مجله آوا, مقالات

لاین اری چیست ؟

لاین اری چیست

لاین اری چیست ؟

سیستم لاین اری همانطور که از نام آن پیداست شامل مجموعه ای از بلندگوهای با اندازه بزرگ و ذوزنقه ای است. سیستم های خطی آرایش ویژه به صورت عمودی متصل می شوند.

این سیستم ها به طور کلی از سقف سالن ها آویزان می شوند یا روی برج های بلند در فضای باز ، سمت چپ و راست مرحله نصب می شوند. امروزه طراحی و اجرای سیستم های صوتی برای کنسرت ها ، سالن های بزرگ ، سالن های بزرگ ، کنگره ها و آمفی تئاترها ، استادیوم ها و به طور کلی اماکن با سطح بالا بدون استفاده از باند دشوار و چالش برانگیز است.

مکانهایی که در درجه اول سیستم مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند از مزایای فوق العاده ای برخوردار باشد.

لاین اری

دلایل و نیاز به استفاده از بلندگوهای لاین اری : لاین اری چیست

در گذشته حتی در محیط های بزرگ ، صدا توسط منابع صوتی جداگانه تهیه می شد. به دلیل فضای مورد نیاز برای پوشش ، سخنرانان در مکانهای مختلف ترتیب داده شدند. هرچه محیط بزرگتر باشد ، تعداد بلندگوهای مورد استفاده برای صدا بیشتر می شود.

افزایش تعداد منابع صوتی عمدتا مشکلات بسیاری را ایجاد کرده است. مهمترین این مشکلات ، اختلال در امواج صوتی از منابع مختلف است که می تواند باعث از بین رفتن برخی فرکانس ها یا تشدید سایر شود. نتیجه صدایی ناخوشایند و گاه آزار دهنده برای شنونده بود.

در عصر حاضر ، سیستم های حاوی دسته ای از بلندگوهای دیواری در استفاده از بین رفته اند. از سوی دیگر ، برخی از مشکلات این نوع سیستم سنتی از قبیل: پوشش صوتی ، زمان نصب و حمل و نقل سخت توسط پیشرفت تکنولوژی مهندس صدا برای ارائه صدای با کیفیت بالا ، حداکثر توان و پوشش صوتی به بلندگوهای خط افزایش یافته است.

لا ای چیستلاین اری چیست Line Array

خرید باند لاین اری دایناکورد Dynacord XA2 PRO – XA4000

مبانی و نحوه کار سیستم لاین اری :

اساس سیستم Line Array مبتنی بر انتقال صدا متمرکز است. در این روش ، زوایای بلندگوها با توجه به ابعاد سالن و موقعیت شنونده ها تنظیم می شود. از طرف دیگر ، خروجی صوتی هر بلندگو بر این اساس تنظیم می شود. بنابراین در پایان ، یک صدا یکنواخت در فضا به وجود می آید. به طوری که افراد در ردیف های اول ، میانه یا پایین سالن همه صدا یکسان دارند. لاین اری چیست

این امر به همراه طراحی ویژه بلندگوهایی که محیط را زیباتر می کنند ، اصلی ترین مزیت سیستم لاین اری است. البته با وجود تمام ویژگی هایی که برای سیستم Line Array فراهم شده است تا حداکثر فضای آن را بپوشاند ، گاهی اوقات موقعیت هایی وجود دارد که بستگی به نوع طراحی سالن (به طور کلی چند لایه یا طراحی نقطه کور) یا فضا دارد.

مناطقی در فضای باز که کمتر پوشیده از آن هستند ، باید توسط تعداد کمی از بلندگوهای جانبی پشتیبانی شوند. لاین

اری یست

خرید ومشخصات باند لاین اری دایناکورد Dynacord XA2 PRO – SL2400

 استفاده از سیستم در فضای باز لاین اری :

بلندگوهای روباز در فضای باز که در معرض نور خورشید ، باران و برف ، گرد و غبار و رطوبت هستند هنگام طراحی و ساخت استانداردهای خاص مانند IP46 برای کلیه قسمتهای محصول از جمله بدنه (کابینت) ، اتصالات و پریزها و … لازم است. شبکه بلندگو هدف این است که از عملکرد صحیح پهنای باند در شرایط خاص آب و هوایی اطمینان حاصل شود.

این سیستم ها همچنین می توانند در سخت ترین شرایط محیطی خروجی بهینه ارائه دهند. لاین اری چ

 

 

 

یست

علاقه مندان به موسیقی در زمان ما توجه به طرح های پیشرفته و در عین حال قیمت مناسب سیستم های بلندگو با هدف خرید و استفاده از یکی از این سیستم ها مطابق میل خود دارند.

آنها علاقه های روزافزون پیدا می کنند تا  در زمان های اخیر در بلندگوهای لاین اری در مقابل منبع نقطه ماهر شوند  . دلیل این امر آن است که هر بار که بخواهید در سیستم بلندگوهای کلاس جهانی که توسط کاربران راضی انجام می شود ، اعتماد به نفس و رضایت خود را احساس کنید.

 

 

 

جذب رضایت کاربران

به عنوان یک مبتدی در سیستم بلندگوهای لاین اری در این زمان ، شما به دستورالعمل های کامل نیاز دارید و در مورد چگونگی ارتقاء بیشتر سرگرمی موسیقی خود فکر کنید.

بلندگوهای لاین اری چیست ؟ به طور کلی ، یک لاین اری بهترین سیستم بلندگو است و از عناصر بلندگو باکیفیت و یکسان ساخته شده است که در یک لاین نصب شده اند. این عناصر بلندگو منبع نزدیک به لاین صدا را ایجاد می کنند.

در مقایسه با بلندگوهای سنتی شاغل با شاخ ، این لاین اری موارد متنوعی را ارائه می دهد که انتظار می رود هر کاربر درایورهای مجاور در این سیستم بلندگو امواج صوتی را دورتر از سیستم بلندگوهای لود شده شاخ قرار می دهند

شنوندگان جدیدترین اخبار درباره  لاین اری در مقابل بلندگوهای معمولی  امروزه راهنمایی کاملی را دریافت می کنند و تصمیم می گیرند که چگونه با موفقیت از روی هر جنبه ای در بهترین سیستم بلندگوهای مناسب و بدون پیچیدگی سرمایه گذاری کنند. از موارد عادی ، بلندگوهای لاین اری را بسیار محبوب کرده و کاربران را بیشتر از همیشه مورد رضایت قرار می دهد.

هر کاربر آخرین طراحی  سیستم لاین اری  100٪ رضایت می یابد و احساس اطمینان می کند که این سیستم را به دوستان خود توصیه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *