مجله آوا

بهترین میکروفن برای ضبط پادکست

شناخت بهترین میکروفن برای ضبط پادکست

بهترین میکروفن برای ضبط پادکست در حال حاضر چیست؟ همیشه در دنیای ما موضوعی است که به شدت مورد بحث است. هر پادکست مورد علاقه شخصی خود را دارد ، و بحث زیادی در مورد اینکه در واقع برای انجام پادکست مناسب باید به چه سطح کیفی نیاز دارید ، وجود دارد. تعداد زیادی پادکست با استفاده از ابزاری مانند Skype و Google Hangouts با افرادی که در مکان های مختلف برنامه خورد را ضبط می کنند ، بنابراین کیفیت اتصال می تواند از میکروفون شما مهمتر باشد. برخی دیگر به صورت حضوری ضبط می کنند ، بنابراین در این مورد بیشتر محیط و میکروفون نقش ایفا می کنند. با این حال در زمانی که شما ضبط می کنید ، هیچ تکذیب وجود ندارد که یک پادکست ضبط شده در میکروفن با کیفیت مناسب و حرفه ای نسبت به شخصی که در میکروفن هدفون ضعیف است ، حرفه ای تر است.

 

اگر به دنبال بالا بردن کیفیت کیت خود هستید ، لیستی از بهترین میکروفن های Podcasting را در بازار امروز جمع آوری کرده ایم. این شامل سه سطح مختلف ، سطح ورود ، کیفیت بالا و Pro است. تمام جزئیات را در هر سطح زیر مشاهده خواهید کرد. اما بیایید با یک مرور سریع شروع کنیم و همچنین به موضوعی به فراتر از آن نگاه کنیم تا چگونگی آن را دریابیم. انواع میکروفن با سیم

بهترین میکرون برای ضبط پادکست

چرا موضوع بهترین میکروفون برای ضبط پادکست مهم است؟

به نظر می رسد واضح است ، اما سوال خوبی است – چرا برای سرمایه گذاری در میکروفن پادکست باید زحمت کشید؟

خوب ، این میکروفون است که بیشترین تأثیر را در کیفیت ضبط های شما دارد. میکروفون صدای شما را ضبط می کند و آن را از امواج صوتی فیزیکی به بیت ها و بایت های دیجیتالی ترجمه می کند. بهترین میکروفون برای ضبط پادکست خوب می تواند صدها پوند قیمت داشته باشد ، اما خوشبختانه گزینه های بسیار مقرون به صرفه تری وجود دارد.

 

 

فقط برای اطلاع شما ، کلیه پیوندهای محصول موجود در این مقاله لینک های وابسته هستند. این بدان معناست که اگر شما هر چیزی بخرید یک کمیسیون کوچک دریافت می کنیم ، اما هزینه اضافی برای شما ندارد. نگران نباشید ، ما همیشه با نظرات خود صادقانه ، باز و بی طرف هستیم – ما فقط مطالب خوب را توصیه می کنیم – اما این درآمد شرکت های وابسته به ما کمک می کند تا سایت را اجرا کنیم. انواع میکروفن بی سیم

میکروفون های سطح ورودی

اصطلاح “سطح ورود” را به شما اجازه ندهید – من فقط کیت با کیفیت خوب را توصیه می کنم! اگرچه این ها نسبتاً ارزان هستند و کار با آن بسیار آسان است ، بنابراین آن ها برای مبتدیان مناسب هستند. اما ، من یک پادکست را می شناسم که هنوز هم از این کیت استفاده می کند.

سامسون Q2U

بهترین میکروفون برای ضبط پادکست که اغلب توصیه می کنم مردم از آن استفاده کنند ، سامسون Q2U است. این یک دستگاه کوچک همه کاره ، XLR و USB است. همچنین این یک کیفیت قابل توجه افزایش از میکروفون هدفون ارزان قیمت یا میکروفون داخلی شما است.

خروجی دوگانه (XLR & USB) بدین معنی است که در روزهای ابتدایی می توانید آن را مستقیماً از طریق USB به رایانه متصل کنید ، ضبط کنید به Garageband یا Audacity یا از آن میکروفون USB برای اجرای یک تماس Skype یا یک گپ زوم استفاده کنید.

 

 

 

گارانتی 

امروزه با توجّه به پيشرفت روز افزون علم و فن آوري و ايجاد رقابت نزديك در بين كمپاني هاي سازنده، در جهت توليد محصولات با كيفيت، انتخاب برند (مارك) مورد نظر مشكل گرديده و با توجّه به نزديك بودن فن آوري هاي بكاررفته در محصولات، ارائه خدمات برتر به مصرف كنندگان يكي از عوامل افزايش فروش و مقبوليت محصولات گرديده است. در این راستا ما با ارایه یک هفته مهلت تست و یک سال گارانتی برای تمامی کالاها سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی در خریدی راحت و بدون دغدغه داریم .

درباره فروشگاه آوا ای وی ال

آوا ای وی ال دارای بسیاری از برند های مطرح جهان تجهیزات صوتی، با بیش از یک دهه تجربه مفتخر است تا امروز در فضای مجازی و بازار سنتی این حوزه، مجموعه بزرگی از تجهیزات با کیفیت را به فروش برساند. پایبندی ما به اصول کلیدی ضمانت کالا با یک هفته مهلت تست و یکسال گارانتی آوا ای وی ال، موجب شده تا انبوهی از مشتریان رضایت مند و وفادار، پشتوانه اعتبار ما باشند.

 

تلفن تماس : 66763604-021 ، 09192240364 (پاسخگویی ۲۴ ساعته، ٧ روز هفته )

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *