مجله آوا

راهنمای خرید رکوردر صدا

خرید رکوردر صدا

 

بهترین راهنمای خرید رکوردر صدا قابل حمل

خرید رکوردر صدا

راهنمای خرید رکورد صدا

خرید رکورد صدا

موارد استفاده

مهم است که به دقت در نظر بگیرید که در کجا و برای چه چیزی ، از ضبط کننده قابل حمل خود استفاده خواهید کرد. این امر انتخاب صحیح را بسیار ساده تر می کند.

تمام ضبط کننده هایی که ما پوشش داده ایم کیفیت صدا را ارائه می دهد ، ویژگی هایی که آنها را از هم جدا می کند ، انتخاب ویژگی های مورد نیاز و نادیده گرفتن مواردی که نمی خواهید به سرعت لیست کوتاهی از بهترین ضبط های قابل حمل را برای شما ایجاد می کند.

الگوهای قطبی میکروفن

در ضبط کننده های قابل حمل که امروز از آنها نشان داده ایم ، دو الگوی قطبی وجود دارد ، کاردیوئید و همه کاره.

کاردیوئید الگوی قلبی است ، جایی که نام خود را گرفت. صدای شما را مستقیماً در جلوی آن ضبط می کند ، سپس کمتر از صدا ، هنگام دور شدن از آن موقعیت. الگوهای ضربان قلب بسیار کمی از طرفین و چیزی از پشت میکروفون ضبط نمی کند.

این الگوی باعث می شود برای ضبط یک صدا واحد ، مانند خواننده ای که در آن آواز می خواند ، فوق العاده باشد ، بدون اینکه صدا های دیگری را که در اطرافش اتفاق می افتد ، انتخاب کنید.

الگوی میکروفون همه کاره همه چیزهایی را که در اطرافش اتفاق می افتد ، ضبط می کند. این یک میکروفون 360 درجه است. بنابراین اگر آن را در مرکز اتاق پر از مردم قرار دهید ، صدای هر کسی که در حال صحبت است ، هر کجا که در اتاق باشد ، ضبط می کند.

این بدیهی است برای گرفتن محیط و جلسات بسیار عالی است. اما همچنین می تواند برای گرفتن تمرین های گروهی مورد استفاده قرار گیرد. به سادگی میکروفون را در مرکز اتاق قرار دهید ، تا همه نوازندگان در آن قرار بگیرند و به سمت آن سوار شوند.

تنظیمات میکروفون

دو تنظیم میکروفون وجود دارد که معمولاً در ضبط های قابل حمل استفاده می شود. اینها XY و MS هستند.

پیکربندی XY دارای دو میکروفن قلبی است که از زاویه 90 تا 135 درجه از یکدیگر زاویه دارند. آنها سپس با هم کار می کنند تا تصویری استریو گسترده ای را ثبت کنیم./خرید رکوردر صدا/

پیکربندی دیگر Mid Side یا MS است. این همراه با میکروفون قلبی است که به طور مستقیم با منبع روبرو می شود در حالی که میکروفیل دو طرفه دیگری به صورت چپ و راست قرار دارد. سپس اینها برای تولید یک تصویر استریو گسترده کار می کنند ، اما یک تصویر صوتی متفاوت با پیکربندی XY ایجاد می کنند./خرید رکوردر صدا/

هیچ کدام بهتر از دیگری نیستند بلکه به کاربردی بستگی دارد که کدام یک بهترین نتیجه را کسب کند. اگر تازه ضبط کرده اید ، با آنها در منابع مختلف آزمایش کنید و سپس ببینید که کدام پیکربندی را شخصاً ترجیح می دهید ، برای برنامه های مختلف.

 

 

 

گزینه های ذخیره سازی

ظرفیت ذخیره سازی نیز هنگام خرید ضبط کننده قابل حمل مورد توجه مهمی است.

این مسئله دوباره به جایی بستگی دارد که می خواهید ضبط کنید. اگر به عنوان مثال ، قصد دارید برای ضبط صداهای طبیعت به مدت یک هفته به سافاری بروید ، به فضای ذخیره زیادی احتیاج خواهید داشت ، با این وجود اگر تنها ضبط یک کلاس شبانه یک بار در هفته ، فضای ذخیره سازی ظاهراً از اهمیت کمتری برخوردار است.

عمر باتری رکوردر صدا

عمر باتری بسیار شبیه به گزینه های ذخیره سازی است. اگر شبکه را خاموش می کنید ، این بسیار مهم است ، اگر فقط قصد ضبط صدا پادکست را در حالی که در نزدیکی منبع تغذیه هستید هستید ، در واقع جای نگرانی نیست.

نتیجه خرید رکوردر صدا

تمام ضبط کننده های قابل حمل در این گردهمایی بسیار عالی هستند و همانطور که بیان شد تفاوت کیفیت واقعی صدا بسیار کمتر از آنچه تصور می کنید است. برخی از مدل هایی که قیمت بیشتری نسبت به سایرین دارند ، ممکن است کیفیت صدای کمی بهتر و نمونه برداری بالاتری داشته باشند ، اما از نظر دنیای واقعی ، به سختی متوجه تفاوت صوتی خواهید شد.

ویژگی هایی که آنها را از هم جدا می کند. بدیهی است که تولید کنندگان در تلاشند محصولات خود را بفروشند ، بنابراین آنها را در قالب های جذاب بسته بندی می کنند ، که مناسب اکثر مردم خواهد بود. اما ، برخی از آنها برای یک نوازنده بهتر از دیگران هستند ، در حالی که برخی برای گزارشگران خبر عالی هستند.

ویژگی های هر مدل این موارد را شرح داده است ، بنابراین به سادگی به دنبال آن باشید که در هر قیمتی که انتخاب می کنید و انتخاب بهترین ضبط کننده قابل حمل مناسب باشد ، بهترین نیازهای شما را نشان دهد.

./خرید رکوردر صدا/خرید رکوردر صدا/خرید رکوردر صدا/خرید رکوردر صدا/خرید رکوردر صدا/خرید رکوردر صدا/خرید رکوردر صدا/

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *