مجله آوا

پاور میکسر چیست

از چه میکسرهایی با سیستم های PA استفاده می شود؟

میخواهیم بدانیم پاور میکسر چیست ؟میکسرها مواردی از تجهیزات هستند که چندین سیگنال صوتی ورودی را در یک تعادل مناسب تنظیم می کنند و کیفیت صدای آنها را تنظیم می کنند به گونه ای که صدای خروجی برای گوش دادن به مخاطب آسان است. انواع میکسرهای زیادی وجود دارد. انواع پاور میکسر

 

انواع میکسر

میکسرها بر اساس ساختار داخلی آنها به طور گسترده ای به سه نوع طبقه بندی می شوند.

  • میکسرهای آنالوگ

میکسرهای آنالوگ میزان صدا و صدای سیگنالهای صوتی ورودی را تنظیم می کنند. بیشتر دستگیره های کنترل و فیدرها در صفحه بالایی چیده شده اند ، بنابراین درک جریان سیگنال و وضعیت صوتی در چنین وضعیتی آسان است.

(2) میکسرهای دیجیتال

میکسرهای دیجیتال سیگنال های صوتی ورودی را پردازش می کنند و با استفاده از فناوری پردازش سیگنال دیجیتال ، میزان و میزان صدای آنها را تنظیم می کنند. میکسرهای دیجیتالی می توانند موقعیت دستگیره ها را ذخیره کرده و این موقعیت ها را فوراً به یاد بیاورید. دستگیره ها عملکردهای مختلفی را انجام می دهند ، بنابراین حتی اگر تعداد کانال ها افزایش یابد ، فشرده باقی می ماند. به طور کلی یک میکسر دیجیتال برای راه اندازی موثر به تجربه بیشتری نیاز دارد ، اما عملکرد بسیار بیشتری نسبت به یک میکسر آنالوگ دارد. تا اینجا سعی بر این داشتیم که بتوانیم این اگاهی را به بدهیم که پاور میکسر چیست .

(3) میکسرهای برق

میکسرهای برق میکسرهای آنالوگ با تقویت کننده های قدرت داخلی هستند. به همین دلیل می توان صدا را با میکسر که مستقیماً به بلندگوها متصل هستند پخش کرد. در مواردی که تجهیزات مشابه همیشه متصل هستند ، می توان از میکسرهای با استفاده از روشن کردن سیم استفاده کرد ، بنابراین کارکرد ساده و راحت است. خرید میکسر دایناکورد

 

 

تعداد کانالهای ورودی و میکروفون ورودی

تعداد کانال های ورودی در میکسر از اهمیت بالایی برخوردار است ، زیرا این تعداد سیگنال میکروفون و سازهای موسیقی را نشان می دهد که می توان از آنها استفاده کرد. علاوه بر تعداد کانالهای ورودی در میکسر ، مهم است که فاکتورهایی را نیز در نظر بگیرید که تعداد کانالهای ورودی برای میکروفونها چقدر است ، آیا کانالهای ورودی  فقط بصورت یکپارچه هستند و آیا ورودی ها سیگنالهای استریو را می پذیرند یا خیر. برای اینکه بدانید پاور میکسر چیست ؟به عنوان مثال ، هنگام استفاده از میکسر با یک باند ، حداقل 8 کانال برای ورودی ممکن است برای میکروفون لازم باشد تا صدای کل کیت درام را بگیرد. در این حالت ، الگویی که مجهز به کانالهای کافی و سازگار با میکروفن ها باشد ، باید انتخاب شود. میکسر با بسیاری از کانالهای استریو برای اتصال چندین دستگاه که از سیگنالهای استریو مانند سینت سایزرها استفاده می کنند مفید است. به همین ترتیب ، میکسر که دارای جلوه های داخلی مانند کمپرسور یا Reverberation باشد ، برای مواقعی که صوتی از جمله آوازها وارد شوند ، توصیه می شود. سرانجام ، میکسر که قادر به اتصال به رایانه شخصی از طریق USB است ، برای برنامه های استودیوی خانگی توصیه می شود.

 

 

 

گارانتی 

امروزه با توجّه به پيشرفت روز افزون علم و فن آوري و ايجاد رقابت نزديك در بين كمپاني هاي سازنده، در جهت توليد محصولات با كيفيت، انتخاب برند (مارك) مورد نظر مشكل گرديده و با توجّه به نزديك بودن فن آوري هاي بكاررفته در محصولات، ارائه خدمات برتر به مصرف كنندگان يكي از عوامل افزايش فروش و مقبوليت محصولات گرديده است. در این راستا ما با ارایه یک هفته مهلت تست و یک سال گارانتی برای تمامی کالاها سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی در خریدی راحت و بدون دغدغه داریم .

درباره فروشگاه آوا ای وی ال

آوا ای وی ال دارای بسیاری از برند های مطرح جهان تجهیزات صوتی، با بیش از یک دهه تجربه مفتخر است تا امروز در فضای مجازی و بازار سنتی این حوزه، مجموعه بزرگی از تجهیزات با کیفیت را به فروش برساند. پایبندی ما به اصول کلیدی ضمانت کالا با یک هفته مهلت تست و یکسال گارانتی آوا ای وی ال، موجب شده تا انبوهی از مشتریان رضایت مند و وفادار، پشتوانه اعتبار ما باشند.

 

تلفن تماس : 66763604-021 ، 09192240364 (پاسخگویی ۲۴ ساعته، ٧ روز هفته )

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *