مجله آوا

تجهیزات استودیو حرفه ای داشته باشید !

تجهیزات استودیو حرفه ای داشته باشید !

تجهیزات استودیو حرفه ای داشته باشید !

شاید بار ها شده شده که از خود پرسیده اید  چه تجهیزات استودیو یی بهتر است و به من در کارم کمک میکند ! در این مقاله به این موضوع میپردازیم در ادامه با ما همراه باشید .

 

نکته اصلی این است که ضعیف ترین پیوند استودیوی خود را بفهمید و ابتدا توجه خود را در آنجا جلب کنید. آن مشکل را حل کنید ، سپس به ضعیف ترین لینک بعدی و غیره بروید. با انجام این کار ، شما از مناطقی که می توانید به طرز چشمگیری بهبود بخشید ، کار خود را انجام می دهید و درنهایت به مواردی خواهید رسید که باعث ایجاد تفاوت می شوند اما ممکن است به اندازه پیوندهای ضعیف قبلی که شما رفع کرده اید یا بهبود نمی یابید چشمگیر باشد.

 

 

تجهیزات استودیو

خطایی که بیشتر مردم می بینند این است که ابتدا روی چیزهای “سرگرم کننده” تمرکز کرده و بعد از آن نگران چیزهای دیگر باشند – و این اشکالی ندارد ، اما ممکن است این بهترین روش برای پیشرفت سریع در استودیوی شما نباشد. همه چیز به آنچه شما می خواهید بستگی دارد.

با این گفته ، در اینجا مواردی وجود دارد که توصیه می کنم در هنگام بهبود استودیوی خود به آنها توجه کنید. من احساس می کنم این موارد بیشترین تفاوت را دارند. که ابتدا به آنها می پردازید بستگی به این دارد که لینک ضعیف در زنجیره شما چیست.

اتاق 

هر آنچه که در استودیوی خود ضبط یا گوش می کنید متاثر از اتاق است. من طرفدار عظیمی برای درست کردن اتاق به بهترین وجه ممکن با استفاده از درمان صوتی است. این منطقه ای است که بسیاری از استودیوها ضعیف ترین هستند ، اما همچنین منطقه ای است که پیشرفت ها می تواند بر همه جنبه های موسیقی ایجاد شده تأثیر بگذارد. گاهی اوقات آکوستیک می تواند نگران کننده باشد ، اما راه حل های ساده ای نظیر بسته های کامل اتاق (سیستم های Auralex Roominators و Primacoustics London) وجود دارد.

نظارت بر  /تجهیزات استودیو/تجهیزات استودیو/تجهیزات استودیو

مانند اتاق خود ، هر آنچه راجع به صدایی که ضبط می کنید می شنوید تحت تأثیر مانیتور مانیتور شما قرار دارد. مانیتورهای مقرون به صرفه کیفیت فوق العاده ای را با قیمت های باورنکردنی ارائه می دهند و افزایش کیفیت مانیتور شما تأثیر چشمگیری بر کیفیت تولیدات شما خواهد گذاشت. تمیز کردن مسیر مانیتور با کنترل کننده مانیتور بکر نیز می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

تجهیزات استودیو

نظارت جایگزین /تجهیزات استودیو/تجهیزات استودیو/تجهیزات استودیو

علاوه بر ارتقاء کیفیت مانیتور خود ، به اضافه کردن یک مانیتور دوم یا حتی سوم و مجموعه ای عالی از هدفون توجه کنید. هر مجموعه از مانیتورها و هدفون ها دارای امضای صوتی و پاسخی خاص هستند. با گوش دادن به انواع مبدل پخش ، تصویری کلی بهتر از آنچه موسیقی به نظر می رسد دریافت خواهید کرد و آن را برای سیستم های مصرف کننده “قابل حمل” تر می کنند.

تجهیزات استودیو

یک ساب ووفر اضافه کنید /تجهیزات استودیو/تجهیزات استودیو

بعضی از مهندسان دوست دارند با ساب ووفر مخلوط شوند ، برخی دیگر این کار را نمی کنند. من ترجیح می دهم که یکی داشته باشم ، اما ترجیح می دهم از یک مانیتور مانیتور نیز استفاده کنم که به شما امکان می دهد تا زیر را نادیده بگیریم. من از زیر و باند استفاده می کنم تا دامنه مانیتور خود را پایین بیاورم و همچنین هرگونه سر و صدای یا مشکلی را در پایین فرکانس فاش کنم.      پرتو پرژکتور

میکروفن          /تجهیزات استودیویی/تجهیزات استودیویی/

درست همانطور که اتاق و سیستم مانیتور شما بر آنچه می شنوید در اتاق شما تأثیر می گذارد ، میکروفن های شما روی ضبط صدا از جلو جلوه می دهد. دریافت بهترین عکسها می توانید؛ من ترجیح می دهم چند تا میکاپ عالی داشته باشم تا یک دسته از گزینه های کمتر ستاره ای داشته باشید. توصیه می کنم با یک کندانسور بزرگ دیافراگم بزرگ و میکروفن بزرگ پویا شروع کنید و بسته به آنچه ضبط می کنید ، انتخاب خود را از آنجا پر کنید.

 

تجهیزات استودیو

 

 

Preamp ، پردازش ، مبدل و رابط صوتی  /تجهیزات استودیویی

هنگامی که می توانید به وضوح در اتاق خود بشنوید و صدای میکروفون را با کیفیت ضبط کرده اید ، به روزرسانی preamp ها ، مبدل ها ، رابط صوتی و سایر پردازنده های سخت افزاری خود نگاه کنید. اگر به دنبال رنگ و یا پاسخی خاص برای ضبط خود هستید – ممکن است یک عطر و طعم خاص از پیش تنظیم یا کمپرسور را به عنوان مثال ، این لیست را در لیست خود قرار دهید. یا اگر به دنبال صدایی بکرتر از میکروفون هستید ، شاید یک پیش‌نمایش بدون رنگ و با کیفیت بالا یا مبدل بهتری بخواهید.

تجهیزات استودیو

کابل ها   /تجهیزات استودیویی/تجهیزات استودیویی/تجهیزات استودیویی

من فلسفه ای در مورد کابل ها (و لوازم جانبی آن) نیز دارم: بهترین کاری را که می توانم خریداری کنم خریداری می کنم. احساس می کنم این مسئله نگرانی های مربوط به هرگونه تأثیر کابل کشی در انتقال صوتی یا انتقال داده را از بین می برد. کابل های ارزان قیمت خوب کار می کنند – برای مدتی. اما من دیده ام که آنها به سرعت تخریب می شوند. من با رفتن به کابل های عالی آرامش خاطر را ترجیح می دهم. فقط یک چیز کمتر برای منحرف کردن شما در ساخت موسیقی است.

 

تیم مشاوره آوا ای وی ال به صورت کاملا رایگان در هر زمانی که شما بخوایید مشاوره تخصصی برای یک خرید بهتر را ارائه می دهد ، ما در اوا ای وی ال تجهزات استدیویی را زیر قیمت بازار در اختیار شما قرار میدیم

با خرید از سایت و پرداخت اینترنتی در برابر هر خرید پول دریافت کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *