مجله آوا

کیفیت محصولات سنهایزر

تاریخچه محصولات سنهایزر

زمانی که حرفی از صنعت تجهیزات صوتی به میان می آید ، کیفیت محصولات سنهایزر در این صنعت حرف اول را میزند. نمی‌توان نام سنهایزر   sennheiser با آن همه تاریخچه و کیفیت را فراموش کرد و از کنار آن به راحتی گذشت. سنهایزر در سال 1945 در هانوفر آلمان شروع به کار نمود. پس از زمان یک سال از شروع به کار سنهایزر، این برند تولید میکروفن را شروع به کار نمود و از وسط های دهه 60 میلادی شروع به راه اندازی خط تولید هدفون کرد. این برند از همان زمان شروع به کار یکی از بالاترین تولید کنندگان میکروفن در جهان به حساب می‌ آمد و سنهایزر در زمینه تولید هدفون نیز یکه ‌تازی می‌کرد. حالا با سابقه تولید و تجربه بیش از 70 سال ، این برند یکی از بهترین و خوش‌ نام ‌ترین سازندگان میکروفن ( Microphone ) ، هدفون ( Headphone ) ، سیستم کنفرانس ( Conference ) و دیگر مدل های تجهیزات صوتی در دنیا به حساب می‌ آمد.

کیفیت محصولات سنهایزر

محصولات ما

فروشگاه ما به ‌عنوان یکی از قدیمی ترین و معتبر ترید واردکنندگان تجهیزات صوتی در ایران ، نمایندگی سنهایزر را  در زمینه نمایندگی فروش سنهایزر و نمایندگی خدمات پس از فروش این برند را در ایران دارد که شامل نمایندگی میکروفن و نمایندگی هدفون و نمایندگی سیستم کنفرانس سنهایزر در ایران می‌شود.که این نشان دهنده رضایت ما از کیفیت محصولات سنهایزر می باشد.

لینک زیر از وبسایت رسمی شرکت سنهایزر، نمایش دهنده نمایندگی های رسمی محصولات حرفه ای سنهایزر در ایران است. در این لیست تنها نام شرکت ارتباط صدای برتر و با عنوان نماینده انحصاری (Exclusive Distributor)  وجود دارد. نمایندگی sennheiser 

 

 

ضمانت خرید محصولات سنهایزر

خرید محصولات سنهایزر sennheiser از طریق ارتباط با فروشگاه ما نه ‌تنها تضمین کننده خرید کالای اورجینال با قیمت مناسب می باشد ، بلکه محصولات برند سنهایزر را نیز به صورت کامل از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار می شوید. گارانتی فروشگاه ما هم ‌اکنون بالاترین و تنها گارانتی با اعتبار برای محصولات سنهایزر در ایران می باشد. شرکت ما در کنار بهره‌ گیری از بهترین و با تخصص ترین افراد تعمیرکار در زمینه تعمیر تجهیزات صوتی ، قطعات و وسایل مورد نیازشان را برای تعمیر کالا را به صورت مستقیم از سنهایزر آلمان تهیه می‌ کند. این ضمانت نشان دهنده ی اطمینان ان شرکت از کیفیت محصولات سنهایزر می باشد.

 

 

نمایندگی رسمی سنهایزر sennheiser در ایران

هدفون ( Headphone ) و هدست ( Headset ) سنهایزر sennheiser اکنون جزو مشهورترین کالای سنهایزر در ایران می باشد. هدفون ‌های حرفه ‌ای سنهایزر را بسیاری از فعالان موسیقی و افراد معروف استفاده کرده و سال‌ هاست که پای ثابت استودیو های موسیقی در ایران و جهان می باشد. هم اکنون به ‌جرئت می‌توان گفت که بهترین هدفون مانیتورینگ از میان هدفون‌های موجود در بازار هدفون های سنهایزر می باشد و در عین‌ حال مناسب ترین و بهترین قیمت کالای هدفون استودیویی را می‌توان به هدفون ‌های سنهایزر چسباند. سنهایزر hd 200 pro یکی از همین هدفون ‌های مشهور و محبوب این برند معتبر در دنیا است که بسیاری از کاربران حرفه‌ای با آن آشنایی کامل دارند و از آن استفاده می کنند. این را می توانید از کیفیت محصولات سنهایزر متوجه بشید.هدست ‌های سنهایزر نیز با استفاده و بهره ‌گیری از میکروفن سنهایزر ، ترکیبی از دو محصول اصلی برند سنهایزر می باشند و در بالاترین سطح برای پروژه ‌های برودکست مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

 

 

 

گارانتی 

امروزه با توجّه به پيشرفت روز افزون علم و فن آوري و ايجاد رقابت نزديك در بين كمپاني هاي سازنده، در جهت توليد محصولات با كيفيت، انتخاب برند (مارك) مورد نظر مشكل گرديده و با توجّه به نزديك بودن فن آوري هاي بكاررفته در محصولات، ارائه خدمات برتر به مصرف كنندگان يكي از عوامل افزايش فروش و مقبوليت محصولات گرديده است. در این راستا ما با ارایه یک هفته مهلت تست و یک سال گارانتی برای تمامی کالاها سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی در خریدی راحت و بدون دغدغه داریم .

درباره فروشگاه آوا ای وی ال

آوا ای وی ال دارای بسیاری از برند های مطرح جهان تجهیزات صوتی، با بیش از یک دهه تجربه مفتخر است تا امروز در فضای مجازی و بازار سنتی این حوزه، مجموعه بزرگی از تجهیزات با کیفیت را به فروش برساند. پایبندی ما به اصول کلیدی ضمانت کالا با یک هفته مهلت تست و یکسال گارانتی آوا ای وی ال، موجب شده تا انبوهی از مشتریان رضایت مند و وفادار، پشتوانه اعتبار ما باشند.

 

تلفن تماس : 66763604-021 ، 09192240364 (پاسخگویی ۲۴ ساعته، ٧ روز هفته )

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *