مجله آوا

دو مهارت حیاتی برای تکنسین های صدا

دو مهارت حیاتی برای تکنسین های صدا

دو مهارت حیاتی برای تکنسین های صدا

دو مهارت حیاتی برای تکنسین های صدا/دو مهارت حیاتی برای تکنسین های صدا/دو مهارت حیاتی برای تکنسین های صدا

احتمالاً با کمک تکنسینهای تجزیه و تحلیل صدا می توانید مهارتهای متداول داشته باشید:

خلاقیت و تخصص فنی

خلاقیت به معنای ایجاد مخلوط نفیس بدون در نظر گرفتن آنچه از تنظیم کننده و ترانه سرا دریافت می کنید. این بدان معنی است که شما به خوبی می توانید دستگاه ها و آوازها را مجسم کنید و پویا ایجاد کنید ، پیگیری کنید.

درک فنی به توانایی تغییر صدا در استفاده از دانته و درک عملکرد کلی کمپرسور و اینکه برای چه میکروفون واقعاً کار می کند ، اشاره دارد. یک متخصص مهارت باید هیچ مانعی برای اجرای ذهنیت خود نداشته باشد.

چرا این صلاحیت ها بسیار مهم هستند و برای به دست آوردن حداکثر آنها چه کاری می توانیم انجام دهیم؟

امادگی ابدی

خلاقیت و درک فنی به شما کمک می کند بدون توجه به چه مناسبتهایی ، آماده باشید. به عنوان نمونه ، اگر احتمالاً مانیتور درون گوش شما مؤثر نباشد ، راهی برای ترمیم چیزها و کار با آن بشناسید.

اگر درک ساده ای از دستگاه صوتی داشته باشید ، ممکن است خلاقیت فوق العاده ای داشته باشید.

فرصت های جدیددو مهارت حیاتی برای تکنسین های صدا

خلاقیت و تخصص منجر به فرصت های کار چند برابر می شود. یک مهندس صدا فرصت های شغلی زیادی دارد ، اما یک مهندس صدا فنی امکانات بیشتری دارد. /دو مهارت حیاتی برای تکنسین های صدا/

این شرکت به دنبال کاهش قیمت است و مطمئناً بین مهندس قانونی که وظیفه اش فقط صدا و مهندس صدا است که درک فنی مطلوب از اسباب بازی موسیقی دارد.

همه کاره بودن

داشتن شایستگی در زمان یکسان ، خطر حضور در کار را در شما ایجاد می کند ، در حالی که همیشه برای یک کار مناسب نیست. به عنوان نمونه ، در صورت یافتن یک تکنسین مطلوب فنی برای استودیو ، آنها قادرند بدون مشکل به شما کمک کنند. این مناطق برای توسعه مهارت های فنی هستند.

دو مهارت حیاتی برای تکنسین های صدا

همانطور که می دانید ، کاملاً هر کس توانایی استعداد بیشتری دارد. عوامل فنی ممکن است در شما بیش از خلاقیت در تولید میکس مؤثر باشد. یا برعکس ، شما می دانید راهی برای ترکیب وجود دارد اما تخصص لازم برای کار با تجهیزات و بحث های فنی را ندارید.

زودتر از اینکه با بحث ادامه داشته باشید ، ابتدا باید سناریوی اصلی خود را بپذیرید ، یعنی تحویل بگیرید که در یک موضوع مهارت بیشتری دارید. این یک حقیقت است که همیشه فقط برای شما نیست.

نکته این است که فارغ از این که شما چه استعدادی کسب کرده اید ، امکانات زیادی برای ورزش وجود دارد. مهارت خود را در مجاورت دیگری با مهارت بالا و در مجاورت واحد تقویت کنید. /دو مهارت حیاتی برای تکنسین های صدا/

خلاقیت بیشتر

اگر به طور مداوم درگیر عناصر ابتکاری خود باشید ، به احتمال زیاد متعلق به نهاد افرادی است که همه چیز را سیاه و سفید یا 0 و یک می دانند. شما پیش بینی می کنید که کلیت در دست یک یا یک با هم قرار بگیرد.

اما خلاقیت چیزهای دیگری را می گوید – شیوه خلاقیت برای آزمایش موضوعات جدید – چیزهایی که در آغاز ممکن است به بهترین شکل نباشند. خلاقیت هیچ ارتباطی با خطاهای احتمالی ندارد. خلاقیت شجاعت تلاش برای موضوعات جدید است.

روش درجه یک برای ایجاد خلاقیت ایجاد است. ممکن است دوست دارید یک میکسر حرفه ای تر شوید؟ مخلوط بیشتر نیاز به گرفتن چراغ بالاتر دارید؟ چراغ اضافی بگیرید. دریافت کنید که در این مدت به درستی نیستید اما بالاتر می روید.

شما می توانید خلاقیت خود را از طریق دانش پشت پرده بهبود دهید. نقاشی های هنرمندان را بکشید و متوجه شوید که چگونه آثار هنری خود را ابداع می کنند. آنچه را پیدا کرده اید در مورد چیزهای جدید اعمال کنید.

عکس ها و کارهای پشت پرده گروههای موسیقی را در استودیو بررسی کنید: آهنگ سازی ، آواز خواندن ، ضبط و نحوه اجرای آنها در مرحله ایده از مرحله ایده.

برای شروع کار با یک آژانس نوآورانه ، ما مطالعه خلاقیت شرکت را توسط اد Catmull توصیه می کنیم. همچنین ، خواندن وام گرفتن وام مانند یک هنرمند همیشه با برکات خود نیست.

علاوه بر این ، پادکست با عنوان لحظه ای با برایان کوپرلمن با هنرمندان ، موسیقیدانان و پخش کننده های مختلف آهنگ زنده گفتگو می کند و حقایق مفیدی را ارائه می دهد.

ما تکرار میکنیم؛ هیچ کس به تعداد زیادی مهارت ندارد. برای شروع کار و تحویل آنچه که ما می خواهیم تلاش بیشتری را برای انجام برخی مهارتها انجام دهیم ضروری است.

تقویت فهم فنی

مقابله با استدلال های فنی نشانه ای از بی دقتی شما در مباحث فنی است. استعداد شما در جایی پیشرفت می کند که می توانید با موضوعات جدید آزمایش کنید. افزایش مهارت مهارت فنی در جستجو در ابزارها با احتیاط بیشتری و نگاه به آنها به عنوان بلوک های ساختمانی و منابع خلاقیت. / دو مهارت حیاتی برای تکنسین های صدا/

مطالعه مهارت های فنی به شما کمک می کند تا راه نقاشی با تجهیزات را بهتر بشناسید و در نهایت با ابزارهایی که استفاده می کنید ، ابتکاری بیشتری داشته باشید.

برای افزایش این توانایی ، شما باید زمان بیشتری را صرف پاسخ دادن به “چگونه” کنید. کمپرسور چگونه کار می کند؟ فرکانس ها و مقاربت همه را بدانید. ارتباط دانش فنی و گوش را تشخیص دهید. با استفاده از این تخصص شما به سمت موقعیت بهتری پیش می روید.

مطالعه دقیق /2 مهارت حیاتی برای تکنسین های صدا /

می توانید با مطالعه کتابچه ها شروع کنید. مطمئناً ، ما می دانیم كه انسانهای كمتری قصد دارند كتاب Ehsun را بررسی كنند ، اما شما باید این مورد را امتحان كنید در صورتی كه می خواهید جنبه های فنی را زیباتر كنید. به چگونگی کار با برنامه نرمافزار و عملکرد کلی سخت افزارها به عمق نگاهی بیندازید.

ویژگی های دقیق تر این ویژگی را مطالعه کنید. روش های متمایز برای انجام عنصر یکسان در هر نرم افزار و سخت افزار وجود دارد. شما سعی می کنید راه هایی برای انجام درست کار را کشف کنید. آنچه را که در نقاشی های خود کشف کرده اید قرار داده و در ایده های جدید لذت می برد.

مطابق با اخبار عصر. تقریباً نرم افزار و سخت افزاری کاملاً جدید را که در این مجاورت تولید و تبلیغ شده است ، کشف کنید. از دستاوردهای جدید در رویدادهایی مانند NAMM آگاه باشید.

دنده ها را ببینید ، اما نه فقط ابزار ، بلکه رویکردهای جدیدی برای ایجاد نقاشی ها است. به عنوان نمونه ، قبل از ظهور سانسورهای سنتی ، موسیقی دیجیتال دیگر تبدیل به سناریوی امروز نمی شوند.

تلاش کنید تا اطلاعات فنی خود را از طریق مطالعه مقالات و کتاب ها بهبود بخشید. هرچه با دستگاه کار بیشتری داشته باشید ، امکانات اضافی برای شکوفایی خلاقیت وجود دارد.

سعی کنید خلاقیت و استعدادهای فنی را به صورت جمعی انتقال دهید. با استفاده از مطالعه و کار به سمت پیشرفت ، از هر فرصتی برای بهبود این قابلیت ها استفاده کنید و به یک تکنسین متخصص صدا تبدیل شوید.

دو مهارت حیاتی برای تکنسین های صدا/دو مهارت حیاتی برای تکنسین های صدا/دو مهارت حیاتی برای تکنسین های صدا

پاور میکسر چیست ؟ و راهنمای خرید پاور میکسر

آشنایی با تفاوت های میکروفون های دیافراگم بزرگ و دیافراگم کوچک

بهترین میکروفون های داینامیک سال 2020

راهنمای خرید میکسر صدا و پاور میکسر – پارت 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *