مجله آوا

بهترین نرم افزارهای ساخت موزیک (پارت دوم)

نرم افزارهای ساخت موزیک

بهترین نرم افزارهای تولید موسیقی – ساخت موزیک

نرم افزارهای ساخت موزیک :

نرم افزارهای ساخت موزیک احتمالاً قبلاً می دانید که یک نرم افزار تولید موسیقی برای هر کاری که به عنوان تهیه کننده انجام می دهید دارای اهمیت اساسی است. و خوشبختانه ، این روزها تعداد زیادی از آنها وجود دارد. زندگی برای تهیه کنندگان موسیقی هرگز آسان تر نبوده است ! 

یا ، آن را دارد؟

محصولات نرم افزاری Digital Audio Workstations (DAW) امروزه کالاهایی گسترده در اینترنت هستند و انتخاب کالای خوب می تواند کار سختی باشد. بنابراین بسیاری از وعده ها ، گزینه های زیادی و بسیاری از امکانات – انتخاب فقط یکی سخت است.

بهترین نرم افزارهای تولید موسیقی - بررسیهای نرم افزار DAW

ما با امانت دادن ، ده محصول برتر نرم افزاری DAW مورد علاقه خود را تحقیق و گردآوری کرده ایم. ما کاملا مطمئن هستیم که یکی از آنها همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید.

ایستگاه کاری دیجیتال صوتی (DAW) چیست؟

ما سعی خواهیم کرد این مسئله را به نفع کسانی که ممکن است برای اولین بار در حال انجام این کار باشند ، بیش از حد ساده تر توضیح دهیم.

ایستگاه کاری دیجیتال صوتی (DAW) می تواند به دو شکل باشد: یا یک دستگاه الکترونیکی یا یک نرم افزار. این کمک می کند تا تولید کننده ضبط ، ویرایش و البته تولید فایل های صوتی (در این مورد موسیقی).

ایستگاه های کاری صوتی دیجیتال می توانند واقعاً ساده باشند و واقعاً پیچیده شوند. اگر دیجی جی خالد یا جی Z پول دارید ، می توانید یک واحد بسیار پیچیده دریافت کنید که برای کنترل به یک کامپیوتر مرکزی نیاز دارد. یا می توانید فقط با گرفتن یک نرم افزار DAW نرم افزار مانند اکثر مردم ، لپ تاپ خود را به ایستگاه کاری خود تبدیل کنید.

 

ایستگاه کاری دیجیتال صوتی (DAW) چیست؟

این گفته نرم افزار کاربردی DAW چیست؟

حتی اگر این روزها وقتی می گوییم “DAW” ، در واقع به نرم افزار ارجاع می دهیم ، همیشه اینگونه نیست. به معنای دقیق کلمه ، اصطلاح “DAW” تنها به کاربرد نرم افزار اطلاق نمی شود. DAW یک سیستم کامل است که نرم افزار DAW و سایر اجزای آن را در خود جای داده است.

آنچه اغلب “DAW” می نامیم (یعنی نرم افزار نرم افزار) در واقع فقط بخشی از یک کل است. و این “کل” به عنوان DAW مبتنی بر رایانه شناخته می شود.

نگران نباشید ، واضح تر می شود …

DAW مبتنی بر رایانه معمولاً از چهار واحد تشکیل شده است که شامل رایانه (لپ تاپ شما) ، یک کارت صدا / رابط صوتی ، یک نرم افزار تولید صدا دیجیتال و یک دستگاه ورودی است. همه اینها کنار هم قرار می گیرند ، DAW خود را تشکیل می دهید.

آنچه شما آن را DAW می نامید ، در واقع ، مناسب تر ، نرم افزار تولید صدا دیجیتال است.

سرانجام ، بیایید برداشتی از آنچه DAW کامل باید داشته باشد ، داشته باشیم؟

  • سیگنال های صوتی آنالوگ را به صدای دیجیتال تبدیل کنید
  • صوتی دیجیتال را هنگام پخش به آنالوگ برگردانید
  • پردازش اضافی صوتی
  • ارائه رابط برای پخش ، ویرایش و ضبط.

حال توجه داشته باشید که ما بررسی خود را بر روی برنامه های نرم افزاری DAW متمرکز خواهیم کرد (و اینها معمولاً به سایر ابزارها مانند رایانه شخصی و کارت صدا شما نیاز دارند تا یک تنظیم کامل به شما ارائه دهند). اینجا می رویم …

5 بهترین محصولات نرم افزاری DAW در بررسی بازار

 

ACID Pro 7

1-Acid Pro 7

به گفته سازندگان آن ، Acid Pro 7 یک “نیروگاه” است. نرم افزار DAW وظایفی از قبیل ضبط و مخلوط کردن multitrack و توالی MIDI را با هم ترکیب می کند. از خلق موسیقی تا تولید پس از تولید ، Acid Pro 7 می تواند در کل در جمع دوستان شما باشد.

اما هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که باید بدانید …

برای ارائه عملکرد صوتی شگفت انگیز ، Acid Pro 7 با کیفیت صدای 192kHz و 24 بیتی ، بصورت زنده یا در استودیو ارائه می شود. همچنین برای اینکه بتوانید ایده های خود را به واقعیت تبدیل کنید ، همه موانع نیز از گردش کار شما برداشته شده است!

نگه دارید ، چیزهای بیشتری وجود دارد …

این نرم افزار در ایجاد موسیقی مبتنی بر حلقه بسیار عالی است. شما به راحتی می توانید جابجایی قلم / سرعت خود را در حین پیش نمایش و پخش انجام دهید. و شما می توانید آن را در زمان واقعی انجام دهید!

و یکی دیگر از کیفیت شگفت انگیز در مورد نرم افزار این است که می توانید بلافاصله ساخت موسیقی را شروع کنید و آن را از جعبه خارج کنید! در این نرم افزار ، شما حلقه های سری Sound Sony (بیش از 3000) به علاوه 90 ابزار مجازی نیز دریافت خواهید کرد!

پردازش و کنترل MIDI در اینجا بسیار عالی است. می توانید MIDI را در چندین آهنگ به طور همزمان ضبط کنید و کارهای بیشتری انجام دهید. بعلاوه ، ویژگی های میکس و ویرایش آن از نوع دیگری است. و کنسول اختلاط آن باعث می شود محیط ضبط شما انعطاف پذیر و کارآمدتر شود.

Acid Pro 7 همچنین در ایجاد و ویرایش نقشه های طبل به شما کمک می کند. و می توانید نام های طبل خود را با استفاده از قالب ها برچسب گذاری کنید. پس از ذخیره آنها ، می توانید به راحتی با سایر کاربران مانند شما با استفاده از این نرم افزار به اشتراک بگذارید.

همچنین ، ویژگی های گردش کار آن حرفه ای است و به شما کمک می کند تا کارآمد باشید.

 

از نرم افزار Tools Pro Pro با برنامه ارتقاء و پشتیبانی سالانه معلم / دانش آموز استفاده کنید

2-Avid Pro Tools نرم افزار

چیزی که باعث می شود واقعاً این محصول خاص برای ما متمایز شود ، واقعیت این است که DAW آموزشی است. این بدان معنی است که این طراحی شده است که توسط معلمان و دانش آموزان مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین ، اگر مبتدی هستید یا به دنبال شروع تدریس در تولید موسیقی هستید ، در اینجا یک نرم افزار کاربردی برای شما قرار دارد.

اگر با Pro Tools آشنایی دارید ، احتمالاً شما از قبل تمام ویژگی های منحصر به فرد ارائه شده را می دانید. این نرم افزار همه آنها را با هزینه کمتری ارائه می دهد.

اما سلام ، گرفتن وجود دارد …

شما فقط می توانید در صورت دانش آموز یا معلم این نرم افزار را تهیه کنید. و فکر نکنید می توانید روند کار را متوقف کنید ، اقداماتی برای تأیید صلاحیت شما انجام شده است. پس از گذراندن آن مرحله ، اکنون می توانید به تمام ویژگیهای منحصر به فردی که Avid ارائه کرده است دسترسی داشته باشید.

این نرم افزار برای آهنگسازی ، ضبط و میکس موسیقی با کیفیت عالی بسیار عالی است. سکوی تولید صوتی فوق العاده و استاندارد صنعتی است. به علاوه ، همچنین با ویندوز و مک بوک بسیار سازگار است.

با بیش از 60 ساز مجازی مختلف ، به هزاران و هزاران صدا دسترسی خواهید داشت. و این همه چیز نیست … بلکه دارای جلوه های متنوعی است که برای ویرایش صدا و پردازش فوق العاده لازم است..

 

Logic Pro X3-Apple Logic Pro X

همانطور که با اپل انتظار داشتیم ، Logic pro X یکی دیگر از نرم افزارهای تفکر شده و منحصر به فرد DAW است. این پیشرفته ترین در سری Logic است. و این یک نرم افزار حرفه ای است که درست در Mac شما یک استودیوی موسیقی حرفه ای به شما می دهد.

صادقانه بگویم ، ما فقط به Logic Pro X توصیه می کنیم برای افرادی که در DAW بسیار ماهر هستند و شاید حتی سری Logic باشند. تمام ابزارهای موجود در این نرم افزار بسیار پیشرفته هستند اما نتایج کلاس جهانی را ارائه می دهند . از آهنگ سازی تا ضبط ، مخلوط کردن ، Logic Pro X منحصر به فرد طراحی شده است تا نتایج حیرت انگیز و با روشی بسیار سریع تر ارائه دهد.

با برخورداری از فوق العاده افکت ها ، حلقه ها و ابزارها ، با این نرم افزار یک ابزار کامل دریافت می کنید. همچنین به لطف جعبه ابزار گسترده آن ، شما می توانید با این نرم افزار DAW صدای شگفت انگیزی را ایجاد کنید.

برای کسانی که سؤال می کنند ، بله ، پیشرفت هایی در Logic X وجود دارد ، و در اینجا آنها هستند …

  • Logic Pro X هنگام افتتاح پروژه بر خلاف نسخه های قبلی ، ترک نمی شود.
  • افزونه های Step FX ، ChromaVerb ، Vintage EQ و Phat FX به درستی نصب شده اند.
  • Logic Pro X بعد از کپی کردن اتوماسیون در یک مسیر دیگر ، دیگر از کار خود خارج نخواهد شد.
  • همچنین ، دیگر نمی توانید مسائل مربوط به سنبله های غیر منتظره در استفاده از CPU خود را با Logic Pro X تجربه کنید.

 

گروه موسیقی دوستانه4-Apple GarageBand

در مقایسه با Logic Pro X ، Apple GarageBand راهی پایین تر و ساده تر برای تولید موسیقی است. این کم پیچیده تر است اما هنوز هم صدای عالی ایجاد می کند. به علاوه ، این نسبت به سایر نرم افزارهای DAW از اپل مقرون به صرفه تر است.

GarageBand بازسازی و بهبود یافته است تا تجربه ساخت موسیقی بهتری داشته باشد. به عنوان مثال ، رابط آن. این بصری ، تعاملی است و دارای یک تنظیم کننده پاسخگو تر است.

همچنین می توانید درامر بزنید یا سازنده را به آهنگ خود بزنید و گزینه های شما گسترده و متنوع است. از هیپ هاپ گرفته تا جایگزین ، انواع درامرها وجود دارد و سازندگان را مورد ضرب و شتم قرار می دهد. آنها به آهنگ شما ضربات عالی و واقعی می دهند که دوست دارید.

این حتی قسمت ریزش فک نیست … یک بازیکن واحد می تواند بیش از یک میلیون شیار مختلف به شما بدهد و ترکیب ها را پر کند!

کتابخانه صدا پر و گسترده است ، و به شما امکان دسترسی به مجموعه های زیادی از سازها و صدا ها را می دهد. تعداد زیادی حلقه از اپل وجود دارد که می توانید جدیدترین ژانرهای شهری و الکترونیکی را کشف کنید.

GarageBand همچنین به شما امکان می دهد چند ضبط با ضبط خود انجام دهید تا بتوانید بهترین مورد خود را انتخاب کنید. می توانید حداکثر 255 آهنگ ایجاد کنید ، زمان ضبط صدا خود را در زمان واقعی و موارد دیگر تغییر دهید. اگر دوست دارید ، می توانید آهنگ زنگ مورد نظر خود را نیز ایجاد کرده و در Soundcloud به اشتراک بگذارید.

GarageBand همچنین یک معلم عالی است. با استفاده از این نرم افزار DAW می توانید نوازندگی گیتار و پیانو را یاد بگیرید. حدود 40 درس در این نرم افزار وجود دارد که اصول اولیه در ژانرهای مختلف ، از کلاسیک تا راک را پوشش می دهد.

 

 

5-ماشین درو

در میان نرم افزارهای کاربردی تولید صوتی دیجیتال کاملاً ، Reaper مطمئن است که از کارهای خوبی که انجام می دهد ، برجسته است. این است که با ویندوز و OS X سازگار است. ضبط عالی از صوتی multitrack و MIDI نیز ارائه می دهد. پردازش ، اختلاط ، ویرایش و مسترینگ با پیشنهادات کامل ابزار ابزار Reaper نیز امکان پذیر است.

ادامه دهید ، موارد بیشتری وجود دارد …/

شاید برجسته ترین ویژگی Reaper انعطاف پذیری آن باشد. این به راحتی می تواند توسط افراد حرفه ای و دانشجویان نیز مورد استفاده قرار گیرد. این فقط یک نسخه دارد ، اما این نسخه به همین دلیل متمایز است.

اگر هنوز هم برای گرفتن آویز نرم افزار به برخی از آموزشها احتیاج دارید ، تحت پوشش قرار می گیرید. Reaper یک تن آموزش به صورت آنلاین ارائه می دهد تا به شما کمک کند.

از میان بسیاری از نرم افزارهای DAW موجود در بازار ، Reaper یکی از معدود مواردی است که دارای به روزرسانی های رایگان و مادام العمر است./

اما این مورد در مورد این DAW است …

این کتابخانه صدا ندارد. آره. ما نمی دانیم چرا اینگونه است. حتی اگر تقریباً با همه جلوه های شخص ثالث ، صدا و پلاگین ها جفت شود ، باز هم تا حدودی دلسرد کننده است. اما پس از آن دوباره ، برای قیمت ، که چندان زیاد نیست ، به نظر می رسد که Reaper یک تجارت عادلانه است.

این موتور بسیار عالی به شما کمک می کند تا ضبط ، اختلاط ، ویرایش و تسلط با کیفیت بالا را انجام دهید. رابط کاربری آن نیز تعاملی است … کشیدن و رها کردن ساده برای اکثر فرایندها.

بهترین نرم افزارهای ساخت موزیک (پارت اول)

نرم افزارهای ساخت موزیک/نرم افزارهای ساخت موزیک/نرم افزارهای ساخت موزیک/نرم افزارهای ساخت موزیک/نرم افزارهای ساخت موزیک/نرم افزارهای ساخت موزیک/نرم افزارهای ساخت موزیک/نرم افزارهای ساخت موزیک/نرم افزارهای ساخت موزیک/نرم افزارهای ساخت موزیک/نرم افزارهای ساخت موزیک/نرم افزارهای ساخت موزیک/بهترین نرم افزار های ساخت موزیک/بهترین نرم افزار های ساخت موزیک/بهترین نرم افزار های ساخت موزیک/بهترین نرم افزار های ساخت موزیک/بهترین نرم افزار های ساخت موزیکبهترین نرم افزار های ساخت موزیک/بهترین نرم افزار های ساخت موزیک//بهترین نرم افزار های ساخت موزیک/بهترین نرم افزار های ساخت موزیک/بهترین نرم افزار های ساخت موزیک/بهترین نرم افزار های ساخت موزیک/محصولات نرم افزاری DAW/محصولات نرم افزاری DAW/محصولات نرم افزاری DAW/محصولات نرم افزاری DAW/محصولات نرم افزاری DAW/محصولات نرم افزاری DAWمحصولات نرم افزاری DAW/محصولات نرم افزاری DAW//محصولات نرم افزاری DAW/محصولات نرم افزاری DAW/محصولات نرم افزاری DAW/محصولات نرم افزاری DAW/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *