مجله آوا

فروش تجهیزات جانبی دی جی

چه زمانی نیاز به خرید تجهیزات کامل دی جی دارید؟

اگر شما زمان و هزینه خودتان را برای خرید تجهیزات مناسب از فروش تجهیزات جانبی دی جی برای سیستم ساخت موزیک الکترونیک کرده باشید ، اگر با ندید گرفتن تجهیزات جانبی زحمات خود را بر باد بدهید ، این به صورت منطقی نمی باشد. لوازم جانبی موسیقی

ارگونومی و رابط کاربری از اهمیت زیادی برخوردار می باشد؛ از استند هایی که بر روی استیج قرار دارند و همچنین کیف های متناسب که برای جا به جایی و بردن وسایل به محل اجرا یا این که در حین جا به جایی مشکلی برای وسیله پیش نیاید و اطمینان خاطر در زمان حمل آن ، لوازم جانبی هایی واجبی موجود است که هر ستاپی به امکان دارد به آن ها نیاز داشته باشد.

اغلب دی جی ها، استند ها را بخش مهمی از قسمت تجهیزات اجرای زنده ، در نظر نمی گیرند ، این تا زمانی است که بر روی استیج باشند و آن زمان متوجه می شوند که دسترسی داشتن به هر وسیله ای چقدر دشوار می باشد.

در نظر داشته باشید که انتخاب یک استند از مارک هایی مانند Glorious یا Quiklok شاید مهم ترین سرمایه گذاری بر روی تجهیزات شما باشد؛ با بیشتر و عظیم تر شدن ستاپ شما در طی مدت سال ها ، نتیجه ی زمان گذاشتن و همزینه کردنتان را بر روی این استند ها را مشاهده خواهید کرد.

 

این مدل از استند ها قابل تنظیم می باشند ، پس اگر شما هم کار خود را با یک لپ تاپ انجام می دهید ، می توانید با استفاده از این مدل استند ها کار خود را پیش ببرید و سپس با بشتر شدن وسایلتان می توانید استندی که دارید را پهن تر نمایید و نگهدارنده های بیشتری را به آن اضافه کنید.

فروش تجهیزات جانبی دی جی

تهیه تجهیزات مقرون به صرفه در حمل

حمل کردن وسایل در زمان اجرای زنده هم از اهمیت زیادی برخوردار است ، به همین دلیل می باشد که فروش تجهیزات جانبی دی جی و انواع کیس ها و گیگ بگ هایی که مخصوص دی جی ها طراحی می شوند.

یکی از کاربرد های مهمی که در این محصولات نیاز و کاربردی است که دی جی ها در یک گیگ بگ به دنبال آن می باشند ، تودوزی های با کنتراست بالا بوده که باعث می شود کاربر در زمانی که در محیط تاریک است به راحتی بتواند اکسسوری های کوچکش را پیدا کند.

چگونه از تجهیزات محافظت کنیم؟

تجهیزات جانبی دی جی در رابطه با محافظت ، کاری است که یک یا دو کاور Decksaver برای سیستم شما می تواند انجام دهد بسیار جالب و قابل توجه است.

تجهیزات دی جی انواع مختلفی از این کاور های پلی کربناتی را هنگام فروش تجهیزات جانبی دی جی برای مشتریان خود فراهم کرده است. دست کم این کاور ها از وسایل و تجهیزات دی جی محافظت کرده ، اما این کاور ها بسیار مستحکم هستند. در حقیقت قرار دادن این کاورها روی دِک یا کنترلر ، پیش از این که بخواهید آن ها را درون گیگ بگ قرار دهید ، همان محافظتی را به شما ارائه می دهد که از یک هارد کیس انتظار دارید. به شما پیشنهاد می کنیم از این کاور ها حتما استفاده نمایید.

 

 

گارانتی 

امروزه با توجّه به پيشرفت روز افزون علم و فن آوري و ايجاد رقابت نزديك در بين كمپاني هاي سازنده، در جهت توليد محصولات با كيفيت، انتخاب برند (مارك) مورد نظر مشكل گرديده و با توجّه به نزديك بودن فن آوري هاي بكاررفته در محصولات، ارائه خدمات برتر به مصرف كنندگان يكي از عوامل افزايش فروش و مقبوليت محصولات گرديده است. در این راستا ما با ارایه یک هفته مهلت تست و یک سال گارانتی برای تمامی کالاها سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی در خریدی راحت و بدون دغدغه داریم .

درباره فروشگاه آوا ای وی ال

آوا ای وی ال دارای بسیاری از برند های مطرح جهان تجهیزات صوتی، با بیش از یک دهه تجربه مفتخر است تا امروز در فضای مجازی و بازار سنتی این حوزه، مجموعه بزرگی از تجهیزات با کیفیت را به فروش برساند. پایبندی ما به اصول کلیدی ضمانت کالا با یک هفته مهلت تست و یکسال گارانتی آوا ای وی ال، موجب شده تا انبوهی از مشتریان رضایت مند و وفادار، پشتوانه اعتبار ما باشند.

 

تلفن تماس : 66763604-021 ، 09192240364 (پاسخگویی ۲۴ ساعته، ٧ روز هفته )

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *