مقالات, مجله آوا

چیدمان باندها در فضاهای مختلف چگونه است؟

چیدمان باندها در فضاهای مختلف چگونه است؟

چیدمان باندها در فضاهای مختلف چگونه است؟

ترتیب باندها و قرارگیری آنها در فضاها ممکن است بسیار ضروری باشد. باندها از طریق عواملی متشکل از فضا ، نوع باند و میکروفن الهام گرفته می شوند. نحوه قرارگیری باندها در فضای سقف استثنایی است.

منطقه سقف به معنای محیطی است که دارای یک سقف ، دیوار و زمین و دارای تاس مانند است و شامل آمفی تئاترها ، مساجد و حمام ها است. ترتیب بلندگو حاصل می شود.

 

 

 

اولین گام برای جایگذاری باندها 

اولین قدم در تنظیم باندها ، آگاهی مد روز در مورد انواع باند است. سیستم صوتی به 3 دسته گسترده تقسیم می شود: کوچک ، متوسط ​​، عظیم. ماموریت اصلی سیستم صوتی کوچک پخش صدا با فرکانس بالا است. این گروهها توییتر نامیده می شوند. اما سیستم صوتی با فرکانس متوسط ​​برای پخش صداهای با فرکانس متوسط ​​استفاده می شود.

رسالت اصلی بلندگوهای بزرگ پخش فرکانس پایین یا اصطلاحاً صدا باس است. این بلندگوها به عنوان woofers شناخته می شوند و اگر می خواهید باس های بیشتری بازی کنید ، می توانید از ساب ووفر استفاده کنید. اولین قدم در تنظیم باند ها ، درک مرسوم ، مد روز از سیستم صوتی است. از طریق دانستن نوع باند ، کیفیت صدای مناسب را بدست می آوریم.

برای مشاهده باند های اینجا کلیک کنید

دومین گام برای چیدمان باندها و شناخت ترکیب باندها

 

 

 

 

 

ما می خواهیم در مورد ترکیب باندها به اندازه کافی باند را بفهمیم. شما اصطلاحاتی مانند ابزار اسباب بازی Five.1 یا 2.1 را شنیده اید. نکته مورد استفاده در وسط اعداد ، تقریباً مواد افزودنی دستگاه صوتی را از هم جدا می کند ، اولین مورد طیف وسیعی از سیستم صوتی و مورد دوم ، طیف گسترده ای از ساب ووفرها است. سازه های صوتی که دو بلندگو دارند معمولاً stereos نامیده می شوند و سازه هایی که دارای 4 بلندگو یا بیشتر هستند به عنوان سیستم صدای فراگیر شناخته می شوند.

چیدمان باندها در فضاهای مختلف چگونه است؟

استراتژی های قالب باند در درجه اول مبتنی بر سبک های صوتی است. دستگاه صوتی برای بهتر شدن به شرایط خاص نیاز دارد. اینها از منظر ، پژواک و فاصله تشکیل شده است. از تکنیک های قالب باند مناسب برای پیدا کردن محلی که مطابق با نیازهای صدا باشد استفاده کنید. ما می توانیم نشان دهیم

شرکت های سازه های صوتی و تصویری متخصص ، متخصصان ماهر را برای فروش ساختارهای صوتی ، نور و عکس های متخصص استخدام می کنند. این انسانها با مشاوره صحیح به مشتریان ، توضیحی در مورد چگونگی راه اندازی باندها برای ایجاد طبقه اول بالا در فضای مطلوب ارائه می دهند.

انواع و اقسام باندها برای قالب باندها بسیار مهم است ، به طوری که می توانید فرمت کیفیت را در فضای مورد نظر خود بدست آورید. توجه کنید که باند سمت چپ و باند سمت راست در موش قرار دارد و به طور معمول ساب ووفر را در قسمت جلویی و مرکز قرار می دهد.

چیدمان باندها در فضاهای مختلف چگونه است؟/چیدمان باند

 

گارانتی 

امروزه با توجّه به پيشرفت روز افزون علم و فن آوري و ايجاد رقابت نزديك در بين كمپاني هاي سازنده، در جهت توليد محصولات با كيفيت، انتخاب برند (مارك) مورد نظر مشكل گرديده و با توجّه به نزديك بودن فن آوري هاي بكاررفته در محصولات، ارائه خدمات برتر به مصرف كنندگان يكي از عوامل افزايش فروش و مقبوليت محصولات گرديده است. در این راستا ما با ارایه یک هفته مهلت تست و یک سال گارانتی برای تمامی کالاها سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی در خریدی راحت و بدون دغدغه داریم .

درباره فروشگاه آوا ای وی ال

آوا ای وی ال دارای بسیاری از برند های مطرح جهان تجهیزات صوتی، با بیش از یک دهه تجربه مفتخر است تا امروز در فضای مجازی و بازار سنتی این حوزه، مجموعه بزرگی از تجهیزات با کیفیت را به فروش برساند. پایبندی ما به اصول کلیدی ضمانت کالا با یک هفته مهلت تست و یکسال گارانتی آوا ای وی ال، موجب شده تا انبوهی از مشتریان رضایت مند و وفادار، پشتوانه اعتبار ما باشند.

 

تلفن تماس : 66763604-021 ، 09192240364 (پاسخگویی ۲۴ ساعته، ٧ روز هفته )

 

ها در فضاهای مختلف چگونه است؟/چیدمان باندها در فضاهای مختلف چگونه است؟/چیدمان باندها در فضاهای مختلف چگونه است؟/چیدمان باندها در فضاهای مختلف چگونه است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *