مجله آوا

بهترین نرم افزارهای ساخت موزیک (پارت اول)

نرم افزارهای ساخت موزیک

بهترین نرم افزارهای تولید موسیقی – ساخت موزیک

نرم افزارهای ساخت موزیک :

نرم افزارهای ساخت موزیک احتمالاً قبلاً می دانید که یک نرم افزار تولید موسیقی برای هر کاری که به عنوان تهیه کننده انجام می دهید دارای اهمیت اساسی است. و خوشبختانه ، این روزها تعداد زیادی از آنها وجود دارد. زندگی برای تهیه کنندگان موسیقی هرگز آسان تر نبوده است ! 

یا ، آن را دارد؟

محصولات نرم افزاری Digital Audio Workstations (DAW) امروزه کالاهایی گسترده در اینترنت هستند و انتخاب کالای خوب می تواند کار سختی باشد. بنابراین بسیاری از وعده ها ، گزینه های زیادی و بسیاری از امکانات – انتخاب فقط یکی سخت است.

بهترین نرم افزارهای تولید موسیقی - بررسیهای نرم افزار DAW

ما با امانت دادن ، ده محصول برتر نرم افزاری DAW مورد علاقه خود را تحقیق و گردآوری کرده ایم. ما کاملا مطمئن هستیم که یکی از آنها همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید.

ایستگاه کاری دیجیتال صوتی (DAW) چیست؟

ما سعی خواهیم کرد این مسئله را به نفع کسانی که ممکن است برای اولین بار در حال انجام این کار باشند ، بیش از حد ساده تر توضیح دهیم.

ایستگاه کاری دیجیتال صوتی (DAW) می تواند به دو شکل باشد: یا یک دستگاه الکترونیکی یا یک نرم افزار. این کمک می کند تا تولید کننده ضبط ، ویرایش و البته تولید فایل های صوتی (در این مورد موسیقی).

ایستگاه های کاری صوتی دیجیتال می توانند واقعاً ساده باشند و واقعاً پیچیده شوند. اگر دیجی جی خالد یا جی Z پول دارید ، می توانید یک واحد بسیار پیچیده دریافت کنید که برای کنترل به یک کامپیوتر مرکزی نیاز دارد. یا می توانید فقط با گرفتن یک نرم افزار DAW نرم افزار مانند اکثر مردم ، لپ تاپ خود را به ایستگاه کاری خود تبدیل کنید.

ایستگاه کاری دیجیتال صوتی (DAW) چیست؟

این گفته نرم افزار کاربردی DAW چیست؟

حتی اگر این روزها وقتی می گوییم “DAW” ، در واقع به نرم افزار ارجاع می دهیم ، همیشه اینگونه نیست. به معنای دقیق کلمه ، اصطلاح “DAW” تنها به کاربرد نرم افزار اطلاق نمی شود. DAW یک سیستم کامل است که نرم افزار DAW و سایر اجزای آن را در خود جای داده است.

آنچه اغلب “DAW” می نامیم (یعنی نرم افزار نرم افزار) در واقع فقط بخشی از یک کل است. و این “کل” به عنوان DAW مبتنی بر رایانه شناخته می شود.

نگران نباشید ، واضح تر می شود …

DAW مبتنی بر رایانه معمولاً از چهار واحد تشکیل شده است که شامل رایانه (لپ تاپ شما) ، یک کارت صدا / رابط صوتی ، یک نرم افزار تولید صدا دیجیتال و یک دستگاه ورودی است. همه اینها کنار هم قرار می گیرند ، DAW خود را تشکیل می دهید.

آنچه شما آن را DAW می نامید ، در واقع ، مناسب تر ، نرم افزار تولید صدا دیجیتال است.

سرانجام ، بیایید برداشتی از آنچه DAW کامل باید داشته باشد ، داشته باشیم؟

  • سیگنال های صوتی آنالوگ را به صدای دیجیتال تبدیل کنید
  • صوتی دیجیتال را هنگام پخش به آنالوگ برگردانید
  • پردازش اضافی صوتی
  • ارائه رابط برای پخش ، ویرایش و ضبط.

حال توجه داشته باشید که ما بررسی خود را بر روی برنامه های نرم افزاری DAW متمرکز خواهیم کرد (و اینها معمولاً به سایر ابزارها مانند رایانه شخصی و کارت صدا شما نیاز دارند تا یک تنظیم کامل به شما ارائه دهند). اینجا می رویم …

5 بهترین محصولات نرم افزاری DAW در بررسی بازار

بهترین محصولات نرم افزاری DAW

1نرم افزار ضبط Multitrack Ableton Live 10 Suite

این نرم افزار نوید یک تجربه تولید موسیقی سریع و روان را برای کاربر خود فراهم می کند. و با بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد خود ، این وعده دور از دسترس نیست. برای کمک به شما در تصمیم گیری در مورد اینکه آیا این نرم افزار ارزش وقت شما را دارد ، به بررسی ویژگی های آن می پردازیم.

نرم افزار ضبط Multitrack Ableton Live 10 Suite با نمای جلسه واقعا بی نظیری ارائه می شود. در صورت نیاز به بداهه سازی یا هنگامی که به عملکردی انعطاف پذیر نیاز دارید ، این ویژگی را جذاب تر خواهید یافت. همچنین ، این ویژگی در مواقع ترکیب غیرخطی بسیار مفید است.

با ویژگی پیچش پیشرفته آن ، می توانید به راحتی هر زمان و زمان واقعی را تغییر دهید. بهترین قسمت؟ حتی لازم نیست موسیقی را متوقف کنید. مایع!

گاهی اوقات ، “تصادفات خوشحال” اتفاق می افتد در حالی که شما فقط با وسایل خود به هم می زنید. این نرم افزار به شما کمک می کند پس از بازی آنها را ضبط کنید. اکنون ، شما می توانید عمداً آن “تصادفات” را به یک آهنگ hit تبدیل کنید.

با تمام جلوه ها و ویژگی های Live به نوک انگشتان می رسد ، محدودیت هایی برای نوع موسیقی که می توانید بسازید فقط در مرز تخیل شماست. در کنار هم ، Live دارای بیش از 5000 صدا ، 57 جلوه و 10 ساز است!

و هنوز هم چیزهای دیگری وجود دارد …

Live با مجموعه ای از دستگاه های بومی ارائه می شود که پایه و اساس عالی برای طراحی صدا را در اختیار شما قرار می دهد. یا اگر می خواهید ، می توانید چیز جدیدی را نیز برای خود ترکیب کنید. طیف گسترده ای از بسته های حل شده آن به راحتی در این امر به شما کمک می کند.

و این ویژگی ما بیشتر از همه دوست داریم …

همه چیز در اینجا زنده نگه داشته می شود! بنابراین ، هر وقت به سرعت نیاز به بداهه نوازی در صحنه دارید ، یک دوست شخصی دارید که بصورت سفارشی ساخته شود تا بتواند با عملکرد خود جابجا شود.

 

نرم افزار ضبط Multitrack Ableton Live 10 Suite

2Image Line FL Studio 12 تولیدکننده نسخه

به نظر می رسد FL Studio 12 برای بسیاری از تهیه کنندگان پاسخ دعا است. ظاهراً با یک رابط کاربری اصلاح شده همراه با ویژگی های جالب تر ارائه می شود. در همه این موارد ، ما از اینکه این نرم افزار خاص بسیار مقرون به صرفه است ، بیشتر هیجان زده می شویم.

بنابراین ، بدون آگهی بیشتر ، بیایید ببینیم این مرد چه چیزی را به میز می آورد …

FL Studio 12 ادعا می کند هر آنچه را برای ساخت موسیقی ، چیدمان ، ضبط ، ویرایش ، میکس و مسترینگ ممکن است ارائه می دهد.

با استفاده از این نسخه تولید کننده ، شما می توانید به راحتی و بدون شکستن عرق ، صدای هر دو خارجی و داخلی را به راحتی ضبط کنید. و البته ضبط صدا کامل و تولید پس از آن تضمین شده است.

این ویرایشگر هنگام ویرایش موسیقی ، مسیری بسیار طولانی را طی می کند تا انواع ویژگی هایی را برای شما فراهم آورد که کار را بسیار دشوار می کند. شما به راحتی می توانید از دستکاری هایی مانند تصحیح زمین یا تغییر مکان ، کشش زمان ، هماهنگی ، تابش صوتی ، ضرب و شتم تشخیص و برش ، یا دستکاری صوتی استاندارد بر روی صوتی خود استفاده کنید.

جالب اینجاست که همه چیز در پایان پاک می شود.

همچنین ، شما حتی می توانید تقریباً هر نوع صدا را با آن ایجاد کنید. بیش از 32 سینت سایزر نرم افزاری آن شما را تضمین می کند. این سینت سایزرها تقریباً همه چیز را از گیتار برقی گرفته تا پیانو و رشته ها ، برای ضرب و شتم برش می پوشانند.

علاوه بر این ، هیچ محدودیتی در تعداد ورودی هایی که این نرم افزار می تواند با آنها کار کند وجود ندارد. این زحمت شما را قادر می سازد تا ورودی های زیادی را که می توانید همه را به یکباره در رابط صوتی آن کنترل کنید ، ضبط کنید. اگر کنسرت یک اجرای انفرادی یا حتی یک ارکستر تمام عیار است ، FL استودیو 12 می گوید ، “هی بله ، ما می توانیم!”

 

Image Line FL Studio 12 تولیدکننده نسخه

3نرم افزار ضبط چند پروانه Propellerhead Reason 10

Propellerhead Reason یک ارتقاء به یک نرم افزار قدیمی است که توسط برند نیز ارائه شده است. با وجود این ، اگرچه با اکثر همتایان خود مقایسه می شود ، مطمئناً این نرم افزار چیزهای کمتری را در جدول قرار می دهد. با این حال ، این ویژگی با چندین ویژگی مفید که ممکن است شما بخواهید و می خواهید وجود دارد. بنابراین ، اجازه دهید نگاهی بیندازیم.

دلیل Propellerhead گزینه های خلاقانه شما را باز و متنوع نگه می دارد. به لطف جلوه ها و ابزارهای بی شماری ، می توانید در ساخت موسیقی خود آب های خلاقانه خود را آزادانه جارو کنید. تمام سازها به گونه ای طراحی شده اند که احساس دقیقی از همتایان واقعی خود داشته باشند.

باز هم ، آنها بسیار شهودی هستند ، طرح ساده آنها باعث می شود درک و حرکت به آسانی انجام شود. در اینجا هیچ رابط یا زیرمنشی رمزنگاری نشده است. بسیار ساده و سر راست.

برای یک صدا در سطح جهانی ، Reason با یک کنسول عالی مخلوط می شود. و این فقط هیچ کنسولی نیست بلکه در واقع درجه استودیویی است. هر ابزاری که برای ایجاد مجوز صدا نیاز دارید در نرم افزار وجود دارد ، خواه EQ یا دینامیک کامل.

اگر در هر زمان نیاز به گسترش دارید ، این عالی است. با استفاده از این بسته نرم افزاری ، افزونه های VST و Rack Extension نیز دریافت می کنید. بنابراین ، حل شد.

و سازها را بررسی کنید: 3 مجموعه ابزار نمونه برداری وجود دارد ، و منتظر آن باشید … بیش از 3 گیگابایت نمونه درام و حلقه. این همه چیز نیست ، علاوه بر یک اثر مدولاسیون ریتمیک ، دارای پیانو استودیو (بسیار انعطاف پذیر) نیز هست.

دلیل ساخت آهنگ شما ، دلیل را برای شما آسانتر می کند. چطور؟ به راحتی می توانید با رها کردن آنها در جایی که می خواهید ، سازها یا صداهای جدید اضافه کنید. با انجام این کار ، رک مجازی خودش را می سازد.

 

Propellerhead دلیل 10 نرم افزار تولید موسیقی

4نرم افزار ضبط Steinberg Cubase Pro 9

Cubase بدون شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای ضبط شده در حال حاضر در بازار است. ابزارهای آن پیشرفته و بصری بوده و تولید صدای با کیفیت و بکر را برای هر کسی بسیار آسان می کند. جای تعجب نیست که همه آن را دوست دارند.

این یک مجموعه ابزار کامل آهنگسازی و توالی MIDI کامل دارد. بنابراین ، این بدان معنی است که ، آن را به خوبی مجهز به آهنگ سازی لذت برای کاربر است. با استفاده از ابزارهایی مانند طبل ، امتیاز ، ویرایشگر لیست و سایر ابزارهای ضروری ، این یک نرم افزار مدرن برای تولید کننده مدرن است.

نزدیک به سه دهه ، اشتاینبرگ مشغول مهندسی انواع دستگاه های صوتی دیجیتال است. و می توانید با کیفیت کلی ضبط بگویید که این نرم افزار به شما می دهد. این فقط مربوط به ارائه آخرین کیفیت نیست بلکه استفاده از آن آسان است.

تمام آنچه شما برای ویرایش عالی نیاز دارید در این نرم افزار است. با استفاده از آن می توانید کارهایی مانند تغییر سطح سیگنالهای مونوفونیک و ویرایش صوتی یکپارچه ، کامپایل سریع و همچنین ویرایش چند آهنگ هوشمند را انجام دهید. سرعت و دقت نیز دو مورد دیگر هستند که هنگام ویرایش با Cubase به دست می آورید.

MixConsole آن به شما کمک می کند تا گردش کار خود را متناسب با سلیقه ها و دیدگاه های شخصی خود تنظیم کنید. اگر شما یک حرفه ای هستید که مرتباً با میکسر کار می کنید ، این MixConsole برای شما مناسب است.

و این همه نیست …

البته همکاری ابری وجود دارد! نبوغ شگفت انگیز است اما نبوغ ترکیبی خارج از این جهان است! Cubase این امکان را برای شما فراهم می کند که هنرمندان دیگری مانند شما را پیدا کنید ، ایده ها را تبادل کنید و خلاق شوید. ظرفیت همکاری ابری این نرم افزار فوق العاده و بدون دردسر یکپارچه است.

نرم افزار ضبط Steinberg Cubase Pro 9 ، حرفه ای

 

5PreSonus Studio One 3 نرم افزار ضبط و تولید هنرمند

این نرم افزار یک انتخاب عالی برای تولیدکنندگان موسیقی جوانه است. و از نظر قیمت ، این نرم افزار ویژگی های بسیار زیادی را ارائه می دهد. و اگرچه این ویژگی ها در واقع کاملاً خارق العاده هستند ، اما استفاده از آنها نیز بسیار آسان است.

در اینجا همه شما باید درباره آنها بدانید …

این نرم افزار با رابط کاربری بسیار ساده ای به شما کمک می کند تا وارد شوید و در جریان خود قرار بگیرید. برای بیشتر فعالیت شما در رابط ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بکشید و رها کنید. این برای شما چه معنی دارد؟ ضبط و مخلوط کردن آهنگ های شما سرگرم کننده و بسیار سریع و سر راست نیز می شوند!

Studio One Artist 3 همچنین دارای ابزارهای مجازی دیگری است که گزینه های بیشتری را برای آن صدای بی نظیر به شما می دهد. اکنون می توانید به راحتی آهنگهای پشتیبان صحیح را پیدا کنید ، از جمله ترتیب توالی مرحله برای برنامه نویسی ضربان و سایر قسمت های موسیقی ، تصمیم بگیرید.

رابط کاربری آن با پشتیبانی چند لمسی ، مستندات حساس به متن ، به علاوه بسیاری از پیشرفتهای دیگر که همیشه در یک نرم افزار DAW آرزوی موفقیت داشته اید ، جدید و بهبود یافته است.

در مورد مخلوط کردن ، استودیو یک به یکی از بهترین و بصری ترین ویژگی های میکس در اطراف مایل می باشد. شما نه تنها با استفاده از این نرم افزار با کیفیت مخلوط می شوید ، بلکه آن را نیز به راحتی و بدون دردسر دریافت می کنید. مخلوط کردن با این نرم افزار نیز بسیار سریع انجام می شود.

این نرم افزار همه چیز را از گرفتن صداها ، ضبط ، مخلوط کردن و تحویل آنلاین پوشش می دهد. این حتی اجازه می دهد تا شما را به آزمایش و ایجاد نبوغ در حالی که سرگرم کننده بیش از حد!

محصولات نرم افزاری DAW/ محصولات نرم افزاری DAW/ محصولات نرم افزاری DAW/ محصولات نرم افزاری DAW/ محصولات نرم افزاری DAW/ محصولات نرم افزاری DAW/ محصولات نرم افزاری DAW/ محصولات نرم افزاری DAW/ محصولات نرم افزاری DAW/ محصولات نرم افزاری DAW/ محصولات نرم افزاری DAW

10 از بهترین بلندگو های سقفی سال 2019

5 میکروفون برتر برای ضبط صدا /نرم افزارهای ساخت موزیک/نرم افزارهای ساخت موزیک/نرم افزارهای ساخت موزیک

راهنمای خرید رکوردر صدا نرم افزارهای ساخت موزیک/نرم افزارهای ساخت موزیک/نرم افزارهای ساخت موزیک

رکوردر صدا برتر در 7 مدل طبق بررسی های سال 2019 /نرم افزارهای ساخت موزیک/نرم افزارهای ساخت موزیک

شما چه سبکی از پادکست ضبط میکنید؟ /نرم افزارهای ساخت موزیک/نرم افزارهای ساخت موزیک/نرم افزارهای ساخت موزیک

بهترین نرم افزار های ساخت موزیک/بهترین نرم افزار های ساخت موزیک/بهترین نرم افزار های ساخت موزیک/بهترین نرم افزار های ساخت موزیک/بهترین نرم افزار های ساخت موزیک/بهترین نرم افزار های ساخت موزیک/بهترین نرم افزار های ساخت موزیک/بهترین نرم افزار های ساخت موزیک/بهترین نرم افزار های ساخت موزیک/بهترین نرم افزار ه/بهترین نرم افزار های ساخت موزیک/بهترین نرم افزار های ساخت موزیک/بهترین نرم افزار های ساخت موزیک/بهترین نرم افزار های ساخت موزیک/بهترین نرم افزار های ساخت موزیکای ساخت موزیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *