مجله آوا

بلندگوی سقفی بلوتوث دار

موارد استفاده بلندگوی سقفی بلوتوث دار

در اینجا گزینه های برتر ما برای بهترین بلندگوی سقفی بلوتوث دار ارائه شده است که عملکرد فوق العاده صدا ، دوام و سهولت نصب را با قیمت مناسب ارائه می دهند. این بلندگوهای سقفی بلوتوث دار از لحاظ کیفیت – چه نصب آن در منزل ، فروشگاه یا رستوران شما – یک علامت بالاتر از بقیه است – این بلندگوها تضمین شده اند تا هم از مشتریان و هم میهمانان شما را با عملکرد صوتی عالی و خروجی قدرتمند باس تحت تأثیر قرار دهند. علاوه بر این ، این بلندگوها مکمل کاملی برای سیستم سینمای خانگی شما هستند و به فیلم های شما این امکان را می دهند تا با صدای فراگیر از جلو تا بالای اتاق شما زندگی کنند. برخی از این بلندگوی سقفی بلوتوث دار با قیمت مناسب بسیار خوبی به فروش می رسند و باعث می شوند که از نظر پول و خرید بسیار خوبی باشند.

بلندگوهای سقفی بلوتوث دار

بلندگوهای سقفی بلوتوث دار داخلی

این بلندگوهای سقفی بلوتوث دار به قطعات داخلی بلوتوث و یک تقویت کننده صدای دیجیتال اختصاصی مجهز شده اند تا یک تجربه شنیدن باورنکردنی را ایجاد کنند. آنها نیازی به راه اندازی پیشرفته یا تقویت کننده بلندگوهای سقفی جداگانه ندارند – آنها به معنای واقعی کلمه وصل و بازی هستند و مستقیم از جعبه کار می کنند. اگر می خواهید برای بلندگوی سقفی بلوتوث دار خود تنظیم ساده ای داشته باشید ، این بلندگوها مطمئناً در شیرینی بین سهولت نصب و کیفیت صدا قرار خواهند گرفت.خرید باند اکتیو

ویژگی بلندگوی سقفی بلوتوث دار

بلندگوهای سقفی با فنلاند Pyle 2-Way 250 Watt دارای برخی از بهترین بلندگوی سقفی بلوتوث دار هستند که هم اکنون می توانید با قیمت بسیار مناسبی از آن فروش داشته باشید. این بلندگوهای سقفی از ویژگی های داخلی بلوتوث برای پخش موسیقی بی سیم از تقریباً همه دستگاه ها و تلفن های هوشمند بلوتوث برخوردار است. آنها می توانند بدون استفاده از فضای کف و قفسه ، صدای استریو باورنکردنی را در خانه شما تولید کنند. بلندگوها شامل یک کوره داخلی مقاوم در برابر لکه هستند تا با ظاهری تمیز در خانه شما با طرح های فشرده شده نصب شود. آنها همچنین برای ادغام سیستم سینمای خانگی عالی هستند و صدای صوتی واضح و شفافی را ارائه می دهند. طراحی کوه فشرده جمع و جور ، این بلندگوها را بسیار آسان می کند تا بتوان در داخل یا سقف و یا هر سطح صاف نصب کرد. آنها همچنین با الگوی قطع اندازه و پایانه های بلندگو بهار با کلیپ های ثابت بهار نصب شده برای نصب سریع مستقیم از جعبه استفاده می کنند. اگر به دنبال بلندگو سقفی بلوتوث دار بدون سر و صدای خانه خود هستید ، بلندگوهای سقفی بلوتوث دار Pyle 2-way بسیار توصیه می شوند.محصولات باند پسیو

 

 

کیفیت صدای این بلندگوها

کیفیت صدا از بلندگوی سقفی بلوتوث دار Pyle 2-Way 8 “فوق العاده واضح است. آنها صدای استریو دو طرفه بسیار مناسب بسیار خوب را تولید می کنند و بدون ایجاد هرگونه اعوجاج می توانند واقعا بلند شوند. بلندگوهای سقفی Pyle دارای حداکثر قدرت باورنکردنی 300 وات با راندمان 88dB و فرکانس بسیار خوب بین 70 هرتز تا 20kHz است. آنها صدای پر کننده اتاق را ایجاد می کنند که احساس غنی ، شفاف و پویایی می کند ، بدون اینکه از کیفیت صدا در هنگام پخش از طریق بلوتوث ، افت کیفیت داشته باشد. اجراهای آواز به نظر می رسید واضح و زنده است ، با تولید مثل بسیار خوب استریو و جدایی موسیقی. گوش دادن به موسیقی سازهای ساز و ارکستر با این بلندگوها مخصوصاً خوب بود ، با سازهای بسیار واضح و نتهای ظریف که کاملاً تعریف شده است – حتی می توانید جزئیاتی را در موسیقی بشنوید که شاید قبلاً متوجه نشده باشید.

 

 

گارانتی 

امروزه با توجّه به پيشرفت روز افزون علم و فن آوري و ايجاد رقابت نزديك در بين كمپاني هاي سازنده، در جهت توليد محصولات با كيفيت، انتخاب برند (مارك) مورد نظر مشكل گرديده و با توجّه به نزديك بودن فن آوري هاي بكاررفته در محصولات، ارائه خدمات برتر به مصرف كنندگان يكي از عوامل افزايش فروش و مقبوليت محصولات گرديده است. در این راستا ما با ارایه یک هفته مهلت تست و یک سال گارانتی برای تمامی کالاها سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی در خریدی راحت و بدون دغدغه داریم .

درباره فروشگاه آوا ای وی ال

آوا ای وی ال دارای بسیاری از برند های مطرح جهان تجهیزات صوتی، با بیش از یک دهه تجربه مفتخر است تا امروز در فضای مجازی و بازار سنتی این حوزه، مجموعه بزرگی از تجهیزات با کیفیت را به فروش برساند. پایبندی ما به اصول کلیدی ضمانت کالا با یک هفته مهلت تست و یکسال گارانتی آوا ای وی ال، موجب شده تا انبوهی از مشتریان رضایت مند و وفادار، پشتوانه اعتبار ما باشند.

 

تلفن تماس : 66763604-021 ، 09192240364 (پاسخگویی ۲۴ ساعته، ٧ روز هفته )

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *