مجله آوا

بررسی تخصصی هدفون Sennheiser HD 280 PRO

بررسی تخصصی هدفون Sennheiser HD 280 PRO

بررسی تخصصی هدفون Sennheiser HD 280 PRO

وقتی صحبت از هدفون می شود ، یک نام وجود دارد که از بسیاری از شرکت های دیگر موجود در بازار است. سنهایزر پس از ساختن نامی که از رقابت خارج است ، آنها برندی هستند که باید از آن استفاده کنند./بررسی تخصصی هدفون Sennheiser HD 280 PRO/

به همین دلیل هم اکنون در میان ده هدفون برتر Sennheiser به بازار رفته ایم. بیش از مهمترین جزئیات و اطمینان از داشتن تمام اطلاعات مورد نیاز برای خرید جفت مناسب اطمینان حاصل می کنید.

بررسی تخصصی هدفون Sennheiser HD 280 PRO/بررسی تخصصی هدفون Sennheiser HD 280 PRO/

بررسی تخصصی هدفون Sennheiser HD 280 PROبررسی اجمالی هدفون Sennheiser HD280PRO

HD280PRO مجموعه ای از هدفون است که به نظر می رسد منظور آنها از تجارت است. از لحظه ای که آنها را از جعبه خارج می کنید ، آنها جدی به نظر می رسند. با داشتن طیف وسیعی از بالشتک های گوشتی و محکم به نظر می رسد که می خواهید از HD280PRO عملکرد خوبی کسب کنید. اما آیا آنها می توانند مطابق انتظارات عمل کنند؟ برای اطلاعات بیشتر بخوانید

اولین ویژگی خوب که HD280PRO ارائه می دهد ، بند ناف خوب است. تقریباً با 10 پا ، می توانید فاصله زیادی از منبع صوتی خود داشته باشید و به هیچ وجه مشکلی نداشته باشید. طراحی گوش بسته هدفون می تواند تا 32 دسی بل صدای خارجی را کمرنگ کند. این امر آنها را برای گوش دادن تقریباً در هر محیطی که پرتاب موشک یا یک ساختمان باشد ، بسیار عالی می کند.

بررسی تخصصی هدفون Sennheiser HD 280 PROبالشتک و تارهای HD280PRO هم قابل تعویض هستند. این بدان معناست که با گذشت زمان ، از آنجا که سایش طبیعی تلفات خود را کاهش می دهد ، همچنان می توانید هدفون با کیفیت بالا خود را با یک جایگزین ساده نگه دارید. سه برابر شدن در HD280PRO بسیار گرم است و هنگامی که آنها در باس آتش زدند بسیار گرم است. با وجود اینکه هدفون بسته ای است اما هنوز فضای کافی برای تنفس صدا فراهم می کند. هیچ وقت به نظر نمی رسد که در یک جعبه بازی کند ، اگرچه ظاهراً قادر به تهیه صدای جادارانه هدفون های باز نیست.

به طور کلی ، HD280PRO هدفون هایی هستند که قبل از استفاده نیاز به سوختن دارند. این باس قبل از اینکه به طور کامل شکسته شود احساس ضعف می کند و این می تواند مانع از لذت بردن از هدفون شود. پس از شکسته شدن ، آنها برخی از بهترین هدفون های موجود در براکت قیمت خود هستند.

بررسی تخصصی هدفون Sennheiser HD 280 PRO/بررسی تخصصی هدفون Sennheiser HD 280 PRO/بررسی تخصصی هدفون Sennheiser HD 280 PRO/

 

مزایا

  • کیفیت عالی برای قیمت
  • کاهش بسیار عالی نویز را ارائه می دهد
  • کابل بلند برای انتخاب صندلی در محیط داخلی
  • بیشتر قطعات قابل تعویض هستند

بررسی تخصصی هدفون Sennheiser HD 280 PRO/

معایب

  • قبل از اینکه کاملاً شکسته شود ، باس ضعیف است
  • کابل بلند استفاده از آن را دشوار می کند

 

 

مشخصات                                                                               جزییات
نوع هدفون پشت بسته Closed
نوع پوشش گوش اطراف گوش Over Ear
سایز درایو
رنج پاسخ فرکانسی 8Hz-25kHz
حساسیت 102 دسي بل
حداکثر قدرت ورودی 500 میلی وات
امپدانس Ω 64
طول کابل 1 متر با قابلیت افزایش تا 3 متر
نوع کابل فنری
نوع فیش 3.5 ميلي متري به همراه تبديل 6.3 ميلي متري
وزن 220 گرم

برای خرید این هدفون و مشخصات دقیق تر اینجا کلیک کنید 

درباره فروشگاه اوا ای وی ال

فروشگاه آوا ای وی ال دارای بسیاری از برند های مطرح جهان تجهیزات صوتی، با بیش از یک دهه تجربه مفتخر است تا امروز در فضای مجازی و بازار سنتی این حوزه، مجموعه بزرگی از تجهیزات با کیفیت را به فروش برساند. پایبندی ما به اصول کلیدی ضمانت کالا با یک هفته مهلت تست و یکسال گارانتی موجب شده تا انبوهی از مشتریان رضایت مند و وفادار، پشتوانه اعتبار ما باشند.

ما خدمات پس از فروش را وظیفه خود میدانیم و در این مسیر کوتاهی نخواهیم کرد. علاوه بر خدمات پس از فروش، مشاوره تخصصی رایگان پیش از خرید یک کالا توسط کارشناسان مجرب اوا ای وی ال باعث می شود تا شما یک خرید خوب و مناسب با نیاز خود را بدون صرف هزینه های اضافی یا اشتباه تجربه کنید.

آوا ای وی ال وارد کننده محصولات بسیاری از برند های مطح جهان از جمله دایناکورد، الکتروویس، سنهایزر، شور، آرسی‌اف، یاماها، زووم، بیرداینامیک و … است و وجود نداشتن واسطه میان ما و تولیدکننده، باعث می شود تا ارزان ترین قیمت متناسب با شرایط روز کشور را در مقایسه با دیگر همکاران ما، در این فروشگاه به دست آورید.

بررسی تخصصی هدفون Sennheiser HD 280 PRO/بررسی تخصصی هدفون Sennheiser HD 280 PRO/بررسی تخصصی هدفون Sennheiser HD 280 PRO/بررسی تخصصی هدفون Sennheiser HD 280 PRO/بررسی تخصصی هدفون Sennheiser HD 280 PRO

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *