مجله آوا

انواع عایق صوتی و کاربرد آن

انواع عایق صوتی و کاربرد آن

انواع عایق صوتی و کاربرد آن

امروزه انواع مختلفی از عایق صوتی در مکانهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که هرکدام ممکن است تأثیر شگرفی در جذب صدا در مکانهای مختلف داشته باشند. در حقیقت ، در حالی که عایق صوتی و صوتی در بازار رواج پیدا کرد ، برخی از آنها صرف نظر از نرم افزار خود سعی در خرید کف های صوتی کردند. با این حال ، این انسانها می توانند از فوم های صوتی استفاده کنند و می توانند تجهیزات آکوستیک اتاق را با هزینه ای بسیار کم کاهش دهند.

به این شرط که در ایالات متحده برای اولین بار کالاهای خاصی وارد می شود و پس از آن خرده فرهنگ استفاده از آن مورد قبول واقع می شود ، استفاده از پنل های صوتی یکسان بوده و اول از همه هزینه های اضافی را به خریداران تحمیل می کند. سپس مشخص شد که استفاده از فوم های آکوستیک دارای دستورالعمل ها و مفاهیمی است تا بتوانید جلوی درجه یک را در هزینه این کف ها داشته باشید. 

انواع عایق صوتی و کاربرد آن

انواع تجهیزات اجرای زنده کلیک کنید 

صفحه آکوستیک چیست؟

استفاده از تابلو آکوستیک در بازار برای استودیوهای تنظیم اضافی است و عموم مردم از نعمت آن عایق های صوتی خلوت نمی کنند. در واقع ، استودیوی آکوستیک به سادگی یکی از کاربردهای مهم تابلوهای عایق صدا است و همچنین می توان از آن در خانه های مسکونی استفاده کرد. میزان کم عایق صوتی باعث می شود که این محصول فقط درصورتی که انسان از ویژگی های این محصول بیشتر بشناسد ، در بازار استفاده گسترده شود.

خانه های مسکونی پر ازدحام در شهرهای ضروری ، که شامل پایتخت نیز می شوند ، اغلب دیگران را آزار می دهند زیرا مواد به کار رفته در آنها نمی توانند صدای خوبی را تصرف و منتقل کنند. اگرچه خانه های مسکونی ساخته شده اند ، عایق های صوتی نیز می توانند به عنوان عایق صوتی استفاده شوند و طرح های آنها می تواند برای عموم مناسب باشد. استفاده از عایق و عایق کف با استفاده از این نرم افزار به زودی محبوب خواهد شد و دیگر در بین ایرانیان ساکن در شهرها و در عین حال علاوه بر این در ملل مختلف ، ساده ترین کاربرد نخواهد بود.

از نظر تاریخی ، استفاده از پشم و شیشه به یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد عایق صوتی قابل قبول تغییر یافته است و امروزه با کاهش هزینه های کف آکوستیک در بازار ، انسان ها بیشتر به دنبال خرید عایق صوتی هستند. نرخ بازار عایق های صوتی برای دستگاه استودیو ایده آل است ، اما برای خریدهای با حجم بیشتر ارزان نخواهد بود. پیش بینی می شود که با خرید مشترک فوم های آکوستیک ، این بار کاهش یابد.

با استفاده از عایق های صوتی پایدار و ماندگار طولانی آنها ، به راحتی در تغییر صنعت با کمک تغییر پشم های قدیمی ، شیشه و یکپارچه های پرنعمت قابل استفاده است ، و این فوم ها اندازه و اندازه های مشخصی در دسترس هستند.

پلی اورتان یک کف صوتی منعطف است که برای پانل های عایق صوتی استفاده می شود. این محصولات بدون توجه به فعال بودن جنسی ممکن است دارای پلی اورتان درجه یک بیش از حد باشند و بنابراین عایق صدا پرنعمت را به روز می کنند.

فوم های صوتی متنوعی در بازار موجود است که هر کدام مناسب در مکان های خاص مورد استفاده قرار می گیرند ، بنابراین می خواهیم این کالاها را بشناسید که باعث ایجاد صفحه آکوستیک مناسب می شوند. اما صرف نظر از میزان کف آکوستیک موجود در بازار ، بهتر است در مورد انواع کف و کاربردهای آنها به اندازه کافی شناخت.

انواع کف آکوستیک

وجود انواع مختلف فوم در ابعاد و اندازه های مشخص باعث شده است که کف ها متناسب با طراحی ، فرم و کاربرد آنها تقسیم شود و کمتر به ابعاد آنها توجه شده است. در اینجا چند نوع فوم وجود دارد.

ستیک ، ابتدا می خواهیم دانش خود را تقریباً در مورد آن و انواع مختلف آن افزایش دهیم اگر می خواهید یک خرید معقول انجام دهید.

عایق شانه تخم مرغی 

یکی از حداکثر فوم های صوتی که در بازار استفاده می شود و همچنین برای خرید مناسب است کف شانه آکوستیک است. این مدل از فوم عایق صوتی شبیه یک شانه تخم مرغ برای جذب بهتر صدا ساخته شده است. استفاده از فوم شانه تخم مرغ برای عایق صوتی نشان دهنده ظهور آن برای کاربران مجاز است. میزان فوم شانه تخم در درجه اول با توجه به اندازه و ضخامت آن تنظیم می شود ، که به همین ترتیب به صورت یک طرفه نیز به بازار عرضه می شود.

عایق دوبل فوم تمیز است

کف آکوستیک دو طرفه یکی از اشکال عایق صوتی است که در بازار برای پارتیشن ، زمین و فرش استفاده می شود. این فوم ها همچنین می توانند چسبنده و ساده باشند. نوع آسان باید به چسب فوم آکوستیک چسبیده باشد و نوع چسب باید چسبنده باشد و دیگر نیازی به استفاده مضاعف از چسب نیست.

عایق صوتی هرمی

کف عایق صوتی هرمی یکی از طرح های طراحی شده برای جذب صدا است که در دستگاه استودیو یکپارچه شده است. این فوم ها به عنوان عایق برای فرکانس های متوسط ​​و بیش از حد مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند از نقاشی ها به عنوان عایق های صوتی استفاده کنند. استفاده از عایق صوتی برای ابعاد چگالی 17 کیلوگرم ممکن است در خیساندن صدا در مکان های یک نوع بسیار مؤثر باشد. اتاق استودیوی آکوستیک یکی از برنامه های کف آکوستیک هرمی است.

عایق صوتی لوله ای از جنس فوم

کفهای عایق صوتی توبولار به روشی متفاوت از کفهای مختلف استفاده می شوند و اغلب برای لوله کشی های بی شماری مورد استفاده قرار می گیرند. مقیاس این فوم ها نیز با اندازه لوله متفاوت است.

در حین خرید فوم صوتی و عایق صوتی ، مجبور نیستید پارامترهای انحصاری شامل جنس ، کاربرد ، ضخامت و انعطاف پذیری خود را فراموش کنید ، با توجه به اینکه کف های عایق صدا انواع مختلفی دارند و از نظر میزان بسیار متفاوت خواهند بود. استفاده از متخصصان در موضوع عایق صوتی باعث می شود خریداران مبلغ کمتری را برای مازاد پرداخت کنند.

انواع عایق صوتی و کاربرد آن/انواع عایق صوتی و کاربرد آن/انواع عایق صوتی و کاربرد آن/انواع عایق صوتی و کاربرد آن/انواع عایق صوتی و کاربرد آن/انواع عایق صوتی و کاربرد آن/انواع عایق صوتی و کاربرد آن/انواع عایق صوتی و کاربرد آن/انواع عایق صوتی و کاربرد آن/انواع عایق صوتی و کاربرد آن/انواع عایق صوتی و کاربرد آن/انواع عایق صوتی و کاربرد آن/انواع عایق صوتی و کاربرد آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *