مجله آوا

معرفی برند EV

آشنایی با کمپانی و برند EV

کمپانی Electro-Voice که اصولا به صورت مختصر به آن ev  گفته می شود و ما میخواهیم در اینجا به معرفی برند ev  بپردازیم.در سال ۱۹۳۰ به وسیله ی Lou Burroughs  و همچنین Albert R.AHN در شهر مینسوتای آمریکا با موضوع طراحی و ساخت تجهیزات و وسایل صوتی شروع به کار نموده است. بیشتر محصلات برند الکتروویس با تجهیزات میکروفون، بلندگو، آمپلی فایر و نرم افزار های وسیله های کاربرد مانند سیستم های پخش در ماشین هستند. وجه تفاوت وسایل Electro-Voice با بقیه ی کمپانی هایی که در این زمینه کار می کنند ، طراحی دقیق و اصولی با علم مهندسی ، خطوط تولید به روز و علمی ، تست هایی با کیفیت بالای صنعتی بر روی آن ها انجام شده و از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است.  نمایندگی فروش Electro-Voice

 

معرفی برند ev

تاریخچه محصولات و معرفی برند ev

کمپانی الکتروویژن نمایندگی فروش محصولات الکتروویس در کشور ایران می باشد و تا به امروز محصولات بسیاری از تجهیزات این شرکت را به بازار وارد کرده اند. در این قسمت به مروری از تاریخچه و معرفی برند ev می پردازیم:

در سال ۱۹۲۷ دو فردی که در بالا ذکر شد در قسمت زیرزمین یک مکان در آمریکا کسب و کاری در زمینه سرویس کردن گیرنده های رادیویی را شروع کردند. اما به دلیل احساس نا امیدی که به یکی از شرکا دست داده و به این اعتقاد داشت  ” آن ها دچار ورشکستگی ۵۰۰۰ دلاری می شود که خودشان برای خودشان آن را رقم زده اند” آن ها این تصمیم را گرفتند که زمینه کاری خود را تغییر دهند و همچنین بر روی محصولات صوتی سرمایه گذاری و تجارت انجام دهند.

 

 

شرکت نوپای آن ها در ان وقت ها بود که یک سیستم صوتی بخصوصی را برای مربی تیم فوتبال طراحی نمود. مربی به دلیل مریضی اش توانایی صحبت کردن با صدای رسا و واضح را نداشت و صدای او به شدت تحت تاثیر مریضی قرارگرفته بود. نام این دستگاه را “My Electric Voice” ( صدای الکتریکی من ) نام گذاری کردند. این نام را Rockne بر روس سیستم شرکت گذاشت و همچنین پس از آن سیستم در ۱۹۳۰ آقایان Burroughs و Kahn به عنوان تاسیس کنندگان کمپانی با ترکیب همان دو کلمه Electro و Voice نام کمپانی را انتخاب کردند و شرکت بزرگ ElectroVoice تشکیل شد و توانستند با معرفی برند ev خود را در بازار کار بشناسانند.

این دو فرد به دلیل پایین بودن کیفیت و بالا بودن قیمت میکروفون هایی که در بازار وجود داشت متوجه فرصت طلایی شدند. پس با توجه به وسایلشان یک ماشین تراشکاری و مته های مورد نیاز راخریدند و به وسیله آن ها توانستند هفته ای یک میکروفون درست کنند و با معرفی برند ev به بازار عرضه نمایند.

سایت رسمی

جدایی موسسین و همچنین ادغام با برند بوش در سال ۲۰۰۶:

زمان زیادی نگذشت که Burroughs از همکاری با شریکش انصراف داد و مالکیت برند EV را به طور کامل به Kahn واگذار کرد. بعد از انصراف یکی از شرکا وضعیت کمپانی به مرور بهتر و بهتر شد و بعد از مدت سه سال شرکت دارای ۲۰ نفر کارمند در قسمت مهندسی بود. در این زمان Burroughs به شرکت به عنوان مدیر واحد مهندسی برگشت. در زمان جنگ جهانی دوم ، برند ev میکروفونی با قابلیت کاهش صداهای مزاحم به جهان نشان داد که در زمان جنگ بسیار پر کاربرد بود.

 

 

گارانتی 

امروزه با توجّه به پيشرفت روز افزون علم و فن آوري و ايجاد رقابت نزديك در بين كمپاني هاي سازنده، در جهت توليد محصولات با كيفيت، انتخاب برند (مارك) مورد نظر مشكل گرديده و با توجّه به نزديك بودن فن آوري هاي بكاررفته در محصولات، ارائه خدمات برتر به مصرف كنندگان يكي از عوامل افزايش فروش و مقبوليت محصولات گرديده است. در این راستا ما با ارایه یک هفته مهلت تست و یک سال گارانتی برای تمامی کالاها سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی در خریدی راحت و بدون دغدغه داریم .

درباره فروشگاه آوا ای وی ال

آوا ای وی ال دارای بسیاری از برند های مطرح جهان تجهیزات صوتی، با بیش از یک دهه تجربه مفتخر است تا امروز در فضای مجازی و بازار سنتی این حوزه، مجموعه بزرگی از تجهیزات با کیفیت را به فروش برساند. پایبندی ما به اصول کلیدی ضمانت کالا با یک هفته مهلت تست و یکسال گارانتی آوا ای وی ال، موجب شده تا انبوهی از مشتریان رضایت مند و وفادار، پشتوانه اعتبار ما باشند.

 

تلفن تماس : 66763604-021 ، 09192240364 (پاسخگویی ۲۴ ساعته، ٧ روز هفته )

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *