مجله آوا

فروش تجهیزات جانبی موسیقی

گستردگی تجهیزات جانبی موسیقی

فروش تجهیزات جانبی موسیقی بسیار گسترده می باشد و همچنین تنوع بالایی دارد چون که تعداد محصولات آن بسیار زیاد است.

لوازم جانبی آلات موسیقی

 

 

در این مقاله به تعداد از تجهیزات جانبی موسیقی می پردازیم و بررسی می کنیم که بسیار پر کاربرد بوده و در کنار آلات موسیقی استفاده می شود ، بدین صورت که اگر این تجهیزات جانبی نباشدکار غیر ممکن می باشد و از آلات موسیقی استفاده ای نمیتوان کرد.

 

فروش تجهیزات جانبی موسیقی

انواع تجهیزات جانبی موسیقی

  1. انواع میکروفن : میکروفن یقه ای ، میکروفن داینامیک ، میکروفن کاندنسر ، میکروفن دوربین ، میکروفن رومیزی ، میکروفن کپیتال ، میکروفن با سیم ، میکروفن با سیم ، میکروفن وی سوند و سایر مدل های میکروفن …
  2. سیم انواع آلات موسیقی : سیم گیتار ، سیم ویولن ، سیم سه تار ، سیم تار و سایر مدل های سیم برای آلات موسیقی …
  3. انواع پایه نت : سه پایه مدل کلاسیک ، سه پایه کوتاه ، سه پایه بلند و …
  4. انواع هارد کیس و کیف آلات موسیقی : هارد کیس گیتار ، سافت کیس گیتار ، هارد کیس گستار آکوستیک الکتریک ، و سایر هارد کیس و سافت کیس های گیتار ، کاور سه تار ، هارد کیس سه تار ، کاور کمانچه ، هارد کیس سنتور ، سافت کیس دف ، کاور دف و کاور و سافت کیس و هارد کیس سایر آلات موسیقی.
  5. انواع میز آلات موسیقی : انواع میز سنتور ، انواع میز پیانو ، انواع زیر پایی گیتار ، پایه کیبورد و سایر مدل های میز و زیر پایی و پایه …
  6. انواع آمپلی فایر : انواع آمپلی فایر گیتار ، آمپلی فایر هدفون گیتار و سایر مدل های آمپلی فایر.

دیگر مدل های تجهیزات جانبی موسیقی : آرشه ویولن ، تیونر مترونوم ، مضراب سه تار ، پیک گیتار ، کاپو گیتار ، آچار کوک ، کیت کاشت ناخن برای گیتار ، گلپیدور گیتار ، خرک گیتار ، سوردین دف ، کلیفون  و سایر تجهیزات جانبی موسیقی که این موارد بسیار زیاد می باشند.

 

 

تجهیزات ما

فروشگاه ما بزرگترین فروشگاه اینترنتی تخصصی ساز و تخصص در فروش تجهیزات جانبی موسیقی و همچنین انواع لوازم جانبی ، کتب آموزشی و توضیحی تخصصی و ساده و انواع محصولات آموزش موسیقی همچون کتاب و سی دی و سایر وسایل آموزشی است. به نظر ما راحت ترین و بهترین ارائه خدمات به مشتریان یکی از مهمترین قسمت های یک فروش خوب و منصفانه است ، خدمات و مشاوره قبل از فروش و خدمات پس از فروش کالا.

 

 

یک خرید منصفانه و راحت و سودمند ، خرید خوبی به حساب می آید که مشتری و فروشنده در آن احساس رضایت می کنند.

فروشگاه ما همواره تلاش خواهیم می کند که هنرمندان و هنر آموزان کشور عزیزمان را همواره راضی نگه دارد و همچنین امیدواریم با فروش تجهیزات جانبی موسیقی توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک به جامعه هنری ایران داشته باشیم.

قیمت گذاری مناسب ، گارانتی و اصالت کالا و خدمات مناسب همواره در برنامه کاری ما اولیت دارد زیرا هنگامی که کالایی گارانتی داشته باشد اطمینان خاطری به مشتری می دهد که حس رضایت از خرید در دلش می افتد.

 

گارانتی 

امروزه با توجّه به پيشرفت روز افزون علم و فن آوري و ايجاد رقابت نزديك در بين كمپاني هاي سازنده، در جهت توليد محصولات با كيفيت، انتخاب برند (مارك) مورد نظر مشكل گرديده و با توجّه به نزديك بودن فن آوري هاي بكاررفته در محصولات، ارائه خدمات برتر به مصرف كنندگان يكي از عوامل افزايش فروش و مقبوليت محصولات گرديده است. در این راستا ما با ارایه یک هفته مهلت تست و یک سال گارانتی برای تمامی کالاها سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی در خریدی راحت و بدون دغدغه داریم .

درباره فروشگاه آوا ای وی ال

آوا ای وی ال دارای بسیاری از برند های مطرح جهان تجهیزات صوتی، با بیش از یک دهه تجربه مفتخر است تا امروز در فضای مجازی و بازار سنتی این حوزه، مجموعه بزرگی از تجهیزات با کیفیت را به فروش برساند. پایبندی ما به اصول کلیدی ضمانت کالا با یک هفته مهلت تست و یکسال گارانتی آوا ای وی ال، موجب شده تا انبوهی از مشتریان رضایت مند و وفادار، پشتوانه اعتبار ما باشند.

 

تلفن تماس : 66763604-021 ، 09192240364 (پاسخگویی ۲۴ ساعته، ٧ روز هفته )

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *