مجله آوا

معرفی باند پسیو Ev.ZX5

باند پسیو Ev.ZX5

آشنایی با باند پسیو Ev.ZX5

باند پسیو Ev.ZX5 توسط شرکت الکتروویس که در زمینه تجهیزات صوتی فعالیت دارد تولید شده است. کمپانی معروف الکترویس یک تولید کننده حرفه ای در زمینه تولیدات انواع میکروفن ها، امپلی فایر و بلندگوهاست که از سال 19927 سابقه فعالیت در زمینه گیرنده های رادیویی داشته است.

باند ZX6به عنوان یک سیستم قابل حمل با استاندارهای جدید از کارایی صوتی برای اجراهای گسترده در یک محیط بزرگ قابل استفاده است سیستم داخلی و خارجی ZX5 به گونه ای طراحی شده است تا حداکثر استحکام بدنه در برابر ضربات و بهترین پاسخ فرکانسی را در پخش صدا با کیفیت خروجی صدا بدون هیچگونه صدای نویز مزاحم را داشته باشد.

در نتیجه این باند به دلیل پوشش دهی زیاد قابل استفاده در هیات مذهبی، سالن های ورزشی ، سالن های مجالس مختلف و … قابلیت کاربردی فروانی دارد و به همین خاطر در دسته اول پر فروش در میان باندهای پستیو قرار دارد. این سیستم دارای امپلی فایر داخلی نیست و حداکثر پاسخ فراکانسی آن 39Hz – 20Khz با توان خروجی 2400 واتی می باشد که همین موضوع باعث استفاده از ان به عنوان بلندگوی اصلی در برنامه های پخش زنده می شود. نمایش باند پسیو Ev.ZX5

ویژگی های باند پسیو Ev.ZX5

جنس بدنه باند پسیو Ev.ZX5 از ساختار پلی پروپلین تشکیل شده که این امر ضمن ایجاد مقاومت فوق العاده یک وزن سبک را به سیستم می دهد و جا به جایی ان را بسیار راحت می کند. این سیستم به راحتی قابل اویزان شدن از ارتفاع است که از طریق می تواند به ارحتی فضای گسترده تری را تحت پوشش قرار دهد بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کند و دست کاربران را در تعبیه یک مکان مناسب برای جایگزاری باز می گذارد. که باعث دوام فوق العاده، و وزن کم (حدود 22 کیلو گرم) این بلندگو می شود. از لحاظ رنگ ظاهری این سیستم در دو رنگ سفید و مشکی به صورت گسترده در بازار عرضه می شود.
به لحاظ طراحی داخلی نیز میتوان از داشتن یک تیوتر و ووفر با کیفیت و امکان گردش در دو زاویه (45 یا 55 درجه) بدون لوازم جانبی برای اجراهای رو استیج برخوردار است. این سیتم از لحاظ قدرت خروجی دارای قدرت 2400 واتی می باشد که ازطریق یک توییتر بوبینی 2 اینچی ND2 بر پایه ساختار آهنربای نئودیمیوم امکان حداکثر خروجی و در عین حال کاهش اندازه و وزن امکان پذیر می شود.مشاهده سایر محصولات برند الکتروویس

فروشگاه اینترنتی آوا ای وی ال

آوا ای وی ال یکی از سایت های فروشگاهی معتبر است که دارای بسیاری از برند های مطرح  تجهیزات صوتی، با بیش از یک دهه تجربه است این سایت تا امروز توانسته است در فضای مجازی و بازار سنتی این حوزه، مجموعه بزرگی از تجهیزات با کیفیت صوتی را به منحصه فروش برساند. این سایت با داشتن اطلاعات کاربردی و مفید در زمینه تجهیزات صوتی از جمله باند پسیو Ev.ZX5 به شما کمک می کند بهترین را با توجه به نیازتان خریداری فرمایید تمام محصولات ارایه شده در این فروشگاه همراه با کارت ضمانت کالا و مهلت یک هفته تست و یکسال گرانتی میباشد همین امر موجب ایجاد مشتریان پایبند و وفادر به این فروشگاه شده است این حس مشتری مداری به ان اعتبار و محبوبیت بخشیده است.

باند پسیو Ev.ZX5

باند پسیو Ev.ZX5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *