مجله آوا

فروش کاور آلات موسیقی

چگونه از الات موسیقی محافظت کنیم؟

حفاظت از سازتان قطعا یکی از مهم ترین کار هایی که باید بعد از خرید سازتان انجام بدهید. کسانی که در کار فروش کاور آلات موسیقی هستند همه نوع از این کاورها را به مشا ارِائه می دهند و شما می توانید مناسب با سازتان را انتخاب نمایید. به ویژه اگر سازتان قابل حمل باشد مانند گیتار، سه تار، تار، فلوت و … می بایستی خیالتان بابت جای آن راحت باشد که ضربه یا خط و خشی نبیند.

 

 

لوازم جانبی موسیقی

انواع مدل های پایه نور

به جز نگهداری در موقعیت مناسب و استاندارد یکی از مورد هایی که باید بررسی و رعایت نمایید خرید کاور آلات موسیقی برای ساز می باشد.

خرید کاور آلات موسیقی آن طور هم که فکر می شود کرد کار آسانی نیست و به همان اندازه برای خرید ساز اهمیت و حساسیت زیادی قائل می شوید باید برای کاور هم اهمیت به خرج دهید.

در این مقاله شما را برای خرید بهترین کاور آلات موسیقی مانند کاور گیتار، کاور تار، کاور سه تار و همچنین قیمت کاور آلات موسیقی و فروش کاور آلات موسیقی گیتار یا هر ساز دیگری راهنمایی می نماییم تا بتوانید ساز خود را با خیال راحت با خود حمل نمایید.

 

کاور آلات موسیقی

بهترین کاور آلات موسیقی

در اولین قدم شما باید بدانید که دقیقا به دنبال چه چیزی می باشید. در بازار فروش کاور آلات موسیقی با توجه به تنوعی و مدل های فراوانی که دیده می شود ، شما مورد های فراوانی برای انتخاب و خرید کاور آلات موسیقی دارید ، علاوه بر کیفیت ، جنس ، حجم ، رنگ ، طراحی و … قیمت کاور آلات موسیقی نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

همچنین این حقیقت هم وجود دارد که باید مطابق با نیاز، سلیقه و بودجه خود خرید نمایید. به طور کلی می توانید کاور مخصوص و مربوط به آلات موسیقی خودتان را از دو مدل رایج هارد کیس یا سافت کیس ( گیگ بگ) انتخاب نمایید.

هارد کیس

هارد کیس گیتار یا هر سایز دیگری ساز شما را به خوبی در برابر ضربات حفاظت کرده و از حرکت داخلی ساز نیز جلوگیری می کند. این مدل از کاور آلات موسیقی در حمل بسیار وزن بالایی دارد و در زمانی  که قرار است زمان زیادی آن را با خود حمل نمایید ، مسلما باعث اذیت شما خواهد شد ، اما خب از بابت سلامتی سازتان خیالتان تخت که حال ساز همیشه خوب است و چیزی ان را خراب نمی کند.

همین طور باید به صورت ویژه مواظب زیپ های آن بود ، زیرا احتمال خراب شدن آن  بسیار است. این مدل از کیس تنوع کمی در استایل و کیس دارند و بیشتر رنگ مشکی آن ساخته و تولید می شود و همچنین برای افرادی که سلیقه آن ها رنگ های شاد است انتخاب مناسبی نمی باشد.

هارد کیس در سازه های سنتی

اغلب سازهای سنتی هارد کیس دارند. قبلا این مدل ازفروش کاور آلات موسیقی به صورت یک جعبه توخالی بود که باعث این می شد به راحتی ساز درون آن حرکت کند و هر لحظه امکان آسیب دیدن آن بود همین دلیل باعث شد که تا اغلب نوازندگان نسبت به این طراحی بد و مشکل بزرگ واکنش نشان دهند.

تعداد زیادی از برند هایی که امروزه کاور آلات موسیقی می سازند که از جنس پلی استرن می باشد. این جنس باعث می شود که هم وزن کاور سبک تر باشد و هم از داخل کاور دقیقا به اندازه ساز قالب گیری شده باشد تا از حرکت ساز جلوگیری کند.

 

 

گارانتی 

امروزه با توجّه به پيشرفت روز افزون علم و فن آوري و ايجاد رقابت نزديك در بين كمپاني هاي سازنده، در جهت توليد محصولات با كيفيت، انتخاب برند (مارك) مورد نظر مشكل گرديده و با توجّه به نزديك بودن فن آوري هاي بكاررفته در محصولات، ارائه خدمات برتر به مصرف كنندگان يكي از عوامل افزايش فروش و مقبوليت محصولات گرديده است. در این راستا ما با ارایه یک هفته مهلت تست و یک سال گارانتی برای تمامی کالاها سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی در خریدی راحت و بدون دغدغه داریم .

درباره فروشگاه آوا ای وی ال

آوا ای وی ال دارای بسیاری از برند های مطرح جهان تجهیزات صوتی، با بیش از یک دهه تجربه مفتخر است تا امروز در فضای مجازی و بازار سنتی این حوزه، مجموعه بزرگی از تجهیزات با کیفیت را به فروش برساند. پایبندی ما به اصول کلیدی ضمانت کالا با یک هفته مهلت تست و یکسال گارانتی آوا ای وی ال، موجب شده تا انبوهی از مشتریان رضایت مند و وفادار، پشتوانه اعتبار ما باشند.

 

تلفن تماس : 66763604-021 ، 09192240364 (پاسخگویی ۲۴ ساعته، ٧ روز هفته )

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *