگرانی وجود ندارد ، زیرا گزینه های دیگری برای این موارد وجود دارد (با وجود این واقعیت که اکنون تغییر نرم افزار خود را وحشتناک نیست. با توجه به این واقعیت که به نظر می رسد نرم افزار شما از کیفیت بالایی منفی برخوردار است). تعداد زیادی نرم افزار اختصاصی برای ارائه ایده هایی وجود دارد که باعث می شود آن را پیچیده تر کنید که به شما امکان می دهد بخش موسیقی را بسازید. برنامه هایی مانند Chord Composer Intuitive Audio ، جنجال برانگیز در آکورد های Captain Secret ، و Audiomodern’s Random Chords Generator Pro فقط 3 مورد از این برنامه ها برای کمک به شما در ساخت آکورد و ایجاد افکار بیشتر هستند. .

5 – اجرا کردن فیزیکی اینسترومنت های نرم افزاری

اجرا کردن فیزیکی اینسترومنت های نرم افزاری

اجرای فیزیکی تجهیزات برنامه نرمافزار شما شگفت زده خواهید شد که چقدر ابزار الهام بخش است. به عنوان مثال ، نشستن در پشت پیانوی واقعی می تواند بسیار جالب تر از ابتکار نشستن در مقابل تعداد زیادی پلاگین روی یک کامپیوتر باشد و آنها را با ماوس کنترل و کنترل کند. سپس یک کنترلر دریافت کرده و وسایل بدنی را به برنامه نرم افزاری کامپوزیت خود وصل کنید.

6 – همکاری با دیگران

همکاری با دیگران

دویدن با دیگران برای همکاری با دیگران ممکن است روش شما برای ایجاد یک قطعه باورنکردنی باشد. اگر ایده ای از 8 سطح دارید ، ممکن است شخص دیگری به شما اجازه دهد تا با افکار خود اجازه دهد. مغز بهتر از یک مغز است و کار با دیگران ممکن است نکته مهم در تحقق شما باشد.

6 روش برای تبدیل افکارتان به ترک موسیقی/6 روش برای تبدیل افکارتان به ترک موسیقی/6 روش برای تبدیل افکارتان به ترک موسیقی/6 روش برای تبدیل افکارتان به ترک موسیقی/6 روش برای تبدیل افکارتان به ترک موسیقی/6 روش برای تبدیل افکارتان به ترک موسیقی

پاور میکسر چیست ؟ و راهنمای خرید پاور میکسر

بهترین میکروفون های داینامیک سال 2020

بهترین نرم افزارهای ساخت موزیک (پارت دوم)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *