مجله آوا

مقایسه باند های rcf با ev

قدمت باندها

من امروز RCF TT08a را دریافت کردم. و وقتم را صرف مقایسه باند های rcf با ev کردم که خوب می دانم بلندگوهای 30 ساله وسایلی هستند که با آن ها تمرین می کنم ، آن ها صفحه کلید را در خانه می چرخانند (خیلی بزرگ برای حرکت کردن) اما همیشه فکر می کردم که آن ها بسیار خوب به نظر می رسند و بلندگو های Community CS35 هستند. woof way 2 way 15 “با صدای توییت شاخ که توسط یک آمپول رامسا 400 وات که در اواسط 1980 خریداری شده است. بنابراین احتمالاً این ترکیب حدود 35+ سال قدمت دارد.خرید باند اکتیو

مقایسه باند های rcf با ev

راحتی کار و استفاده از انها

من با EV ZLX 12P’s پیچ و تاب می زنم که حمل آن راحت تر و نیازی به حمل آمپ 60 لیتری آسان تر نیست. اول از همه اجازه دهید بگویم که به هیچ وجه نمی خواهم EV را تخریب کنم. استفاده از این مدل از بلندگو بهتر برای باک هستند. آن ها کار را در یک نقطه قیمتی مناسب و خوب انجام می دهند.محصولات باند پسیو

 

 

 

تجربه من

مشاهده من از مقایسه باند های rcf با ev این است که EV تا حدودی فلزی به نظر می رسد. صداها تقریباً به نظر می رسند که برخی از انواع دیجیتالیزر را پشت سر می گذارند. جدایی نیز کاملاً واضح نیست ، ابزارها با هم مخلوط می شوند. تصور کنید که من کجا می توانم یک ماست روغنی درست کنم و تمام میوه ها را داخل مخلوط کن بریزم. صدای RCF مثل من هنوز به دکمه پاور را فشار نداده ام. صدای EV مثل اینکه من قسمت پاور را با آب و میوه تند تند ریختم تازه در حال مخلوط کردن با ماست است. تشخیص اینکه از کجا یک ساز شروع و متوقف می شود ، دشوارتر است و جدایی آن مشخص نیست. RCF به اندازه کافی باس تولید می کند که هیچ کمبودی وجود ندارد ، مگر اینکه من DJ باشم و موسیقی رقص ارائه دهم ، یا حدس می زنم باس دست چپ در یک گروه راک باشم. جدایی و وضوح RCF با باس نیز وجود داشت ، باس بسیار قابل تشخیص تر و لذت بخش تر بود. سپس میکروفون خود را قلاب کردم تا با برخی از آهنگ هایی که در آن آواز می خوانم کارائوک کنم. RCF شفافیت داشت و دوباره EV صدای غلط صدای من را به وجود آورد. مثل من زندگی نمی کردم ، یا در حال گذر از انواع پردازنده یا دیجیتالیزر بودم.

اما مقایسه باند های rcf با ev شامل تست صدای زنده نبود. و من فواید شنیدن انتقاد را داشتم. آیا بیشتر مردم متوجه تفاوت می شوند؟ شاید شایدم نه. آیا ممکن بود که RCF فقط یک هزینه غیر ضروری باشد؟ اما همانطور که من همچنان به گوش دادن و سوئیچ کردن عقب و جلو. یک مؤلفه بسیار مهم وجود داشت ، بله ، RCF از جدایی بسیار بهتری بین سازها برخوردار بود. از بین ابزارها صدای طبیعی تر به نظر می رسید ، فضای و وضوح بسیار بهتری وجود داشت. EV نوعی سر و صدایی تا حدودی غیر قابل تشخیص را ایجاد کرد ، جایی که RCF به جای اجرای EV که به نظر می رسید پخش یک ضبط است ، اجرای مجریان زنده را به جای آورد. این همه به RCF منجر به ایجاد صمیمیت و رضایت می شود. صدای RCF بیشتر شبیه آنچه که من تصور می کنم موسیقی واقعی تصور می شود به صورت زنده است. سطح واقع گرایی بسیار بالاتری در RCF وجود داشت.

 

 

 

گارانتی 

امروزه با توجّه به پيشرفت روز افزون علم و فن آوري و ايجاد رقابت نزديك در بين كمپاني هاي سازنده، در جهت توليد محصولات با كيفيت، انتخاب برند (مارك) مورد نظر مشكل گرديده و با توجّه به نزديك بودن فن آوري هاي بكاررفته در محصولات، ارائه خدمات برتر به مصرف كنندگان يكي از عوامل افزايش فروش و مقبوليت محصولات گرديده است. در این راستا ما با ارایه یک هفته مهلت تست و یک سال گارانتی برای تمامی کالاها سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی در خریدی راحت و بدون دغدغه داریم .

درباره فروشگاه آوا ای وی ال

آوا ای وی ال دارای بسیاری از برند های مطرح جهان تجهیزات صوتی، با بیش از یک دهه تجربه مفتخر است تا امروز در فضای مجازی و بازار سنتی این حوزه، مجموعه بزرگی از تجهیزات با کیفیت را به فروش برساند. پایبندی ما به اصول کلیدی ضمانت کالا با یک هفته مهلت تست و یکسال گارانتی آوا ای وی ال، موجب شده تا انبوهی از مشتریان رضایت مند و وفادار، پشتوانه اعتبار ما باشند.

 

تلفن تماس : 66763604-021 ، 09192240364 (پاسخگویی ۲۴ ساعته، ٧ روز هفته )

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *