مجله آوا

باند سقفی

کیفیت صدا با بلندگوهای سقفی

انواع بلندگوهای سقفی یک راه حل بلند مدت صوتی است و صدای سالن را برای شما فراهم می کند. به همین دلیل انتخاب بلندگو شما بسیار مهم است و این که چه میزان کیفیت صدا می خواهید از بلندگو سقفی در سال مورد نظر بدست آورید. آیا این برای موسیقی محیط است یا می خواهید به مناسبت یک مهمانی عجیب و غریب برپا کنید؟ خرید باند اکتیو

به عنوان یک قاعده کلی ، اتاق هایی که بیشترین وقت خود را در آن می گذرانید باید از مدل های قدرتمندتری برخوردار باشند. سایر مناطق که در درجه اول به عنوان موسیقی پس زمینه کار خود را انجام می دهند، با مدل های کوچکتر یا کم هزینه تر کفایت می کنند. در نتیجه، انواع بلندگوهای سقفی از نظر اندازه ، شکل ، قدرت و هزینه برای هر اتاق متفاوت می باشد.

انواع بلندگوهای سقفی

تقویت بلندگو

انواع بلندگوهای سقفی نیاز به تقویت کننده خارجی دارند که با استفاده از کابل بلندگو به هر بلندگو سقفی وصل می شوند. برای بهترین راه حل چند اتاقه ، Sonos Amp را توصیه می کنیم.

ما کلیه فاکتورهای مهمی را که باید در انتخاب بلندگو سقف خود در نظر بگیرید در زیر پوشش می دهیم.

تلفن های هوشمند خانه هوشمند در انتخاب بلندگوهای سقف آن برای نمایش در وب سایت بسیار دقیق و دقیق بوده اند. همه مارک های بلندگو را ما امتحان و آزمایش کرده ایم که دارای نشان اثبات شده ای هستند که در مدت زمان طولانی صدای بسیار خوبی را به مشتریان خود عرضه می کنند. محصولات باند پسیو

ما همچنین با تیم نصب کننده خود مشورت می کنیم که صدها بلندگو در هر سال برای بازخورد و پیشنهادات متناسب در نظر داریم. این تضمین می کند که ما می توانیم بهترین بلندگو ممکن را برای نیازهای شما ارائه دهیم.

بلندگوهای داخلی

این ها برای کسانی مناسب است که به دنبال احتیاط ترین نصب صوتی ممکن است. بلندگوهای سقفی برش داده شده و در سقف بالاتر از اتاق شما نصب می شوند. کیفیت بلندگوهای درون سقف می تواند از گزینه های گوش دادن به پس زمینه تا بلندگوهای سطح کامل شنیداری باشد.

بلندگوهای سقفی استریو Mono vs Single

بیشتر انواع بلندگوهای سقفی معمولی به عنوان “مونو” توصیف می شوند که از کانال چپ یا راست صدا خارج می شود. این بدان معناست که آنها فقط باید در رابطه با بلندگو سقف تک استفاده شوند تا یک جفت استریوی چپ و راست ایجاد شود.

با این حال ، مشتریان معمولاً گزارش می دهند که فضای نصب سقف برای نصب یک جفت بلندگوهای سقفی بسیار محدود یا غیر عملی است. نصب یک بلندگو تک صدا به دلیل اینکه بلندگو فقط از سمت کانال چپ یا راست موسیقی را ایجاد می کند ، بسیار ناگوار به نظر می رسد. به همین دلیل یک بلندگو استریو معرفی شده است ، یک بلندگو سقف منفرد با کانال داخلی و راست داخلی.

این بدان معنی است که می توانید فقط یک بلندگو را در یک فضای با اندازه کوچکتر نصب کنید و هنوز هم صدای استریو دریافت کنید. آن ها معمولاً از قیمت خرید یک جفت مونو نیز بهتر هستند اما در نظر داشته باشید که جدایی استریو به اندازه دو مونو جداگانه نخواهد بود. ما فقط توصیه می کنیم در جایی که فضای محدود دارید ، یک بلندگو استریو را انتخاب کنید.

برای نصب کننده ها: بلندگوهای استریو تنها به دو کابل بلندگو احتیاج دارند که هر کدام به بلندگو نیاز دارند ، بنابراین شما می توانید حداکثر 3 بلندگو استریو تک یا 6 بلندگو تک صدا را در هر Sonos Amp نصب کنید.

گارانتی 

امروزه با توجّه به پيشرفت روز افزون علم و فن آوري و ايجاد رقابت نزديك در بين كمپاني هاي سازنده، در جهت توليد محصولات با كيفيت، انتخاب برند (مارك) مورد نظر مشكل گرديده و با توجّه به نزديك بودن فن آوري هاي بكاررفته در محصولات، ارائه خدمات برتر به مصرف كنندگان يكي از عوامل افزايش فروش و مقبوليت محصولات گرديده است. در این راستا ما با ارایه یک هفته مهلت تست و یک سال گارانتی برای تمامی کالاها سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی در خریدی راحت و بدون دغدغه داریم .

درباره فروشگاه آوا ای وی ال

آوا ای وی ال دارای بسیاری از برند های مطرح جهان تجهیزات صوتی، با بیش از یک دهه تجربه مفتخر است تا امروز در فضای مجازی و بازار سنتی این حوزه، مجموعه بزرگی از تجهیزات با کیفیت را به فروش برساند. پایبندی ما به اصول کلیدی ضمانت کالا با یک هفته مهلت تست و یکسال گارانتی آوا ای وی ال، موجب شده تا انبوهی از مشتریان رضایت مند و وفادار، پشتوانه اعتبار ما باشند.

تلفن تماس : 66763604-021 ، 09192240364 (پاسخگویی ۲۴ ساعته، ٧ روز هفته )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *