مجله آوا

3 میکروفون برای استودیوی خانگی

3 میکروفون برای استودیوی خانگی

3 میکروفون برای استودیوی خانگی

دنیای میکروفون ها محصولاتی را ارائه می دهد که از نظر قیمت و کارایی متفاوت هستند. گاهی اوقات می توان یک مدل ارزان قیمت را دریافت کرد که عملکرد خوبی را داشته باشد. به همین دلیل است که می توانید در لیست هایی مانند بهترین میکروفون های ارزان قیمت برای ضبط استودیوی خانگی قرار بگیرید.

بله ، گاهی اوقات هنگام راه اندازی استودیو نیازی به هزینه زیادی ندارید.

با بهترین مدل ، همیشه می توانید در هنگام ضبط ، خود را با عملکرد برتر مواجه کنید. لیست زیر شامل برخی از ارزان ترین مدلهایی است که می توانید امروز بدست آورید.

می توانید از طریق آن بگردید تا مدلی پیدا کنید که می تواند بهترین عملکرد را برای شما فراهم کند.

بهترین میکروفون های ارزان قیمت برای ضبط استودیوی خانگی

3 میکروفون برای استودیوی خانگی

1میکروفون کندانسور Cardioid Audio Technica AT2020

اشتباه کردن با تکنیک صوتی هرگز آسان نیست. این یک مارکیت است که برای خودش صحبت می کند. مطمئناً امروز می توانید افراد زیادی را که علاقه مند به تهیه یکی برای خود هستند ، بدست آورید. جذاب ترین نکته در مورد مدل باید قیمت باشد. در پایان با یک میکروفون ارزان قیمت که انتظار ندارید را داشته باشید. با این گفته ، شما می توانید مطمئن باشید که حتی اگر ارزان باشد ، هنوز هم خوب است. 3 میکروفون برای استودیوی خانگی

هنگام خرید آن ، میکروفون با یک کیسه حمل کوچک تحویل داده می شود. هنگامی که آن را از بسته بندی آن خارج کردید ، می توانید دفعه بعدی که باید آن را حمل کنید ، از کیسه استفاده کنید. شما همچنین می توانید آن را با یک آداپتور پایه میکروفون همراه کنید. شما کابل ، پایه و لوازم جانبی دیگر دریافت نمی کنید. این ممکن است نتیجه خرید امروز باشد. حتی برای کابل ، باید آن را جداگانه تهیه کنید.

گفته می شود ، انتخاب برخی از این لوازم جانبی برای شما آسان است. شما باید مراقب باشید که به کابل اشتباه ، ایستاده یا چیز مشابهی ختم نشوید. هنگامی که بخواهید آنرا با چند لوازم جانبی مفقود شده تهیه کنید ، همیشه به بهترین میکروفون ضبط استودیو خانگی خواهید رسید. 3 میکروفون برای استودیوی خانگی

در مورد زیبایی شناسی ، چیز زیادی از مدل دیده نمی شود. تولیدکننده فقط ساخته شده است که به عنوان پایه ممکن است. خوب ، برخی از مردم دوست داشتند برخی از لهجه های کروم یا چیزی که مدل را ایستادگی می کند. اما به طور کلی این مسئله نگرانی عمده ای برای بسیاری از افراد نخواهد بود. آنچه بیشتر در بودجه می خواهید ، عملیاتی است.

صحبت از عملکرد ، همیشه آنچه را که با مدل می گیرید دوست خواهید داشت. این کیفیت صدای چشمگیر را ارائه می دهد که باید برای شما عالی باشد. مدل کار اطمینان فوق العاده ای را برای اطمینان از ضبط صدای شما در هر بار خواندن یا صحبت کردن انجام می دهد. 3 میکروفون برای استودیوی خانگی

بسته نرم افزاری میكروفن كندانسور Cardioid Audio-Technica AT2020

2بسته میکروفن کندانسور Vocal Anniversary Package Rode NT1A

NT1 برای اولین بار در سال 1991 معرفی شد و پس از آن در سال 2003 توسط NT1A. NT1A از آن زمان به بعد تولید شده است. این فقط نشان می دهد حتی اگر بیش از یک دهه پیش ، میکروفون هنوز نیاز کاربران را تأمین می کند که آنها آن را تغییر نداده اند. 3 میکروفون برای استودیوی خانگی

 اکثر شرکت ها هر سال یک نسخه به روز را منتشر می کنند ، اما با Rode یکسان نیست. آنها می دانند محصول آنها هنوز چیزی را که برای اولین بار برای آن ساخته شده ارائه می دهد.

شما می توانید هنگام مشاهده این مدل از یک طراحی ساده اما کارآمد انتظار داشته باشید. به عنوان بخشی از طراحی ، از مدار JFET استفاده شده است. این همه در مورد ارائه بهترین عملکردهایی است که به شما احتیاج خواهد داشت.

 الگوی قطبی قلبی مشخص است. مطمئناً می توانید برای استفاده از چنین الگویی در میکروفون پیدا کنید.

این مدل با دیافراگم روکش شده با طلای آن ، از حالت ایستادگی برخوردار است. دیافراگم باید به همان خوبی که می خواستید کار کند. شما در پایان زمان بسیار خوبی را برای استفاده از آن به دست می آورید تا اطمینان حاصل کنید که از تمام عملکردی که با آن حاصل می شود لذت خواهید برد. 3 میکروفون برای استودیوی خانگی

نکته دیگری که باید در مورد مدل دوست داشته باشید حساسیت بالا و صدای کم صدا است. با مراجعه به مشخصات ، متوجه می شوید که این مدل با صدای کم صدای -5dBA همراه است. با این ارزش ، آن را به راحتی به عنوان یکی از ساکت ترین مدل های بزرگ دیافراگمی که اکنون می توانید خریداری کنید ، ظاهر می شود. 

این حساسیت همچنین چشمگیر است که می تواند به راحتی از منابع آرام صدا را ضبط کند. این امر استفاده از آن را در اتاقهای آرام برای ضبط بسیار مهم می کند.

بسته میکروفن کندانسور Vocal Anniversary Package Rode NT1A

انواع میکروفن کلیک کنید

3Audio Technica AT2035 میکروفن کندانسور استودیو دیافراگم بزرگ

در مقایسه با برخی دیگر از مدل های سطح بالا ، می توانید بگویید که این یک میکروفون کندانسور مقرون به صرفه است. این میکروفون فقط ارزان نیست ، بلکه عملکردی نیز دارد. شما در آخر با دانستن اینکه می تواند ارزش خوبی برای پول را تحویل دهد. دیگر نگران این نیست که از نظر عملکرد بد باشد زیرا ارزان است.

این مدل برای عملکرد به قطبش الکتروت متکی است. چگونگی صدا به خوبی یک میکروفون کندانسور معمولی شگفت انگیز است. این نکته را بخاطر بسپارید که در گذشته میکروفنهای الکتریکی از اعتبار کمتری برخوردار بودند. بنابراین ، دفعه بعد که تصمیم گرفتید یک میکروفون جدید را در اختیار داشته باشید ، ممکن است بخواهید آن را بدست آورید.

این یک عدد چشمگیر برای SPL ، نسبت سیگنال به نویز و حساسیت است. دریافت می کنید که این الگویی است که عملکرد نسبت به آنچه را که از دیگران دریافت می کنید نسبتاً با همان قیمت بهتر انجام می دهد. 3 میکروفون برای استودیوی خانگی

در مورد پاسخ فرکانس ، شما می دانید که این مدل واقعا خوب است. این پاسخ چشمگیر ارائه می دهد که باید کارایی خوبی داشته باشد. این دارای سطح زیرین جامد است و همچنین محدوده های میانی عالی کار می کنند. قسمت انتهایی یک تقویت ملایم به دست می آید که باعث افزایش کمی روشنایی می شود. 3 میکروفون برای استودیوی خانگی

این مدل دارای سطح سر و صدای 12dBA است. این نوع ارزشی است که شما در مدل هایی دریافت می کنید که دو برابر گران قیمت هستند. در محدوده مناسب برای شما قرار دارد که از آن برای ضبط خانه استفاده کنید. 

تنظیم آن بسیار ساده است. پس از داشتن همه لوازم جانبی می توانید به سادگی آن را قلاب کنید و خوب است که بروید.

بسته نرم افزاری میکروفون خازن استودیو دیافراگم استودیوی دیافراگم Audio-Technica

 

3 میکروفون برای استودیوی خانگی/3 میکروفون برای استودیوی خانگی/3 میکروفون برای استودیوی خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *