مجله آوا

بهترین پاور میکسر برای هیئت

بهترین پاور میکسر برای هیئت

بهترین پاور میکسر برای هیئت که در سال 2020 ارزیابی شده بودند ، میکسر صوتی یا پاور میکسر ، کنسول ضبط ، قطعه ای از تجهیزات است که در محیط ها کار از آن استفاده می کند. از پاور میکسر در ضبط استودیوها و کنسرت های زنده و به ویژه برای هیئت های و همچنین در پخش صوتی از طریق تلویزیون یا فیلم استفاده می شود. پاور میکسر برای هر کاری که باشد ، وظیفه اش دریافت یک سیگنال صوتی و پردازش آن و سپس نظارت بر خروجی می باشد. میکسر های زیادی در بازار وجود دارد که برخی از آن ها با نام های معروف شناخته شده اند. بنابراین ، اجازه دهید نگاهی به برخی از بهترین میکسرهای صوتی موجود در بازار بیندازیم: خرید پاور میکسر

10 مورد از  بهترین پاور میکسر برای هیئت  صوتی در سال 2020

Mackie Profx8v2 8-میکسر جمع و جور

میکسر 12 کانال Allen & Heath Zed-12fx

میکسر Yamaha Emx5014c 14 ورودی

میکروفون میکسر 3 کانال / یاماها Ag03

میکسر دیجیتال Presonus Studiolive 24.4.2AI Integration Active

میکسر Peavey Pvi 6500 400-Watt 5-channel

بزرگنمایی Livetrak L-12

میکیسر 1604vlz4 16-

Behringer X Air X18

Mackie Profx12v2 میکسر جمع و جور 12 کانال

 

 

 

 

میکسر جمع و جور 8 کانال 1Mackie Profx8v2

بهترین پاور میکسر برای هیئت به دلیل تولید ضبط با کیفیت اما با قیمت مناسب و تجهیزات استودیوی خانگی بسیار مشهور است. آن ها در ساختن کیت های چند منظوره که کار با آن ها آسان می باشند بسیار عالی هستند. این میکسر 8 کانال نمونه خوبی است.

 

شناخت بیشتر میکسرهای صدا

مکی بسیاری از ویژگی هایی را که در کنسول های بزرگتر پیدا خواهید کرد در این میز ترکیب کرده است تا کنترل صدای زیادی را در اختیار شما قرار دهد. برای تقویت صدا برای میکروفون ، گیتار ، کیبورد و هر چیز دیگری که می خواهید از طریق آن استفاده کنید ، چهار پیشگیری Mackie Vita دریافت می کنید. Preamp هایی که به طور ویژه برای تهیه نمایش زنده طراحی شده اند.

ویژگی میکسرهای 8 کاناله

هر یک از 8 کانال دارای فیلتر برش 100Hz و EQ 3 باند مخصوص به خود هستند. یک EQ گرافیکی 7 باند بیشتر وجود دارد که می تواند برای خروجی اصلی یا کمکی مورد استفاده قرار گیرد و ان یک نوع از بهترین پاور میکسر برای هیئت می باشد که می تواند شما را در انجام کارهای میکس یاری کند.

همچنین این گزینه های صدا ، مکی بر جلوه های جالبی افزوده است. اینها کنترل فراوانی بر صدای کلی به شما می دهند. و ، انواع Reverb ، تاخیر و کر را نیز در بر بگیرید و برای اطمینان از تعادل مناسب ، قدرت فانتوم 48 ولت برای میکروفن های کندانسور شما اضافه می شود. در صورت استفاده از صدای خارجی که ضبط شده ، ورودی هایی برای mp3 یا لپ تاپ شما ، از جمله درگاه  USB وجود دارد. سایر امکانات نیز مانند صدای بی صدا کردن پا FX اضافه شده است و یک سوکت هدفون منفرد با کنترل حجم صدا مخصوص خود وجود دارد.

ویژگی های زیادی در این پاور میکسر گنجانده شده است ، که نمی توان همه آنها را از اینجا نام برد. برای بررسی تمام گزینه ها واقعاً نیاز به یک نگاه دقیق تر است. در حالی که قرار است در یک محیط زنده به خوبی کار کند ، یک میکسر استودیو نیز عالی خواهد بود و حتی برای کنفرانس ها و سایر وظایف صوتی نیز راحت خواهد بود.

 

 

 

گارانتی 

امروزه با توجّه به پيشرفت روز افزون علم و فن آوري و ايجاد رقابت نزديك در بين كمپاني هاي سازنده، در جهت توليد محصولات با كيفيت، انتخاب برند (مارك) مورد نظر مشكل گرديده و با توجّه به نزديك بودن فن آوري هاي بكاررفته در محصولات، ارائه خدمات برتر به مصرف كنندگان يكي از عوامل افزايش فروش و مقبوليت محصولات گرديده است. در این راستا ما با ارایه یک هفته مهلت تست و یک سال گارانتی برای تمامی کالاها سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی در خریدی راحت و بدون دغدغه داریم .

درباره فروشگاه آوا ای وی ال

آوا ای وی ال دارای بسیاری از برند های مطرح جهان تجهیزات صوتی، با بیش از یک دهه تجربه مفتخر است تا امروز در فضای مجازی و بازار سنتی این حوزه، مجموعه بزرگی از تجهیزات با کیفیت را به فروش برساند. پایبندی ما به اصول کلیدی ضمانت کالا با یک هفته مهلت تست و یکسال گارانتی آوا ای وی ال، موجب شده تا انبوهی از مشتریان رضایت مند و وفادار، پشتوانه اعتبار ما باشند.

 

تلفن تماس : 66763604-021 ، 09192240364 (پاسخگویی ۲۴ ساعته، ٧ روز هفته )

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *