مجله آوا

پایه نور

ویژگی های پایه نور

امروزه فروش پایه نور در بازارهای صوتی و تصویری بسیار گسترده شده است.از جمله پایه های نورپردازی برای نگه داشتن نور ها به کار می رود. جنس این پایه های نور از آهن مقاوم بوده که باعث می شود تا به خوبی بتواند تجهیزات نورپردازی را نگه داشته باشد تا برای انجام کار بتوان به بهترین نحو ممکن کار مد نظر را انجام داد. ارتفاع این وسیله در مدل های مختلف متفاوت بوده و همچنین در حالت جمع شده هم کمتر و کوتاه تر می شود.  پایه نور اغلب از وزن مناسبی برخوردار بوده و سبک می باشد و همچنین به راحتی جمع می شود و این باعث شده تا در زمان حمل آن مشکلی پیش نیاید. همچنین اگر شما قصد داشته باشید که در فضایی بیرون از استودیو خود و یا آتلیه خانگی به عکاسی یا فیلمبرداری مربوط به کارتان را انجام دهید ، به راحتی شما می توانید پایه نور مورد نظر را جمع کرده ، و در کیف قرار دهید و  با هر نوع وسیله که می خواهید آن را جا به جا نمایید. خرید پایه نور 

فروش پایه نور

موارد استفاده پایه نور

پایه نور برای نگه داشتن انواع نورها چه سبک و چه سنگین در نوع خودشان بسیار مناسب بوده و همچنین از لحاظ اقتصادی هم از قیمت مناسبی برخوردار بوده است و تکمیل کننده تجهیزات نورپردازی شما می تواند باشد. اما باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که نصب دادن فلاش های عکاسی و یا پروژکتور بر روی پایه های نور ، می تواند کمی خطرناک باشد. بنابراین پیشنهاد می شود که برای نگه داشتن تجهیزات چه سبک و چه سنگین هنگام خرید پایه نور این نکته را مد نظر داشته باشید. لوازم جانبی موسیقی

 

 

انواع مدل های پایه نور

پایه نور در مدل های متفاوتی که در بازار می باشد با فروش پایه نور می تواند تجهیزات نور پردازی با وزن های متفاوتی را به راحتی نگه دارد ، پس با این حساب شما قادر خواهید بود تا نور های چند شاخه ای فلاش یا چند شاخه نور نقطه متمرکز را بر روی آن قرار دهید. محل قرار گرفتن نور بر روی پایه نور با مدل های دیگر از پایه نور متفاوت بوده است و باید به این نکته در هنگام خرید پایه نور توجه داشته باشید.  پایه های نور نسبت به مدل های دیگری از پایه نور قدر نگهدارندگی متفاوتی دارد و  برای استفاده طولانی مدت در آتلیه های عکسبرداری یا استودیوهای تصویربرداری قیمت مناسب و با قیمت به صرفه ای دارد. همچنین در کیت های نور ثابت که در استودیو های کروماکی، آتلیه های تصویربرداری یا آتلیه های خانگی به تدریج استفاده می شود ، می بایست از پایه های نوری استفاده کرد که توان نگهداری بالایی داشته باشند تا در زمان سنگین بودن وزن قدرت تحمل آن را داشته باشد و این ها در زمان فروش پایه نور به شما خریدار و مشتری محترم مشاوره و تضیح کامل داده می شود.

 

 

برای تهیه انواع پایه های نور می توانید با مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و یا همچنین به صورت حضوری به شما توضیحات کامل داده شود تا هر گونه سوالی در مورد پایه های نور دارید توضیح داده شود و به خرید مطمئنی دست یابید.

 

 

 

گارانتی 

امروزه با توجّه به پيشرفت روز افزون علم و فن آوري و ايجاد رقابت نزديك در بين كمپاني هاي سازنده، در جهت توليد محصولات با كيفيت، انتخاب برند (مارك) مورد نظر مشكل گرديده و با توجّه به نزديك بودن فن آوري هاي بكاررفته در محصولات، ارائه خدمات برتر به مصرف كنندگان يكي از عوامل افزايش فروش و مقبوليت محصولات گرديده است. در این راستا ما با ارایه یک هفته مهلت تست و یک سال گارانتی برای تمامی کالاها سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی در خریدی راحت و بدون دغدغه داریم .

درباره فروشگاه آوا ای وی ال

آوا ای وی ال دارای بسیاری از برند های مطرح جهان تجهیزات صوتی، با بیش از یک دهه تجربه مفتخر است تا امروز در فضای مجازی و بازار سنتی این حوزه، مجموعه بزرگی از تجهیزات با کیفیت را به فروش برساند. پایبندی ما به اصول کلیدی ضمانت کالا با یک هفته مهلت تست و یکسال گارانتی آوا ای وی ال، موجب شده تا انبوهی از مشتریان رضایت مند و وفادار، پشتوانه اعتبار ما باشند.

 

تلفن تماس : 66763604-021 ، 09192240364 (پاسخگویی ۲۴ ساعته، ٧ روز هفته )

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *