مجله آوا

بهترین رابط های صوتی برای استودیوی خانگی شما

بهترین رابط های صوتی

بهترین رابط های صوتی برای استودیوی خانگی شما

هرگز زمان بهتری برای خرید یک رابط صوتی با صدای عالی و قابل انعطاف برای دکل استودیوی منزل شما وجود نداشته است. با وجود قدرت و تعالی صوتی ارائه شده در این واحدها ، می توان به تعداد ورودی / خروجی و ویژگی های مورد نیاز خود رسید. 

در اینجا مجموعه ای از بهترین واسط های صوتی برای استودیوی منزل شما ارائه شده است که توسط شما نیاز به Thunderbolt یا USB است.

بهترین رابط های صوتی

رابط صوتی 

جهانی صوتی آپولو x4

تصویر صدای جهانی آپولو x4

اگر مایل به پیوستن به اکوسیستم Universal Audio UAD هستید ، اما نمی دانید از کجا شروع کنید ، Universal Audio Apollo x4 نقطه ورود مناسب است. این عملکرد رابط های بزرگتر امارات متحده عربی را رقیب می کند ، اما ویژگی های بیرونی مانند 5.1 مانیتورینگ اطراف و عملکرد + 24dBu را برای یک طراحی ساده و دسکتاپ که در خانه در استودیوی شما احساس می کند رقابتی می کند. 

این پردازنده دارای یک پردازنده قدرتمند QUAD Core است و شما را قادر می سازد با شبیه سازی نقطه ای کلاسهای استودیویی آزمایش شده و واقعی به همراه چهار مورد از preamp میکروفون های یونیسون افسانه ای UA ، پیگیری و ترکیب کنید. 

تبدیل AD / DA از طبقه نخبگان ، تأخیر در زیر 2 متر و قابلیت گسترش زیاد ، بستنی را روی کیک قرار می دهد و از کیفیت صدا و عملکرد صوتی بالای قفسه اطمینان می دهد.


جهانی صوتی Apollo Twin X QUAD

تصویری از جهانی صوتی Apollo Twin X QUAD

صوتی یونیورسال آپولو دوقلو X QUAD یکی دیگر از راه بسیار عالی برای آوردن قدرت UAD پلاگین به مک یا ویندوز کامپیوتر تاندربولت مجهز است. بسته 10 اینچی / 6 اینچی آن ، ورودی های میکرو دوگانه ، دو preamp یونیسون ، نوری در زمان تاخیر نزدیک به صفر ، به علاوه AD / DA کلاس نخبه را به دسک تاپ شما وارد می کند. 

پردازنده QUAD Core پردازنده ، Apollo Twin X QUAD را قادر می سازد از پلاگین ها برای ردیابی و مخلوط کردن در زمان واقعی در Pro Tools ، Cubase ، Ableton Live و سایر DAW های محبوب استفاده کند. این مدل با نسخه های Legacy از LA-2A ، 1176LN ، Pultec EQP-1A ، 610-B Tube Preamp و EQ ، RealVerb Pro Model Model اتاق سفارشی ، به علاوه موارد دیگر UA همراه است. 

Apollo Twin X QUAD به شما امکان می دهد تعداد آهنگ های بلند را با تاخیر بسیار کم اجرا کنید. همچنین می توانید با ایجاد چهار رابط آپولو آبشار داشته باشید تا یک مجموعه بزرگتر ایجاد شود.


گروه Apogee

عکس از گروه Apogee

برای نوازنده / مهندس جدی که نیاز به ورودی ها و خروجی های زیادی همراه با سرعت Thunderbolt 2 دارد ، گروه موسیقی Apogee متناسب با این لایحه است. با 30 ورودی و 34 خروجی ، این رابط 24 بیتی / 192kHz یک واحد حرفه ای بدون سازش است. 

با یک مسیر سیگنال 32 بیتی به طور مستقیم از DAW شما ، به علاوه یک DSS / ESS Sabre32 Hyperstream / D ، پخش صدا از این واحد شگفت انگیز است ، با مشخصات THD + N به طرز حیرت انگیزی کم و محدوده دینامیکی بسیار زیاد. 

ارائه هشت پیش زمینه میکروفون ، دیافراگم / دیسک دو نوری (16 کانال) ، S / PDIF در / خارج ، ساعت وردپرس و دو درگاه Thunderbolt به علاوه امکان اتصال یک گروه دوم ، این واحد می تواند قلب شما باشد. استودیوی خانگی کاملاً برجسته.


Apogee Symphony I / O Mk II

تصویر آپوگی سمفونی I / O Mk II

Apogee سه دهه تحقیق و توسعه را در رابط پرچمداران خود یعنی Symphony I / O Mk II قرار داده است . این پیشرفته ترین تبدیل AD / DA Apogee ، همراه با تأخیر قابل اغماض و I / O مدولار قابل انعطاف دارد که حداکثر 32 ورودی و خروجی را ممکن می کند. 

همچنین شما می توانید یک رابط کاربری صفحه لمسی با کاربرد آسان استفاده کنید. Symphony I / O Mk II واقعاً هنری است – این واحدها را در استودیوهای حرفه ای رده های برتر در سراسر جهان پیدا خواهید کرد. اگر می خواهید به صفوف آنها بپیوندید ، این رابط صوتی باید در صدر لیست شما باشد.


RME Fireface UFX +

تصویر RME Fireface UFX +

RME Fireface UFX + ایجاد شده بر قابلیت های سلف محبوب خود را با مدی I / O، افزایش DSP، و فوق العاده با زمان تاخیر کم اتصال صاعقه. به نظر می رسد به لطف مبدل های طرفدار سطح AD / DA و مدارهای I / O آنالوگ بهینه ، تمیز و شفاف به نظر برسد. 

چهار preamp میکرو درجه بالا آن با حداکثر سطح ورودی 18dBu و 75dB سود ، هر منبع را با دقت شدید ضبط می کند. و از درگاه DURec استقبال می کنید ، همچنین می توانید 76 کانال صوتی همزمان را مستقیماً در یک درایو شست ضبط کنید. 

هر صاحب استودیوی خانگی که به دنبال رابط صوتی با کیفیت بالا است باید به RME Fireface UFX + نگاه جدی دهد.


سیاهگوش شفق (32) سل

تصویر سیاهگوش شفق (32) سل

سیاهگوش شفق قطبی (N) 32-TB مشهور AD / DA تبدیل زوج سیاهگوش با عملکرد فوق العاده کم پوشیدگی – هر مجهز نیازهای دقیقا همان چیزی استودیوی خانگی. 

کنترل های پنل جلویی و صفحه نمایش TFT LCD این رابط صوتی را برای پیکربندی و کارآیی نسیم تبدیل می کند ، و اتصالات ساعت ورد و اتصال Thunderbolt از هماهنگی آسان ، حداکثر پهنای باند و حداقل تاخیر اطمینان می دهند. 

نظارت بر تأمین دو هدفون از نوع هدفون صوتی ، در حالی که فناوری پردازنده بالا هیلو و پردازنده های FPGA حاشیه ای حداکثر ، شفافیت حداکثر ، سر و صدای فوق العاده کم و اعوجاج تقریباً وجود ندارد. حتی می توانید برای عملکرد مستقل 32 کانال را از طریق microSD ضبط و پخش کنید. اگر از طرفداران تبدیل AD / DA سیاهگوش هستید ، این رابط کاربری فاقد فکر است.


PreSonus Quantum 4848

تصویر PreSonus Quantum 4848

“سریعترین رابط Thunderbolt در سیاره زمین” توسط مجله Sound on Sound اعلام شد ، PreSonus Quantum 4848 دارای 48 کانال I / O است – ایده آل برای ادغام یک کنسول یا وصله در استودیوی خانه شما. 

به نظر می رسد بسیار عالی ، با تبدیل AD / DA بسیار شفاف و حداکثر 120dB دامنه پویای قابل استفاده. همچنین به لطف اتصالات نورپردازی ADAT دوتایی و پورت های دوقلوی Thunderbolt 2 که به شما امکان می دهد

تا حداکثر چهار رابط را با هم داشته باشید برای یک کانال 192 سرسام آور از قدرت ضبط سریع و با تأخیر کم ، آبشار قابل گسترش است. اگر به I / O زیادی احتیاج دارید ، این یک راه حل با ارزش برای هر استودیو است.


Slate Digital VRS8

تصویر Slate Digital VRS8

اگر از سیستم مدل سازی VMS-ONE میکروفن / preamp Slate’s Slate استفاده می کنید ، Slate Digital VRS8 به لطف هشت پیش زمینه VMS-ONE شفاف و مناسب برای شما ساخته شده است. VRS8 استفاده از تقلیدهای نقطه ای از میکاپ های کلاسیک و preamp های Slate را آسان می کند ، پس از پیگیری ، کنترل مطلق بر لحن شما را برای شما فراهم می کند. 

اما VRS8 فقط مربوط به preamp نیست – این یک رابط صوتی Thunderbolt با بالاترین قفسه است که از طریق و از طریق مبدل های AKM در نسل بعدی ، تأخیر بسیار کم 1 میلی ثانیه و تعویض مانیتور داخلی انجام می شود. همچنین می توانید ورودی های ابزار ، خروجی هدفون ، ساعت کلمه I / O و MIDI I / O را دریافت کنید. 

تلفیق تعداد معدودی از مدل های Slate مدل سازی با VRS8 مجموعه بی پایان صداهای کلاسیک استودیویی را در نوک انگشتان شما قرار می دهد – این یک راه عالی برای تزریق یک استودیوی خانگی با آن صدای گران قیمت و حرفه ای استودیویی است.


جهانی صوتی Apollo x8p

تصویر جهانی صوتی آپولو x8p

رابط های صوتی Apollo در امارات متحده عربی بهترین فروشندگان در اینجا در Sweetwater هستند و آخرین نسل قدرتمندترین آنها تا کنون است – در حقیقت 50٪ قدرتمندتر است. x8p صوتی یونیورسال آپولو یکی از مدل های محبوب این شرکت است، مباهات هشت صدایی پری امپ – بالا مدعی برای بهترین مدل های پیش تقویت کننده در صنعت. 

شما همچنین می توانید تبدیل AD / DA عالی و ساعت کریستال دوگانه برای صدای با کیفیت بالا ، پشتیبانی از مانیتورینگ بومی 7.1 ، عملکرد قابل انتخاب + 24dBu ، گفتگوی داخلی و موارد دیگر ، به علاوه تاخیر زیر 2ms و قابلیت گسترش گسترده از طریق Thunderbolt 3.

و Apollo x8p با یک پردازنده قدرتمند 6 هسته ای HEXA Core مجهز شده است که اجازه می دهد تا از پردازش UAD تحسین برانگیز خود در زمان ردیابی و اختلاط استفاده کند. افزونه های UAD-2 به همراه:

  • Preamp UA 610-B Tube و EQ
  • تقویت کننده کلاسیک مارشال پلکسی
  • Fairchild 670 (میراث)
  • تقویت کننده سطح بندی کلاسیک Teletronix LA-2A (میراث)
  • تقویت کننده های محدودکننده کلاسیک 1176SE (میراث)
  • تقویت کننده های محدود کننده محدود 1176 LN کلاسیک (میراث)
  • اکولایزرهای Pultec Pro (میراث)
  • Ampg SVT-VR آمپر باس کلاسیک
  • مجموعه رک دقیق
  • تقویت کننده دقیق UA هرتز
  • اعوجاج خام
  • RealVerb Pro

بهترین رابط های صوتی/بهترین رابط های صوتی/بهترین رابط های صوتی/بهترین رابط های صوتی/بهترین رابط های صوتی/بهترین رابط های صوتی/بهترین رابط های صوتی/بهترین رابط های صوتی/بهترین رابط های صوتی/بهترین رابط های صوتی/بهترین رابط های صوتی/بهترین رابط های صوتی/بهترین رابط های صوتی/بهترین رابط های صوتی/بهترین رابط های صوتی/بهترین رابط های صوتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *