مجله آوا

بهترین رکوردر صدا

راحتی کار با رکودرها

این که آیا قصد دارید در پادکست ، مستند کردن کنفرانس یا ضبط صدا از بهترین رکوردر صدا با دوربین DSLR در طول فیلمبرداری استفاده کنید میتونه بهترین گزینه برای شما باشد. با این وجود ، همیشه انتخابی مقرون به صرفه نیست ،خوشبختانه ، تعداد صداهای ضبط کننده صوتی مفید وجود دارد که وعده ضبط کیفیت صدای خوب را می دهند. و اگر دانش فنی واقعی در ضبط صدا ندارید ، می توانید با یک ضبط صوتی دیجیتال با کیفیت خوب که می تواند به راحتی به رایانه خود متصل شود ، کار خود را راه بیندازید.برای كمك به محدود كردن انتخاب های خود و كمك به یافتن ضبط كننده متناسب با نیاز و بودجه خود ، لیست ما از بهترین دستگاه های ضبط صدا را در زیر بررسی كنید.

بهترین رکوردر صدا

بهترین ضبط های صوتی

این که آیا شما به دنبال یک ضبط صوتی دیجیتالی ساده هستید که بتوانید در هر مکانی با خود داشته باشید می توانید با استفاده از میکروفون ها به عنوان رابط صوتی برای تقریباً هر برنامه ضبط استفاده کنید ، یکی از آنها را در لیست کوتاه ما پیدا خواهید کرد. از بهترین ضبط کننده های دیجیتال سال 2019.

 

Zoom H4n Pro که در سال 2016 منتشر شد ، برخی از جدیدترین پیشرفتهای فناوری در ضبط صدا دیجیتال را ادغام می کند. میکروفنهای بهبود یافته آن به شما امکان می دهد تا همزمان چهار آهنگ را ضبط کنید و می توانید تا 140 فشار دبی فشار صدا (SPL) را کنترل کنید ، این امکان را به شما می دهد تا دامنه و حجم بیشتری از صداها را با دقت بیشتری ضبط کنید. اینگونه میتوانید بهترین رکوردر صدا را برای کار خود انتخاب نمایید.

ویژگی های  رکوردر صدا

سایر ویژگی های کلیدی بهترین رکوردر صدا شامل دو ورودی میکرو / خط با اتصال دهنده های کوچک موسیقی جاز XLR / TRS ، یک جک مینی تلفن استریو 1/8 ″ استریو است که به شما امکان می دهد تا یک میکروفون لاوالی / حلقه ، یک تیونر کرومیک داخلی ، مترونوم و مستقیم وصل کنید. ضبط به رایانه خود متاسفانه ، آن را به کارت حافظه نمی آید ، اما دارای یک شکاف microSD برای ظرفیت ذخیره سازی گسترده تا 32 گیگابایت است.

 

 

 

مشخصات اصلی:

ضبط 4 کانال

حداکثر 380 دقیقه زمان ضبط

دو ورودی XLR / TRS با قدرت فانتوم

استریو 1/8 ″ Mic-In Mini Phone Jack

تیونر کرواتیک و مترونوم پردازنده

ضبط مستقیم از طریق USB یا PC

باتری 2xAA یا شارژ برق AC

قابل ارتقاء با کارتهای SD / SDHC تا 32 گیگابایت

از طریق آداپتور کفش داغ اختیاری به سه پایه و دوربین سوار می شود.

 

 

 

حتی پیشرفته تر Zoom H6 برای کسانی که در زمینه ضبط صدا با کیفیت بالا جدی هستند (مانند ضبط ویدیو با DSLR) جدی است. مانند H4n Pro ، به عنوان یک رابط صوتی دو برابر می شود ، بنابراین می توانید مستقیماً روی نرم افزار ضبط صدا در رایانه شخصی یا Mac خود ضبط کنید. قابلیت ضبط 6 کانال آن آزادی و انعطاف پذیری بیشتری را برای ضبط از انواع منابع صوتی مانند ابزار (جدا از چندین میکروفن) به شما می دهد.

 

 

گارانتی 

امروزه با توجّه به پيشرفت روز افزون علم و فن آوري و ايجاد رقابت نزديك در بين كمپاني هاي سازنده، در جهت توليد محصولات با كيفيت، انتخاب برند (مارك) مورد نظر مشكل گرديده و با توجّه به نزديك بودن فن آوري هاي بكاررفته در محصولات، ارائه خدمات برتر به مصرف كنندگان يكي از عوامل افزايش فروش و مقبوليت محصولات گرديده است. در این راستا ما با ارایه یک هفته مهلت تست و یک سال گارانتی برای تمامی کالاها سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی در خریدی راحت و بدون دغدغه داریم .

درباره فروشگاه آوا ای وی ال

آوا ای وی ال دارای بسیاری از برند های مطرح جهان تجهیزات صوتی، با بیش از یک دهه تجربه مفتخر است تا امروز در فضای مجازی و بازار سنتی این حوزه، مجموعه بزرگی از تجهیزات با کیفیت را به فروش برساند. پایبندی ما به اصول کلیدی ضمانت کالا با یک هفته مهلت تست و یکسال گارانتی آوا ای وی ال، موجب شده تا انبوهی از مشتریان رضایت مند و وفادار، پشتوانه اعتبار ما باشند.

 

تلفن تماس : 66763604-021 ، 09192240364 (پاسخگویی ۲۴ ساعته، ٧ روز هفته )

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *