مجله آوا

میکروفن ضبط صدا

چرا از میکروفن استفاده کنیم؟

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید صدای شما شنیده شود … اما هرچه ممکن باشد ، به یک میکروفن ضبط صدا خوب نیاز دارید تا اطمینان حاصل کنید که به همان اندازه بلند و واضح هستید که منظور شما بودن است. ممکن است تصمیم بگیرید که می خواهید به گروه بپیوندید یا یک موسیقی حرفه ای را با آواز خواندن یا رپ زدن شروع کنید. یا ممکن است تصمیم بگیرید که می خواهید به صحبت های عمومی بپردازید ، در مقابل میکروفن بایستید ، پادکست یا حتی شعر بخوانید. صدای شما هرچند که شما از آن استفاده کنید ، ابزاری قدرتمند است و مانند هر ساز ، به میکروفون مناسب نیاز دارید تا مطمئن شوید که صدای شما با قدرت و همچنین وضوح شنیده می شود. خرید میکروفن با سیم

 

 

 

برای افراد ناآشنا ، به نظر می رسد که هر میکروفون مناسب آوازها است ، اما همیشه این طور نیست ، به خصوص اگر از میکروفون برای اجرای زنده استفاده می کنید. برخی از میکروفون ها به طور خاص برای درام ها و سایر سازهای کوبه ای طراحی شده اند و ممکن است بهترین صداها را برای آوازها تولید نکنند. از این گذشته ، برخی از ابزارهای ساز ممکن است برای نصب نزدیک یک ساز طراحی شوند و ممکن است در دست خواننده یا بلندگو احساس ناخوشایند کنند.

میکروفن ضبط صدا

انتخاب میکروفون مناسب

حتی هنگام مقایسه میکروفن های صوتی ، مهم است که میکروفن ضبط صدا مناسب را برای هدف مورد نظر خود انتخاب کنید. برخی از مدل ها برای ضبط در استودیوی خانگی یا پادکست با دوستان خود بسیار خوب عمل می کنند ، اما ممکن است پانچ مورد نیاز صوتی شما را در اختیار شما قرار ندهد تا در کنار گروه موسیقی راک زنده با آمپرهایشان به 11 برسد. خوشبختانه ما هستیم. خرید میکروفن بی سیم

ضبط در استودیوها و سالن های کنسرت

استودیو یک محیط نسبتاً کنترل شده است که در صورت  نتیجه رضایت بخش ، شانس دوم به شما می دهد. به همین دلیل ، انتظارات شما از نتیجه نیز بسیار بیشتر خواهد بود. این بدان معنی است که میل به وضوح ، تعریف و سر و صدای کم حد بالایی ندارد. ضبط سمفونی های کلاسیک در یک سالن کنسرت بزرگ ، چالش های متفاوتی نسبت به ضبط گروه های ریتمیک در استودیو دارد ، اما هنوز هم صدای عالی با میکروفن ضبط صدا عالی شروع می شود.

سازنده به دلیل تولید ادای احترام طعم دار به تجهیزات صوتی کلاسیک با پیچ و تاب قرن بیست و یکم با استفاده از مؤلفه ها و فن آوری های مدرن ، بسیار شناخته شده و مورد پسند است. از همه مهمتر ، آنها قادرند این کار را با قیمت های شگفت آور و مقرون به صرفه انجام دهند که برای افراد تازه وارد جذاب باشد.

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید ، WA-47 از میکروفن لوله کلاسیک Neumann U47 الگوبرداری شده است و کیفیت ساخت عالی را در یک  قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد. این میکرون کندانسور لوله دیافراگمی بزرگ دارای 9 الگوی قطبی است که آن را برای گرفتن صدا از همه جهات عالی می کند. این باعث می شود آن را به خوبی در استفاده از آواز و ساز مناسب سازد.

 

 

گارانتی 

امروزه با توجّه به پيشرفت روز افزون علم و فن آوري و ايجاد رقابت نزديك در بين كمپاني هاي سازنده، در جهت توليد محصولات با كيفيت، انتخاب برند (مارك) مورد نظر مشكل گرديده و با توجّه به نزديك بودن فن آوري هاي بكاررفته در محصولات، ارائه خدمات برتر به مصرف كنندگان يكي از عوامل افزايش فروش و مقبوليت محصولات گرديده است. در این راستا ما با ارایه یک هفته مهلت تست و یک سال گارانتی برای تمامی کالاها سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی در خریدی راحت و بدون دغدغه داریم .

درباره فروشگاه آوا ای وی ال

آوا ای وی ال دارای بسیاری از برند های مطرح جهان تجهیزات صوتی، با بیش از یک دهه تجربه مفتخر است تا امروز در فضای مجازی و بازار سنتی این حوزه، مجموعه بزرگی از تجهیزات با کیفیت را به فروش برساند. پایبندی ما به اصول کلیدی ضمانت کالا با یک هفته مهلت تست و یکسال گارانتی آوا ای وی ال، موجب شده تا انبوهی از مشتریان رضایت مند و وفادار، پشتوانه اعتبار ما باشند.

 

تلفن تماس : 66763604-021 ، 09192240364 (پاسخگویی ۲۴ ساعته، ٧ روز هفته )

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *