مجله آوا

فروش متعلقات آکوستیک

کیفیت بالای صدا با متعلقات اکوستیک

اگر می خواهید در زمان ضبط برنامه فوق العاده ای داشته باشید، حتما از متعلقات آکوستیک استفاده نمایید. با فروش متعلقات آکوستیک از انواع لوازم جانبی تجهیزات آکوستیک را برای شما فراهم نموده ایم تا تجهیزات و متعلقات استودیوی خود را کامل نمایید.

لوازم جانبی موسیقی

انواع مدل های پایه نور

حتی اگر متعلقات ضبط فوق العاده ای داشته باشید ، همچنین در مکانی که آکوستیک مناسبی وجود ندارد از صدای خوبی هم برخوردار نخواهید بود.

فضایی که شما در آن ضبط می کنید چقدر به متعلقات آکوستیک نیاز دارد؟ برای متوجه شد این مقاله شما می توانید از کیت های آنالیز مکان استفاده نمایید.

با استفاده از کیت ها بسیار راحت می توان با آن ها کار کرد ، دقیقا می توانید بفهمید برای رسیدن به صدای باکیفیت چه چیزی نیاز است که داشته باشید. این کیت ها اصولا حاوی یک میکروفن چند سو برای ارزیابی کردن و همچنین مرحله به مرحله راهنمایی می کند، پس اگر که شما در این حیطه فردی تازه کار هستید به راحتی می توانید از آن ها استفاده نمایید.

 

 

فروش متعلقات آکوستیک

نصب متعلقات اکوستیک

همچنین برای خرید و فروش متعلقات آکوستیک تمام لوازم مورد نیازتان را می توانید در فروشگاه ما پیدا نمایید. شما می توانید با اطمینان خاطر متعلقات آکوستیک یا وسایل دیگر را به دیوار یا سقف اتصال نمایید.

همچنین اگر می خواهید سریع ترین و بهترین راه برای نصب لوازم و وسایلی که از فوم تشکیل شده اند هستید، می شود که از اسپری ها یا فوم سپری ها استفاده نمایید.

 

 

از اسپری های چسبنده می شود که جوری استفاده کرد که به صورت دائمی یا موقت باشند؛ پس اگر که شما بخواهید برای مدت زمان طولانی در یک استودیو بمانید و یا این که احتمال دهید که بعدا جابجا می شوید، این اسپری ها برای چسباندن متعلقات آکوستیک مورد استفاده هستند.

یک مدل دیگر از وسیله هایی که برای نصب پنل های فوم استفاده می گردد ، زبانه ها می باشند که به سادگی می توان از آن ها استفاده کرد. به سبب چسبنده بودن این زبانه ها، باعث شده تا نصب کردن پنل ها بسیار راحت باشد.

اگر وسیله ای می خواهید که باعث شود تا نصب پنل آکوستیک قوی تر و دائمی باشد ، می توانید از قاب ها، گیره ها و قلاب ها استفاده نمایید.

این وسایل ماندگاری و طول عمر بیشتری داشته و از تحمل وزن بالا هم برخوردار می باشد ، که سبب این می شود که برای پنل های فایبرگلاس ایده آل بوده است.

 

 

سایر ابزار نصبی برای متعلقات اکوستیک

به جز لوازم مورد نیاز برای نصب متعلقات آکوستیک ، ما انواع مختلفی از کیف ها را برای پنل های ایزولاسیون همراه موجود کرده ایم.

اگر قصد دارید که سفر نمایید یا پنل هایی با خود دارید که می خواهید آن ها را بدون مشکل و آسیب دیدن جابجا نمایید، می توانید از این بگ های با کیفیت استفاده کنید.

اگر در رابطه با خرید متعلقات آکوستیک و نصب آن ها هر سوالی برایتان پیش آمد می توانید با کارشناسان فروش متعلقات آکوستیک ما تماس بگیرید. کارشناسان ما کاملا از متعلقات آکوستیک اطلاع داشته و به شما این مشاوره را خواهند داد تا استودیوی ضبط بی نقصی را طراحی نمایید.

 

 

گارانتی 

امروزه با توجّه به پيشرفت روز افزون علم و فن آوري و ايجاد رقابت نزديك در بين كمپاني هاي سازنده، در جهت توليد محصولات با كيفيت، انتخاب برند (مارك) مورد نظر مشكل گرديده و با توجّه به نزديك بودن فن آوري هاي بكاررفته در محصولات، ارائه خدمات برتر به مصرف كنندگان يكي از عوامل افزايش فروش و مقبوليت محصولات گرديده است. در این راستا ما با ارایه یک هفته مهلت تست و یک سال گارانتی برای تمامی کالاها سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی در خریدی راحت و بدون دغدغه داریم .

درباره فروشگاه آوا ای وی ال

آوا ای وی ال دارای بسیاری از برند های مطرح جهان تجهیزات صوتی، با بیش از یک دهه تجربه مفتخر است تا امروز در فضای مجازی و بازار سنتی این حوزه، مجموعه بزرگی از تجهیزات با کیفیت را به فروش برساند. پایبندی ما به اصول کلیدی ضمانت کالا با یک هفته مهلت تست و یکسال گارانتی آوا ای وی ال، موجب شده تا انبوهی از مشتریان رضایت مند و وفادار، پشتوانه اعتبار ما باشند.

 

تلفن تماس : 66763604-021 ، 09192240364 (پاسخگویی ۲۴ ساعته، ٧ روز هفته )

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *