مقالات, مجله آوا

بهترین میکروفن های USB

بهترین میکروفون های USB

بهترین میکروفن های USB

چندی پیش ، ایجاد یک حرفه ای موفق به عنوان یک صدا بر روی هنرمند به معنای نادیده گرفتن استودیوی خانگی و پر کردن آن با چند قطعه کلیدی از تجهیزات صوتی پر هزینه ، از جمله میکروفون ، پیش نمایش ، رابط ، پردازش و غیره بود ، امروز همه شما واقعاً نیاز به شروع یک میکروفون USB و هدیه گاب است.

 

چرا میکروفن USB را برای Voice Over Work انتخاب کنید؟

قبل از اینکه به سراغ بهترین میکروفن های USB برای صدای بیش از حد کار برویم ، بیایید نگاهی بیندازیم که USB USB از طریق چه چیزی است ، و چرا آنها باعث می شوند تا بسیاری از مشتریان ما رابطهای پرهزینه‌تر خود را کنار نگذارند.

  • میکروفون USB راحت است – آیا تا به حال می خواسته اید بدون هیچ زحمتی راه اندازی یک ایده را ضبط کنید یا برخی از آهنگ ها را کنار بگذارید؟ صدای USB از طریق mics برای این کار عالی است. رابط USB ساده و تبدیل CD با کیفیت CD یا بهتر بدان معنی است که هیچ رابط خارجی برای ورود به ترکیب وجود ندارد. فقط میکروفون USB خود را وصل کنید و بروید.
  • یک میکروفون USB کیفیت صدای بسیار خوبی را ارائه می دهد – اشتباه نکنید: برخی از صدای USB از طریق میکروفون ها بسیار خوب است ، حتی مطابق با استانداردهای حرفه ای!
  • USB Mics قابل حمل است – بدون رابط صوتی برای حل کردن و بسیاری از گزینه های زیر از جمله موارد مسافرتی ، صدای USB از طریق mics برای ضبط تلفن همراه مناسب است. بسیاری اوقات ، تلفن هوشمند شما و یک میکاپ به اندازه جیب ، همه چیزهایی است که شما نیاز دارید.
  • میکروفون های USB سازگار هستند – تلفن های هوشمند و تبلت ها خانه های قدرتمند آنها هستند ، فقط معقول است که هنرمند امروز بخواهد صدای hi-فشرده نشده hi-fi را مستقیماً روی دستگاه تلفن همراه خود ضبط کند. اینجاست که بسیاری از صدای USB بر روی میکروفون می درخشد. بسیاری از میکروفون های USB با افزونه و بازی سازگار با دستگاه های iOS و Android هستند.
  • USB Micics مقرون به صرفه است – بسیاری از صدای USB از طریق میکروفون باعث می شود تا شما بتوانید فاصله کمتری از خرید یک میکروفون صوتی و رابط جداگانه داشته باشید. این باعث می شود تا میکروفون های USB راه حل مناسبی برای هرگونه صدا بر سر هنرمندانی باشد که تازه کار را شروع کرده اند.

بهترین میکروفون های داینامیک سال 2020

بهترین میکروفون های USB برای صدای Overs

میکروفون USB Apogee HypeMic

فشرده سازی پردازنده حضور رادیویی بزرگی را ارائه می دهد

میکروفون USB Apogee HypeMic

تبدیل کلاس و عملکرد اندازه گیری متناسب با سری میکروفون های USB کوچک Apogee برای دوره است. آنچه ما در مورد HypeMic دوست داریم ، مدار کمپرسور آنالوگ داخلی با حداکثر صدای آن است. با استفاده از این میکروفون USB می توانید آن باس پخش کننده رادیویی مورد نظر را بدست آورید بدون اینکه بخواهید یک پلاگین را لمس کنید.

 کمپرسور HypeMic همچنین در از بین بردن اورها موثر است و در نتیجه به حداکثر رساندن سطح صوتی قبل از قطع کردن . اتصال PureDIGITAL 24 بیتی / 96 کیلو هرتز یکپارچه با لپ تاپ یا دستگاه همراه شما برقرار می شود. 

و به لطف سه پایه tabletop ، فیلتر کوچک پاپو کیف حمل میکروفون ، تمام آنچه را برای دستیابی به صدای حرفه ای نسبت به نتایج در خانه یا جاده به دست آورده اید ، دارید.

چه چیز دیگری در مورد این میکروفون USB جالب است؟ وانت صدای کاردیوئید با صدای طبیعی ، طرح رنگ سیاه و مس ، کنترل پنل جلویی ، نظارت مستقیم هدفون ، سازگاری Mac / PC / iOS

Audio-Technica AT2020USB + میکروفون USB

کندانسور استودیویی اثبات شده ، اکنون با اتصال USB بدون رابط

Audio-Technica AT2020USB + میکروفون USB

هزاران صدای مشتاق نسبت به هنرمندان شروع به کار ضبط دیجیتالی با استفاده از میکروفون USB AT2020 اصلی کردند. در واقع ، فقط در سایت ما ، ده ها مشتری راضی خواهید دید که ستایش های آن را می خوانند. به همین دلیل است: کیفیت عالی و خاموش بودن هوا میکروفون AT2020 آن را به یک صدای کم مصرف و مقرون به صرفه از راه حل تبدیل می کند.

 نسخه USB امروز میکروفون AT2020 ، AT2020USB +، حتی شیرین تر است. تبدیل صوتی 16 بیتی / 48kHz سنگین آن ، عملکرد صوتی مورد ستایش AT2020 را مستقیماً به لپ تاپ یا دستگاه iOS شما ارائه می دهد – هیچ رابط صوتی لازم نیست.

 یک بسته لوازم جانبی سخاوتمندانه از یک میز رومیزی ، یک کابل 10 اینچی و یک کیسه ذخیره سازی باعث می شود تا AT2020USB + یک صدای غیرقابل مقاومت در برابر میکروفون برای هر هنرمندی که نیاز به تولید صدا در تمام محدوده های ارزان قیمت دارد ، باشد.

چه چیز دیگری در مورد این میکروفون USB جالب است؟ طراحی میکروفون استودیویی کلاسیک ، سر و صدای کم ، جک هدفون با نظارت مستقیم با کنترل میکس ، کنترل های جلویی ، وانت تمیز قلبی

میکروفون آبی Yeti Pro Studio میکروفون USB

یک راه حل کامل ضبط USB / XLR با نرم افزار و قالب

میکروفون آبی Yeti Pro Studio میکروفون USB

یکی از صدای مشهورترین میکروفون های USB در جامعه همچنین یکی از قدیمی ترین آنها است. یتی این نرم افزار – در حال حاضر دو نسل فراتر از محترم اصلی یتی – یک راه حل ضبط مولتی ترک کامل در یک سیستم تحویل USB مناسب است.

 از گیتار آکوستیک و باس گرفته تا گفتار و آواز ، این وانت میکروفون USB 20Hz – 20kHz با برد کامل ، چهار الگوی قطبی قابل تعویضو وضوح 24 بیتی / 192 کیلو هرتز خیره کننده ، آن را به گزینه ای مناسب برای همه نیازهای ضبط تبدیل می کند.

 آیا ذکر کردیم که این یک میکروفون استریو نیز هست؟ این فوق العاده است برای ضبط صدای چندگانه بر شخصیت ها و وام دادن به موسیقی دانان با ساز. ما واقعاً میکروفون Yeti Pro Studio را انتخاب کنید که از گفتار بالغ برای صدا روی کار استفاده کند.

 مجموعه نرم افزاری همراه با استودیوی PreSonus One One Artist DAW و از پیش تعیین شده Ozone Elements iZotope به شما آزادی اضافی برای اصلاح و پیوستن صدا به کلیپ ها و پاک کردن سر و صدای ناخواسته از محیط ضبط نه چندان ایده آل می دهد.

چه چیز دیگری در مورد این صدای USB از طریق میکروفون جالب است؟ قالب های ضبط سریع شروع ، قابلیت ضبط USB یا XLR ، پایه ایستاده مونوپود ، کنترل نظارت مستقیم ، سوئیچ بی صدا جلوی ، الگوهای قطبی استریو و شکل -8

میکروفون USB RODE Podcaster

صدای Procaster را به استودیوی VO موبایل منتقل می کند

میکروفون USB RODE Podcaster

اگر RODE Podcasterمسکن فولادی منتقل شده و تماس با طراحی آدرس جلو به ذهن خود میکروفون پخش شده ای از اواخر دهه 60 می پردازد ، تصادفی نیست. میکروفن USB Podcaster وانت متناسب با صدا و سر و صدای فوق العاده کم صدای پسر عموی خود ، Procaster ، را به سکوهای ضبط تلفن همراه در همه جا می رساند. این میکروفون پویا USB با دیافراگم بزرگ ، عملکرد صوتی جدی را با استفاده از افزونه و بازی ترکیب می کند.

ما فهمیدیم که فیلتر پاپ یکپارچه برای خنثی کردن “p” ظاهر می شود ، قبل از اینکه خرابی را خراب کند. رد عالی از میکروفون باعث می شود Podcaster یک میکروفون USB خوب برای مبارزه با بازتاب های ناخواسته اتاق باشد.

این میکروفون پرقدرت USB شامل غرفه tabletop نیست ، بنابراین مطمئن شوید که یکی را انتخاب کنید. آداپتور ایستاده چرخان و کابل USB سفید مطابق با آن گنجانده شده است.

چه چیز دیگری در مورد این میکروفون USB جالب است؟ مسکن فولادی نیکل روی سفید ، دیافراگم بزرگ 1.1 اینچی ، وضوح 24 بیتی / 96 کیلوهرتز با کیفیت بالا ، حلقه نشانگر ولتاژ LED فارغ التحصیل ، جک هدفون با مانیتور مستقیم

میکروفون USB Samson G-Track Pro USB

رابط صوتی USB 2/2-out با میکروفون یکپارچه

میکروفون USB Samson G-Track Pro USB

سامسون با میکروفون USB مقرون به صرفه خود واقعاً بازار را شکل داده است. G-Track Pro نرم روشهایی میکروفون در یک دوره جدید به ضبط با کیفیت و راحتی برای صدای بودجه فکر بیش از هنرمند. G-Track Pro صرفاً یک میکروفون نیست ، بلکه دقیق تر ، رابط صوتی USB تمام عیار را درون بدن میکروفن ضبط شده با اندازه کامل (50 هرتز – 20kHz) قرار می دهد. 

سه الگوی قطبی قابل تعویض ، یک قطع بی صدا و گزینه های ضبط تک آهنگ / ردیابی ، میکروفن USB G-Track Pro را به محور صدای تلفن همراه شما از طریق استودیو مجهز می کنند. 

و بر خلاف دیگر میکروفن USB در لیست ما، G-آهنگ نرم افزار به شما می دهد یک “1/4 TS ورودی برای گرفتن گیتار، باس، یا صفحه کلید زندگی می کنند به عنوان شما پیگیری خواننده، و آن را یک گزینه عالی برای سازندگان موسیقی را به بوت.

چه چیز دیگری در مورد این میکروفون USB جالب است؟ مسکن خاکستری / سیاه و سفید ، مانیتورینگ مستقیم تاخیر صفر به همراه کنترل USB میکس ، سوئیچ خاموش استاد ، عملکرد آسان افزونه و بازی ، پایه پایه یکپارچه

میکروفون USB MOTIV MV51 Shure

5 حالت ضبط به علاوه عملکرد ضربه آزاد مستقل

میکروفون USB MOTIV MV51 Shure

لیست ما بدون میکروفون USB MOTIV از Shure کامل نخواهد بود – این شرکت مسئول کلاسیک میکروفن مانند SM7B و KSM42 است. مجموعه MOTIV میکروفونهای کندانسور موبایل ضبط حرفه ای تقریبا هر تلفن یا لپ تاپی را در بازار به ارمغان می آورد. از میان این میکروفون ها ، مورد علاقه ما می بایست میکروفون USB MV51 باشد.

 از کارکرد رایانه رومیزی کمتری که دارد به یک مشبک فولادی با توان ’55با توجه به اینکه الویس درست در خانه از قبل احساس می کند ، این سیستم بلندای تجملات ضبط موبایل است. این صدای USB بر روی میکروفون نه تنها با دستگاه های مک ، رایانه شخصی ، iOS و اندرویدی سازگار است ، بلکه عملکرد برنامه محور آن و 5 حالت ضبط قابل تعویض ، تنظیم را حتی برای مبتدیان نیز سبک و آسان می کند.

 ایستاده در استودیوی منزل شما ، برای صدای بیش از حد کار برای مشتریان تجاری شما مناسب است. در حال حرکت ، این یکی از بهترین میکروفون های USB برای صدای بیش از حد است و برای گرفتن ایده های آهنگ ، پادکست و پخش زنده نیز مجهز است.

چه چیز دیگری در مورد این میکروفون USB جالب است؟ کپسول بزرگ کندانسور 1 اینچ ، ضبط تلفن همراه 24 بیتی / 48kHz به طور مستقیم بر روی تلفن شما ، تنظیمات از پیش تنظیم شده DSP برای موسیقی و صدا ، نظارت بر زمان واقعی زمان تاخیر ، شامل کابل های USB-USB و USB-Lightning

بهترین میکروفون های USB /بهترین میکروفون های USB /بهترین میکروفون های USB /بهترین میکروفون های USB /بهترین میکروفون های USB/بهترین میکروفون های USB /بهترین میکروفون های USB /بهترین میکروفون های USB /بهترین میکروفون های USB /بهترین میکروفون های USB /بهترین میکروفون های USB /بهترین میکروفون های USB /بهترین میکروفون های USB /بهترین میکروفون های USB /بهترین میکروفون های USB 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *