مجله آوا

کیفیت محصولات مایداس

تجربه ی صدای خوب

 

اسطوره ی صدای بی همتا را با کیفیت محصولات مایداس تجربه کنید.ازآن جایی کـه جزییـات زیـادی همچـون سـاختار و زیبایی در طراحی و سـاخت M32 در نظر گرفته شـده اسـت ، صدا دهـی ایـن میکسـر همچنـان مهم تریـن فاکتوری اسـت که صـدا بـرداران و نوازنـدگان به آن اهمیـت می دهنـد و ایـن درسـت همان جایـی اسـت کـه M32 حتـی درخشـان تر از پیشـینیان خود که بـرای اولیـن بار ، 40 سـال پیـش هنگامی کـه در اجراهـای  Floyed Pink Boys Beach ،YES  و … اسـتفاده شـده ، ظاهر می شـود.  میراث مایداس همواره کیفیت غیر قابل قیاس و تولید صدایی بی نظیر بوده و هست. در قســمت ورودی هــای آنالــوگ ، M32  از مبدل هــای 192 کیلو هرتــزی آنالــوگ بــه دیجیتــال بهــره می گیــرد و امــکان ایجــاد صدایــی بــا داینامیــک 114dB  و کمتریــن دیستورشــن بــا حداقــل نویــز اجرایــی را بــه وجــود مــی آورد.

 

 

کیفیت محصولات مایداس

پری آمپ های تحسین شده میکروفون مایداس پری آمپ های میکروفون مایداس در نزد بسیاری از پیشرو ترین صدا برداران اجرا های زنده و همچنین صدا برداران ضبط موسیقی به عنوان جوهر اصلی صدا دهی مایداس شناخته می شود و این نکته ای است که نزدیک به نیم قرن به عنوان یکی از مشخصات بارز میکسر های مایداس بوده و هست. به طوری که بار ها از سوی مراجع و محاکم فناوری در این رشته تحسین و ستایش شده است. نمایندگی مایداس

ساختار میکروفون های محصولات مایداس

کیفیت محصولات مایداس خلق تماشاگه صوتی از آن جای یکـه یـک صـدای نـاب همـواره از نقطـه آغازیـن در پری آمپ هـای میکروفـون بـه وجـود می آید M32  نیـز بـا بهره گیـری از پری آمپ هـای بی همتـای مایـداس مسـتعد تولیـد و ایجـاد صدایـی با کیفیت و بـدون نقـص اسـت کـه بـا بهره منـدی از فنـاوری CMRR قـادر بـه رنگ آمیـزی سـیگنال های صوتـی اسـت. ایـن پری آمپ هـای میکروفـون بـه لحـاظ سـاختار فنـی بسـیار نزدیـک به پری آمپ هـای نامـدار میکسـرهای سـری XL4 و 3000 HERITAGE مایـداس اسـت کـه بـه ظـن بسـیاری بهتریـن میز هـای صـدای آنالـوگ ساخته شـده در طـول تاریخ انـد. عملکرد محصولات

 

 

چه چیز M32 را قادر به انجام هر کاری ساخته است؟ اگـر شـما از آن دسـته از صدابردارانـی هسـتید کـه تجربـه ی کار با میکسـرهای آنالوگ را داریـد و یا از آن به عنوان اولیـن تجربه دسـته صدا بردارانیـد کـه کار بـا میکسـر های دیجیتال دیگـر را نیـز تجربه کرده ایـد مطمئنا شـما بـا میکسـر M32 بسـیار راحت و لـذت بخش خواهـد بود . یکی از نکات درخشان نقطـه قـوت M32 تـوان و کارایی بالا در عین سـادگی آن اسـت. کیفیت محصولات مایداس و وجـود پارامترهای متنـوع قابل تغییر و تنظیـم بـه همـراه صفحـه نمایشـگر و فیدرهـای موتورایـز کار بـا ایـن میکسـر را در محیط هـای مختلفـی همچـون برنامه هـای زنـده ، اجراهـای رادیویـی و تلویزیونـی و اسـتودیو های صدابـرداری مناسـب و کار آمـد می سـازد. تغییر معادل های است برای هر آنچه از یک میکسر دیجیتال انتظار می رود.

 

 

کیفیت محصولات مایداس و همچنین محصولات مایداس ابزاری برای به صدا درآمدن ذهنیت شما M32  وسـیله ای اسـت بـرای بـه صـدا درآمـدن ذهنیت شـما ، برآینـدی از خالقیت و ذوق شـما ، بـرای تولیـد یک صـدای ناب.

 

 

گارانتی 

امروزه با توجّه به پيشرفت روز افزون علم و فن آوري و ايجاد رقابت نزديك در بين كمپاني هاي سازنده، در جهت توليد محصولات با كيفيت، انتخاب برند (مارك) مورد نظر مشكل گرديده و با توجّه به نزديك بودن فن آوري هاي بكاررفته در محصولات، ارائه خدمات برتر به مصرف كنندگان يكي از عوامل افزايش فروش و مقبوليت محصولات گرديده است. در این راستا ما با ارایه یک هفته مهلت تست و یک سال گارانتی برای تمامی کالاها سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی در خریدی راحت و بدون دغدغه داریم .

درباره فروشگاه آوا ای وی ال

آوا ای وی ال دارای بسیاری از برند های مطرح جهان تجهیزات صوتی، با بیش از یک دهه تجربه مفتخر است تا امروز در فضای مجازی و بازار سنتی این حوزه، مجموعه بزرگی از تجهیزات با کیفیت را به فروش برساند. پایبندی ما به اصول کلیدی ضمانت کالا با یک هفته مهلت تست و یکسال گارانتی آوا ای وی ال، موجب شده تا انبوهی از مشتریان رضایت مند و وفادار، پشتوانه اعتبار ما باشند.

 

تلفن تماس : 66763604-021 ، 09192240364 (پاسخگویی ۲۴ ساعته، ٧ روز هفته )

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *