مجله آوا

کیفیت محصولات EV

چگونه کیفیت محصولات EV  را تشخیص دهیم؟

شرکت الکتروویس EV کیفیت محصولات خود را گارانتی کرده و به کشور ما عرضه می نماید. با خرید محصولات EV با گارانتی که عرضه کرده اند شما می توانید به کیفیت محصولات ev پی ببرید. محصولات ev ای که دچار مشکل می شود در شرکت مسئول گارانتی به وسیله ی تعمیرکاران و تکنسین‌های ماهر و دوره دیده تعمیر شده و یا این که اگر نیاز به تعویض قطعه مورد نظر بود ، قطعات آن محصول به ‌صورت مستقیم از شرکت ev تهیه ‌شده و بر روی محصول مورد نظر نصب گردد. نمایندگی فروش EV

 

 

کیفیت محصولات ev

موارد استفاده محصولات ev

مکان هایی مانند سینما ها ، آمفی‌تئاتر های بزرگ و سالن ‌های اجرای موسیقی نیازمند به تهیه و تجهیز بالاترین سیستم‌های صوتی می باشند. به طور مثال اگر یک سالن که برای اجرای کنسرتی تهیه شده است از سیستم صوتی مناسب و مجهزی استفاده نشده باشد، آن سالن کاملا هزینه های انجام شده اش هدر رفته است. ساختار دستگاه های صوتی و سیستم سالن‌های بزرگ دارای باند لاین اری ( Line Array ) می باشند. در زمان حاضر از بین برند های موجود در صنعت ساخت سیستم صوتی اسپیکر، لاین اری EV ( الکترو ویس ) به ‌جرئت می توان گفت که یکی از بهترین لاین اری‌ های موجود در حال جهان می باشد. اسپیکر لاین اری الکترو ویس در محیط‌ های بزرگ ازجمله استادیوم ‌های ورزشی با دارا بودن مدل ‌های متفاوت ، قابلیت نصب در این مکان بزرگ را دارد.

 

 

محیط ‌های عمومی مانند فرودگاه‌ ها ، فروشگاه‌ های زنجیره ‌ای ، ایستگاه ‌های مترو و سایر مکان های عمومی برای اطلاع ‌رسانی‌های به افراد نیازمند اسپیکرهای نصبی می باشند. در بعضی از مکان های ذکر شده می بینیم که کیفیت بالای اسپیکر مورد نیاز است تا مثلا در مواقع پخش موسیقی از کیفیت بالا برخوردار شوند که در این مواقع اسپیکر های سقفی توکار نظر مشتریان را به خود جلب کرده است و بعد از آن باند های دیواری یا بلندگوهای ستونی تجهیزاتی با کیفیت محصولات ev است که به کار می رود.

دنیا درباره ی کیفیت محصولات ev چه می گوید؟

کیفیت محصولات ev در دنیا درباره محصول یکی از نامدارترین سازندگان بلندگوی سقفی و بلندگوی دیواری است. به غیر این موارد بعضی از سیستم های صوتی که حرفه ای هستند به طور دائم نصب شده و در قسمت اسپیکرهای نصبی قرار گرفته اند.

همه دستگاه های صوتی که به صورت حرفه‌ ای هستند نیازمند به استفاده از یک پردازشگر صوت ( Sound Processor ) می باشند. کمپانی ev در حال حاضر یکی از مشهورترین و پرکاربردترین پردازنده ‌های صدا در جهان به نام پردازشگر صوت DC-One الکتروویس را ساخته است .

کلیه تیم‌ های اجرایی که دائم در حال تغییر مکان می باشند مانند گروه ‌های موسیقی سیار، دسته‌ های عزاداری و … از اسپیکر پرتابل ( Portable Speaker ) یا همان باند قابل‌حمل استفاده می ‌کنند.

اگر قصد داشته باشیم که از بین اسپیکر های موجود در بازار یکی از بهترین برند ها را که دارای کیفیت بالایی باشد معرفی نماییم ، می گوییم که کیفیت محصولات ev زبانزد در دنیا می باشند که داراس صدا و ویژگی منحصر به فردی هستند.

 

گارانتی 

امروزه با توجّه به پيشرفت روز افزون علم و فن آوري و ايجاد رقابت نزديك در بين كمپاني هاي سازنده، در جهت توليد محصولات با كيفيت، انتخاب برند (مارك) مورد نظر مشكل گرديده و با توجّه به نزديك بودن فن آوري هاي بكاررفته در محصولات، ارائه خدمات برتر به مصرف كنندگان يكي از عوامل افزايش فروش و مقبوليت محصولات گرديده است. در این راستا ما با ارایه یک هفته مهلت تست و یک سال گارانتی برای تمامی کالاها سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی در خریدی راحت و بدون دغدغه داریم .

درباره فروشگاه آوا ای وی ال

آوا ای وی ال دارای بسیاری از برند های مطرح جهان تجهیزات صوتی، با بیش از یک دهه تجربه مفتخر است تا امروز در فضای مجازی و بازار سنتی این حوزه، مجموعه بزرگی از تجهیزات با کیفیت را به فروش برساند. پایبندی ما به اصول کلیدی ضمانت کالا با یک هفته مهلت تست و یکسال گارانتی آوا ای وی ال، موجب شده تا انبوهی از مشتریان رضایت مند و وفادار، پشتوانه اعتبار ما باشند.

 

تلفن تماس : 66763604-021 ، 09192240364 (پاسخگویی ۲۴ ساعته، ٧ روز هفته )

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *