مجله آوا

بهترین میکروفن های داینامیک سال 2020

بهترین میکروفون داینامیک

بهترین میکروفن داینامیک سال 2020

میکروفون ها یکی از اصلی ترین تجهیزات هستند که انتخاب آن دشوار است ، به خصوص اگر به دنبال بهترین میکروفن های داینامیک هستید. 

همه میکروفن ها برابر نیستند و هنگامی که می خواهید چیزی را به عنوان میکروفون داینامیک بخرید ، باید قبل از تصمیم گیری در مورد کدام یک ، به خوبی آگاه باشید. ما آن را پوشانده ایم؛ ادامه خواندن برای بررسی بهترین میکروفن های داینامیک موجود در سال 2020.

 

قبل از شروع میکروفون داینامیک چیست؟

یک میکروفون داینامیک معمولاً از نوع میکروفونی است که می بینید خوانندگان در صحنه از آن استفاده می کنند ، یا آنهایی که در اطراف یک مجموعه درام هستند. به دلیل نام خود ، ممکن است فکر کنید که میکروفون داینامیک ارتباطی با دامنه دینامیکی دارد ، اما این طور نیست.

طبق تعریف ، میکروفون داینامیک میکروفونی است که از القاء الکترومغناطیسی استفاده می کند . میکروفونهای داینامیک برای استفاده در صحنه یا با سازهای بلندتر و صداهایی مانند طبل و آوازهای بلند ایده آل هستند. آنها همچنین معمولاً در برابر آب مقاوم هستند و در کل بسیار بادوام هستند.

در اینجا بهترین میکروفون داینامیک 2020 آورده شده است

1 – Electro-Voice RE20

RE20 ساخته شده توسط Electro-Voice تا حدودی افسانه ای در دنیای میکروفون داینامیک است. در نظر گرفته شده از استاندارد صنعت ، RE20 محبوب شناخته شده در میان خوانندگان و مهندسان صدا است. من به اندازه کافی خوش شانس بوده ام که از یکی از این موارد استفاده کرده ام و آنها برای همکاری با آنها خوشحالم.

RE20 یک میکروفون الگوی قلبی و قلبی است که به معنای آن است که از یک ناحیه میکروفون می خوانید یا با آن صحبت می کنید) و از اتصال کابل استاندارد XLR برای اتصال به سیستم های صوتی و رابط های صوتی استفاده می کند . برای قدرت بخشیدن به این چیز لازم نیست قدرت فانتوم باشد.

این میکروفون بیشتر برای استفاده از آوازها مناسب است ، اگرچه به طور قطع می تواند برای درام نیز مورد استفاده قرار گیرد . این محدوده پاسخ فرکانس که مخصوص آوازها است ، از 45 هرتز شروع می شود و از 18 کیلوهرتز ختم می شود .

میکروفون هیچ نوع رنگ آمیزی یا فرکانس های تزئینی ندارد ، بنابراین شما باید هنگام ضبط یا اجرای یک صدای فوق العاده دقیق از آن استفاده کنید. این میکروفون داینامیک دارای رتبه بالا و بدون وضوح صدای صدای واضح و واضح را ارائه می دهد ، اما دارای صدای پایان بسیار بالایی است.

از جمله دیگر ویژگی ها ، RE20 دارای یک شوک مونتاژ شده است تا بتواند هرگونه شوک ناشی از برآمدگی یا استفاده خشن را به خود جلب کند ، همچنین دارای یک فیلتر پاپ داخلی برای گرفتن پلاستیک است ، بنابراین اگر از این میکروفون در استودیو استفاده می کنید ، نیازی به آن ندارید. . همچنین از فناوری ویژه Variable-D Electro-Voice برای کاهش اثر نزدیکی استفاده می کند.

میکروفون دینامیکی Electro-Voice RE20
  • از فن آوری متغیر-D استفاده می کند تا محدوده های زیادی از صدا برای رسیدن به میکروفون ، باعث کاهش اثر نزدیکی شود.
  • یک پاسخ واضح و دقیق به خصوص با آواز ارائه می دهد.
  • برای یک میکروفون داینامیک بسیار گران است.

این میکروفون به خوبی هزینه دارد ، حتی اگر یکی از گرانترین آنها در این لیست باشد ، زیرا حرفه ای تر است. این یک میکروفون عالی و با کیفیت بالا است و من آن را برای هر کس توصیه می کنم ، چه شما آواز ، گیتار ، درام و سایر سازها را ضبط کنید ، یا اجرا کنید. این انعطاف پذیر است و با استفاده از فناوری Variable-D واقعاً بیشتر از هزینه ای که می خواهید پرداخت می کنید.

 

2 – Sennheiser e 835-S

e 835 یک میکروفون قلب و عروق داینامیک توسط Sennheiser است و یکی دیگر از گزینه های خوب برای استفاده در مرحله یا استودیوی شما به عنوان تهیه کننده ، مجری و یا نوازنده است. e 835 به عنوان یک میکروفون عملکردی زنده ، دارای یک محفظه فلزی ناهموار برای جلوگیری از آسیب جدی در برابر آن و ایستادن در برابر تقاضای زیاد از استفاده مرحله بالقوه خشن است.

این یک میکروفون داینامیک XLR استاندارد با الگوی برداشت قلبی و قلبی است و برای تأمین انرژی آن نیازی به قدرت فانتوم از یک سیستم صوتی یا رابط صوتی ندارد. در حالت ایده آل ، e 835 برای آوازها مناسب تر است ، اما می تواند برای طبل ها و سازهای با کیفیت بالاتر که فرکانس های میان رده بالایی دارند و یا سازهایی که نیاز به حضور بیشتری در ترکیب دارند ، مورد استفاده قرار گیرد.

دامنه پاسخ فرکانس 40 هرتز تا 16 کیلو هرتز است که باید به اندازه کافی دامنه ای را برای کاهش سطح بالایی از صحنه فراهم کند. در مورد لحن ، بازتولید واضح صوتی را فراهم می کند و حضور زیادی می بخشد. e 835-S همچنین به کیفیت صدای ثابت در فواصل و موقعیت های مختلف از منبع صوتی می دهد و همچنین بازخورد را به خوبی رد می کند.

در مورد سایر ویژگی ها ، اگر بخواهید به هر دلیلی آن را خاموش کنید ، یک سوئیچ روشن / خاموش دارد ، همچنین دارای سیم پیچ جبران کننده صدا برای مراقبت از سروصدا است.

Sennheiser e 835-S Dynamic Vocal Microphone
  • کیفیت صدای ثابت و کاهش صدا در صحنه را فراهم می کند.
  • بازخورد را خیلی خوب رد می کند.
  • ممکن است یک شخصیت “honk” به صوتی ، به ویژه آوازها اضافه کند.
  • تقویت حضور باعث کاهش دقت صدا می شود.

Sennheiser e 835-S به دلیل افزایش حضور برای کاهش سر و صدای صحنه ، یک میکروفون واقعاً مناسب است ، به خصوص برای اجرا. من الزاماً آن را برای استفاده در استودیو توصیه نمی کنم ، مگر اینکه بخواهید از فرکانس های میان رده بالایی استفاده کنید ، زیرا در غیر این صورت ، نمایشی نادرست از آوازها یا سازها را با آن تقویت می کنید. با این وجود ، این یک میکروفون داینامیک بسیار خوب است که عملکرد بسیار خوبی دارد.

/بهترین میکروفون داینامیک/بهترین میکروفون داینامیک/بهترین میکروفون داینامیک/بهترین میکروفون داینامیک/بهترین میکروفون داینامیکبهترین میکروفون داینامیک/بهترین

3 – Shure SM7B

اگر با Shure SM7B آشنا نیستید ، ممکن است تعجب کنید که می دانید که از این میکروفون داینامیک برای ضبط آوازهای مایکل جکسون برای رکورد هیت خود یعنی Thriller استفاده شده است. من خوش شانس بوده ام که خودم از این مدل میکروفون برای آوازها استفاده کرده ام و واقعاً این یک میکروفون شگفت انگیز است.

SM7B دارای یک محفظه فلزی محکم است و تنظیم آن اجازه می دهد تا از حالت میکروفون معمولی در استودیو به حالت تعلیق درآید. از یک کابل XLR برای اتصال به صفحه صدا یا رابط صوتی استفاده می کند و این یک میکروفون قلبی است که نیازی به فانتوم ندارد.

SM7B عمدتاً برای آوازها ایده آل است ، اما می تواند با هر ساز بسیار خوبی باشد. مشخص شده است که بسیاری از سر و صدای پس زمینه را حفظ می کند ، در حالی که منبع صوتی اصلی را کاملاً ضبط می کند.

دارای فرکانس پاسخ دهی فرکانس از 50 هرتز تا 20 کیلوهرتز می باشد و لحنی گرم و صاف با باس شفاف و تقویت مناسب در قسمت میانی فوقانی دارد و به منبع صوتی حضور و گرما زیادی می بخشد.

در مورد سایر ویژگی ها ، میکروفون دارای یک سوئیچ رول شونده باس و سوئیچ تقویت کننده حضور است . همچنین ساخته شده در فیلتر پاپ و ایزولاسیون شوک برای جلوگیری از ضبط صدای شما در برابر هرگونه نویز از برآمدگی ها. همچنین از محافظ الکترومغناطیسی پیشرفته ای برخوردار است که از صوت در مقابل صدای ایجاد شده توسط کامپیوتر و سایر الکترونیک محافظت می کند. در صورت نیاز به SM7B از یک صفحه شیشه ای و صفحه جلد سوئیچ استفاده می شود.

میکروفون Vocal Vocal Shure SM7B
  • دارای محافظ الکترومغناطیسی برای محافظت در برابر بازخورد الکترومغناطیسی است.
  • دارای سوئیچ برای قطع شدن باس و تقویت حضور.
  • مناسب برای استفاده در صحنه نیست.
  • نیاز به افزایش سود دارد زیرا طبیعتاً بسیار آرام است.

من نمی توانم این میکروفون را خیلی چیزها مقصر بدانم. این یک انتخاب خارق العاده و مسلماً دزدی است که کمتر از 500 دلار درآمد دارد. برای اینکه یک میکروفون داینامیک باشد ، واقعا عالی به نظر می رسد و یک صدای کلاسیک را فراهم می کند که یک تن از شخصیت ها را اضافه می کند. اگر به یک میکروفون صدا عالی احتیاج دارید که گرمای زیادی ایجاد می کند ، مطمئناً این مورد را امتحان کنید.

4 – Shure SM58

بعضی اوقات بهترین میکروفون ها صدها یا هزاران دلار نیستند. Shure SM58 اثبات این امر است. این یکی از محبوب ترین میکروفون ها تا به امروز است و اگر کنسرتی را در یوتیوب تماشا کرده اید یا یک اجرای زنده یا یک سخنرانی را در تلویزیون گوش داده اید ، یک شانس عالی وجود دارد که شما یک Shure SM58 را گوش کرده اید و یا دیده اید.

SM58 دارای ساختاری بسیار محکم و دارای مانع شوک داخلی برای جذب رامبل ، یک فیلتر پاپ داخلی برای ریز کردن پلاستیک ها است و از نظر کوچک بودن احساس نسبتاً سنگینی دارد. از یک کابل XLR برای اتصال به صفحه صدا یا رابط صوتی استفاده می کند و به کار فانتوم نیاز ندارد.

این یک میکروفون قلبی است که باعث می شود سر و صدا در پس زمینه و استفاده از استودیو عالی باشد ، زیرا سر و صداهای پس زمینه را حفظ می کند. SM58 برای آوازها و تقریبا هر ابزاری عالی است. دارای فرکانس پاسخ دهی فرکانس از 50 هرتز تا 15 کیلوهرتز با افزایش 4 کیلوهرتز است که به اندازه سایر میکروفن های داینامیک دامنه گسترده ای ندارد ، اما با کمی EQing می توانید به راحتی در DAW خود را اصلاح کنید.

به دلیل افزایش در 4 کیلو هرتز ، گرما و حضور بیشتری ایجاد می کند و این صدایی است که در بسیاری از سوابق قدیمی مشاهده می کنید ، اما برای اجرای زنده نیز بسیار مفید است زیرا حضور اضافی به آوازها و سازها کمک می کند تا ترکیب را به راحتی از بین ببرند.

من از SM58 برای بسیاری از ضبط های صوتی استفاده می کنم و این یک چیز کوچک خارق العاده است. من توانسته ام از آن برای ضبط در مکان هایی استفاده کنم که عایق صدا نیستند و ضبط هنوز هم عالی است.

من صادقانه آن را دوست دارم بهتر از اکثر میکروفن های کندانسور ، به دلیل صدای گرمتر و ایزوله شدن صدا. من ترجیح می دهم که آوازهای من کاملاً هوایی داشته باشند که SM58 در واقع ارائه نمی دهد ، اما یک فیلتر قفسه بالا در EQ من از این مشکل مراقبت می کند.

میکروفون Duream Vocal Shure SM58
  • ارزان و در عین حال با کیفیت عالی که کمتر از 100 دلار قیمت دارد.
  • با دوام و در عین حال نسبتاً سبک.
  • لحنی صاف و گرم دارد.
  • تقویت حضور از نظر تکرار منبع صوتی کمی نادرست است.
  • به اندازه سایر میکروفون های داینامیک  دامنه فرکانس گسترده ای ندارد.

به دلیل قیمت بالا ، به نظر من به راحتی با این میکروفون بهترین ارزش را می گیرید. این میکروفون امتحان شده و واقعی است که هرگز از بین نمی رود. اگر به چیزی قابل اعتماد و ارزان قیمت و در عین حال عالی نیاز دارید ، SM58 راهی است که باید انجام دهید. من به شدت اعتقاد دارم که هر نوازنده ، خواننده و تهیه کننده باید این میکروفون را حداقل یک بار در زندگی خود امتحان کند.

/بهترین میکروفون داینامیک/بهترین میکروفون داینامیک/بهترین میکروفون داینامیک/بهترین میکروفون داینامیکبهترین میکروفون داینامیک/بهترین میکروفون داینامیک

5 – AKG D5

AKG یک شرکت شناخته شده است که میکروفن های خوبی دارد ، اگرچه به اندازه Shure یا Neumann محبوب نیست. AKG D5 میکروفونی شبیه به Shure SM58 و Sennheiser e 835 است . دارای بدنه فلزی بوده و از سه اتصال پین XLR استفاده می کند. از آنجا که این میکروفون داینامیک است ، برای کار صحیح نیازی به قدرت فانتوم ندارد.

D5 یک میکروفون سوپرکاردیوئید است ، بدین معنی که حتی بیشتر از یک الگوی جهت دار از الگوی هایپرکاردیوئید استفاده می شود و به این وسیله اجازه می دهد تا فقط از جلو جلوی کپسول میکروفون صوتی بگیرد. این کمک می کند تا منبع صوتی از نویز پس زمینه در تنظیمات صحنه یا تنظیمات استودیوی بلندتر جدا شود. AKG D5 برای استفاده با آوازها ، سازهای برنجی ، چوب های چوبی ، پیانو و سایر سازهای رشته ای بهترین گزینه است.

میکروفون دامنه پاسخ فرکانس 70 هرتز تا 20 کیلو هرتز دارد که تقریباً تأیید می کند که دقیقاً برای درام یا کابینت آمپ باس ایده آل نیست. لحنی که میکروفون ارائه می دهد بسیار واضح و واضح است ، که معمولاً به معنای اضافه شدن سطح بالایی است.

در مورد سایر ویژگی ها ، این دوربین دارای شوک داخلی دوگانه است ، و اطمینان می دهد که هنگام انجام کار و ضبط ، اصطلاحا مشکل ایجاد نخواهد کرد. همچنین دارای سوئیچ روشن / خاموش بی صدا است .

میکروفون آوازی پویا AKG D5
  • سیگنال صوتی روشن و واضح.
  • سوئیچ روشن / خاموش برای استفاده مفید در صورت لزوم.
  • فوق العاده عالی با فرکانس های پایین نیست.
  • برای استفاده در مرحله بهتر از استفاده استودیویی.

اگر شما کسی هستید که گرمای Shure SM58 را بخاطر سلیقه شما و صدای Sennheiser e 835 پیدا کرده و فقط برای نیازهای شما مناسب نیست ، AKG D5 ممکن است فقط آنچه شما نیاز دارید. 

من آن را به نوازندگانی که به یک میکروفون بادوام نیاز دارند و به اندازه سایر میکروفونهای داینامیک نیاز ندارند ، توصیه می کنم. اگر صدای شما بسیار سنگین است ، این را امتحان کنید.

/بهترین میکروفون داینامیک/بهترین میکروفون داینامیک/بهترین میکروفون داینامیک/بهترین میکروفون داینامیک/بهترین میکروفون داینامیک/بهترین میکروفون داینامیک

6 – Shure SM57

SM57 by Shure یکی دیگر از میکروفونهای داینامیک افسانه ای است. SM57 به طور خاص برای سازها ساخته شده است به گونه ای که برای کنترل فشار زیاد ، فشار زیاد ، صدای انفجاری که از طبل ، کابینت آمپ گیتار ، سازهای برنجی و بادی و غیره ایجاد می شود ، بدون ایجاد تحریف یا بازخورد ایجاد شده است.

این میکروفون بدنه فلزی است که برای مقاومت در برابر استفاده خشن و ضربات سخت ساخته شده است. از آن است که یکنواخت کاردیود انتخاب کنید تا الگوی و شوک پنوماتیک یکپارچه سوار شدن سیستم برای جذب سر و صدا از حمل و نقل و تولید تن بزرگ بدون در برداشتن نویز پس زمینه.

مانند همه میکروفن های داینامیک ، Shure SM57 به کار فانتوم نیاز ندارد که در صورت دستیابی به سیستم ، اگر بتواند 48 ولت اضافی را تأمین کند ، نیاز به کار دارد. همچنین از کابل استاندارد XLR برای اتصال به تجهیزات دیگری که استفاده می کنید استفاده می کند.

اگرچه SM57 برای تمام سازها عالی است ، اما آنهایی که تمایل دارند در هنگام استفاده از این میکروفون به درخشش درآیند ، طبل و گیتار هستند ، زیرا به خصوص برای استفاده نزدیک میکروفن مناسب است. حتی اگر آن را به طور عمده میکروفون ابزار است ، می تواند برای آوازهایی که نیاز به تقویت حضور دارند نیز استفاده شود.

صحبت از افزایش حضور ، دامنه پاسخ فرکانس این میکروفون 40 هرتز تا 15 کیلوهرتز است و در میان رده فوقانی برای افزایش وضوح و – همانطور که قبلاً هم اشاره کردم – کمی افزایش وجود دارد. خواهید فهمید که از میکروفون SM57 صدای مهمی وجود دارد که وضوح آن را در مخلوط هایی که شلوغ تر یا گل آلود هستند به آن می دهد.

میکروفون ابزار دینامیکی Shure SM57
  • تقویت حضور در مقایسه با سایر میکروفون های داینامیک که ممکن است بیشتر از آنها در قسمت میان رده بالایی باشد ، صدایی طبیعی دارد.
  • به راحتی یکی از سخت ترین و با دوام ترین میکروفون های موجود در بازار است.
  • نرخ پاسخ کاملاً مسطح را ارائه نمی دهد زیرا دارای یک پاسخ فرکانس محوره است.

اگر به یک میکروفون نیاز دارید که بسیار بادوام باشد و در عین حال در استودیو و روی صحنه به صدای عالی سوء استفاده کند ، Shure SM57 میکروفون شماست. این یک سرقت کامل است و شما قادر خواهید بود تا سالهای متمادی از آن استفاده کنید.

بهترین میکروفون داینامیک/بهترین میکروفون داینامیک/بهترین میکروفون داینامیک/بهترین میکروفون داینامیک/بهترین میکروفون داینامیک/بهترین میکروفون داینامیک/بهترین میکروفون داینامیک/بهترین میکروفون داینامیکمیکروفون داینامیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *