مجله آوا

نمایندگی کمپانی ZOOM

نمایندگی کمپانی ZOOM

نمایندگی کمپانی ZOOM

شرکت زوم Zoom یکی از مشهورترین شرکت‌های سازنده تجهیزات صوتی در جهان محسوب می‌شود. این شرکت ژاپنی با داشتن بیش از 30 سال قدمت، در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین سازنده‌های رکوردر صدا ( Recorder ) در جهان است. در حال حاضر رکوردر اچ 6 زوم ( Recoreder H6 Zoom ) یکی از مشهورترین محصولات این شرکت است. در کنار رکوردر صدا زوم ، از محصولات دیگر این شرکت می‌توان به انواع کارت صدا اشاره کرد.

فروشگاه آوا-ای وی ال به‌عنوان نمایندگی رسمی و انحصاری زوم  Zoom ، به فروش محصولات این شرکت در ایران می‌پردازد. نمایندگی رسمی زوم Zoom در ایران علاوه بر فروش، به خدمات پس از فروش این محصولات نیز می‌پردازد. با تهیه محصولات زوم Zoom از فروشگاه آوا-ای وی ال، ضمن اطمینان از اصالت ژاپنی کالای تهیه‌شده، در صورت نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات داخلی، فروشگاه آوا-ای وی ال متعهد به جایگزینی قطعات معیوب با قطعه‌های اصلی ژاپنی که مستقیماً توسط کمپانی زوم تأمین می‌شوند خواهد بود. افرادی که به دنبال خرید رکوردر زوم از عرضه کننده اصلی هستند میتوانند با مراجعه به این لینک از آدرس‌ نمایندگی های رسمی زوم Zoom در سرتاسر جهان مطلع شده .

یکی  از محصولات شاخص کمپانی زوم ZOOM، کارت صدای زوم است. اینجا مجال نوشتن راهنمای خرید کارت صدا نیست، اما اگر بخواهیم بهترین کارت صدا برای استودیو خانگی، یا بهترین کارت صدا برای گیتار الکتریک و یا به‌طورکلی بهترین برند کارت صدا را معرفی کنیم، به‌جرئت کارت صدا زوم ZOOM را به شما پیشنهاد می‌کنیم. حتی اگر به دنبال کارت صدای ارزان‌قیمت هم هستید بازهم کارت صدای موردنظر خود را می‌توانید از میان محصولات زوم پیدا کنید.

رکوردر صدا زوم به‌جرئت پرکاربردترین رکوردر صدا در جهان است. تک‌تک رکوردرهای زوم در میان کاربران ایرانی شهرت دارند؛ رکوردر صدا zoom h6 ،رکوردر زوم H8. رکوردر زوم h5 ، رکوردر زوم h4 ، رکوردر زوم h2n ، رکوردر زوم h1n و … . اگر به دنبال یک رکوردر صدا حرفه‌ای می‌گردید، قطعاً رکوردر زوم f8 پیشنهاد خوبی برای شما خواهد بود و درعین‌حال اگر به دنبال رکوردر صدا ارزان‌قیمت هستید، رکوردر زوم h1 یا رکوردر زوم h2n بهترین پیشنهاد برای شما هستند. فروشگاه آوا-ای وی ال به‌عنوان نمایندگی رکوردر زوم در ایران، در خدمات پس از فروش خود تعمیر رکوردر زوم را نیز انجام می‌دهد.

گارانتی 

امروزه با توجّه به پيشرفت روز افزون علم و فن آوري و ايجاد رقابت نزديك در بين كمپاني هاي سازنده، در جهت توليد محصولات با كيفيت، انتخاب برند (مارك) مورد نظر مشكل گرديده و با توجّه به نزديك بودن فن آوري هاي بكاررفته در محصولات، ارائه خدمات برتر به مصرف كنندگان يكي از عوامل افزايش فروش و مقبوليت محصولات گرديده است. در این راستا ما با ارایه یک هفته مهلت تست و یک سال گارانتی برای تمامی کالاها سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی در خریدی راحت و بدون دغدغه داریم .

درباره فروشگاه آوا ای وی ال

آوا ای وی ال دارای بسیاری از برند های مطرح جهان تجهیزات صوتی، با بیش از یک دهه تجربه مفتخر است تا امروز در فضای مجازی و بازار سنتی این حوزه، مجموعه بزرگی از تجهیزات با کیفیت را به فروش برساند. پایبندی ما به اصول کلیدی ضمانت کالا با یک هفته مهلت تست و یکسال گارانتی آوا ای وی ال، موجب شده تا انبوهی از مشتریان رضایت مند و وفادار، پشتوانه اعتبار ما باشند.

تلفن تماس: 66763604-021 ، 09192240364 (پاسخگویی ۲۴ ساعته، ٧ روز هفته)

فروشگاه آوا ای وی ال دارای بسیاری از برند های مطرح جهان تجهیزات صوتی، با بیش از یک دهه تجربه مفتخر است تا امروز در فضای مجازی و بازار سنتی این حوزه، مجموعه بزرگی از تجهیزات با کیفیت را به فروش برساند. پایبندی ما به اصول کلیدی ضمانت کالا با یک هفته مهلت تست و یکسال گارانتی موجب شده تا انبوهی از مشتریان رضایت مند و وفادار، پشتوانه اعتبار ما باشند.

ما خدمات پس از فروش را وظیفه خود میدانیم و در این مسیر کوتاهی نخواهیم کرد. علاوه بر خدمات پس از فروش، مشاوره تخصصی رایگان پیش از خرید یک کالا توسط کارشناسان مجرب اوا ای وی ال باعث می شود تا شما یک خرید خوب و مناسب با نیاز خود را بدون صرف هزینه های اضافی یا اشتباه تجربه کنید.

آوا ای وی ال وارد کننده محصولات بسیاری از برند های مطح جهان از جمله دایناکورد، الکتروویس، سنهایزر، شور، آرسی‌اف، یاماها، زووم، بیرداینامیک و … است و وجود نداشتن واسطه میان ما و تولیدکننده، باعث می شود تا ارزان ترین قیمت متناسب با شرایط روز کشور را در مقایسه با دیگر همکاران ما، در این فروشگاه به دست آورید.

واحد تعمیرات آوا هم متشکل از بهترین متخصصان مجرب صوتی و الکترونیک کشور، آماده ارائه خدمات تعمیری و عیب یابی به شما عزیزان است که در بخش تعمیرات، در صفحه اصلی، به تفصیل اشاره شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *