مجله آوا

رکوردر صدا برتر در 7 مدل طبق بررسی های سال 2019

رکوردر صدا قابل حمل

رکوردر صدا قابل حمل در 7 مدل در بررسی های سال 2019

رکوردر صدا چیست ؟

رکوردر صدا داشتن یکی از بهترین ضبط های قابل حمل برای بسیاری از افراد ، بدیهی است که نوازندگان و روزنامه نگاران ضروری است. اما آنها برای هر کسی که نیاز به ضبط های با کیفیت و تقریباً هر چیزی داشته باشد ، از جمله سخنرانی ها و مباحث گرفته تا جلسات و مصاحبه ها ، بسیار ارزشمند هستند.

وقتی برای اولین بار در اواخر دهه 1970 به بازار آمدند ، آنها مانند رادیوهای کوچک زرق و برق دار به نظر می رسید و از نوارهای کاست کوچک استفاده می کردند. کیفیت صدا در بهترین حالت متوسط ​​بود و بعد از گذشت حدوداً یک ساعت باید به یاد داشته باشید که نوار را بکشید تا از طرف دیگر ضبط کنید.

اما همه آنچه تغییر کرده و ضبط کننده های قابل حمل هم اکنون دیجیتال هستند. کیفیت صدا نمی تواند بهتر باشد و می توانید ساعت ها بعد از ساعت و بدون هیچ مشکلی ضبط کنید.

اما کدام یک از بسیاری از موجود در حال حاضر بهترین ضبط قابل حمل است؟ و چرا؟

رکوردر صدا

1 – ضبط صدا دستی بزرگنمایی H1n

بدنه کارآمد با پوشش مات و محوطه میکرو محافظ تازه طراحی شده ، این مدل اولیه را از زوم ، H1n ، قابلیت حمل و نقل را افزایش داده است.

با تشکر از طراحی جمع و جور و ناهموار ، می توانید از آن برای ضبط صدا با کیفیت بالا و تقریباً در هر نقطه استفاده کنید. آن را در جیب خود حمل کنید ، آن را در کوله پشتی خود بچسبانید ، یا بدون هیچ گونه نگرانی ، آن را در هر کجا که فکر کنید ، ببرید.

نمایشگر LCD ، دکمه های یک لمسی و منوهای موضعی باعث می شود H1n برای کاربران و متخصصان سطح ورودی مناسب باشد. می توان از آن به روش های مختلفی استفاده کرد – ضبط ایده های آهنگ ، صدا برای پروژه های فیلم ، گرفتن سخنرانی یا جلسات ، مصاحبه با پادکست و موارد دیگر. و همه چیز با کیفیت استثنایی صوتی ضبط می شود.

H1n دارای یک محدود کننده پردازنده پیشرفته است ، این کار کاربر را قادر می سازد تا بدون هیچ گونه اعوجاجی ، ضربان صدا تا 120 دسی بل را ضبط کند. این امر به شما امکان می دهد بدون کنسرت کیفیت صدا ، کنسرت ، شیوه های گروهی یا سایر محیط های پر صدا را ضبط کنید.

گزینه کنترل سرعت پخش ، به شما امکان می دهد تا به راحتی دشوار را برای درک مصاحبه ها رونویسی کنید. در حالی که برای نوازندگان ، تکرار AB هنگام یادگیری یا خواندن آهنگ ها بسیار مفید است.

ویژگی overdub این امکان را به شما می دهد که صداهای جدیدی را نسبت به ضبط های موجود اضافه کنید. H1n همچنین تنظیماتی برای ضبط خودکار ، پیش ضبط و تایمر خودکار دارد.

این دستگاه دارای یک میکروفن استریو X / Y داخلی است که ضمن تأکید بر مرکز میدان صدا ، مساحت وسیعی را پوشش می دهد. این به کاربران امکان می دهد تقریباً در هر نقطه صوتی شفاف بلور را ضبط کنند.

این دستگاه همچنین از ژنراتورهای تون و تخته سنگ برخوردار است. این موارد باعث می شود که نقاط هماهنگی صدا و فیلم را همزمان با کار با تصویر علامت گذاری کنید.

برای دیدن مشخصات فنی دستگاه کلیک کنید

رکوردر جیبی

رکوردر جیبی

2 – رکوردر جیبی یاماها PR7 با عملکردهای Overdub

POCKETRAK PR7 جدیدترین رکوردر جیبی دستگاه ضبط کننده PCM خطی فوق العاده قابل حمل در خط یاماها است. این زحمت ضبط های با کیفیت بالا ، در هر زمان و هر کجا که برای ساختن آنها لازم باشد فراهم می کند./رکوردر جیبی/

مجهز به میکروفون استریو XY که اخیراً توسعه یافته است ، PR7 به راحتی ضبط های استریو با وضوح بالا را ضبط می کند. در ضمن دستیابی به کیفیت صوتی مداوم و صدای طبیعی نیز وجود دارد./رکوردر جیبی/

این یک ابزار ارزشمند برای هر نوازنده ای است که عملکردهای اساسی را از جمله یک تیونر پردازنده و مترونوم ارائه می دهد. همچنین عملکردهای ضبط قدرتمندی همچون overdubbing و ویرایش نشانگر را انجام می دهد./رکوردر جیبی/

از طریق یک رابط کاربری ساده و بصری به راحتی به همه این توابع چشمگیر قابل دسترسی است. همچنین دارای پنج ایستگاه از پیش تنظیم شده است که برای انواع مختلف برنامه بهینه شده است./رکوردر جیبی/

این کارها باعث می شود که ضبط یک تمرین ، یک جلسه ترانه سرایی ، مشغول صحبت کردن یا انجام یک ضبط درست در زمینه ، حتی با نتایج با کیفیت بالا آسان شود./رکوردر جیبی/

 

 

رکوردر جیبی3 – رکوردر صدا ضبط چهار آهنگ قابل حمل

رکوردر دیگری از بزرگنمایی Zoom ، و حتی موارد بیشتری نیز وجود دارد ، زیرا این شرکت تمایل به تسلط بر بازار ضبط کننده های قابل حمل دارد.

در مرحله اول ، صفحه اصلی H5 یک صفحه LCD با نور پس زمینه است که تنظیمات ضبط صدا را نشان می دهد. با این حال ، صفحه پایین دارای چندین دکمه ، از جمله معمول است – ضبط ، شروع ، بازی و سرعت رو به جلو.

به طور کلی احساس محکم و ناهمواری دارد. از ویژگی های زیبایی خوب و لاستیکی برخوردار می باشد و مخصوصاً در شرایط مرطوب ، ضبط خوبی به ضبط کننده دارد. همچنین دارای میله های فلزی است که از کنترل سطح در برابر تنظیمات تصادفی محافظت می کند.

میکروفون ها روی یک تخته شوک سوار می شوند. این به کاهش لرزش ها و در نتیجه برخورد با سر و صدا کمک می کند.

ضبط های مختلف به میکروفن های مختلفی احتیاج دارند ، تعدادی از مدل های زوم از جمله H5 این امر را مجاز می دانند. شما می توانید با استفاده از سیستم کپسولهای ورودی قابل تعویض ، بهترین کپسول میکروفون را برای هر موقعیتی انتخاب کنید.

H5 از نظر پادکست ، پخش و اخبار الکترونیکی و همچنین برای ضبط کنسرت ها و تمرین های زنده مناسب است. و مستقیماً کارتهای SD و SDHC تا 128 گیگابایت ضبط می کند ، بنابراین ذخیره سازی نباید مشکلی ایجاد کند.

دارای دو ورودی میکرو / خط با اتصال دهنده های دسته کوچک موسیقی جاز XLR / TRS ، هر کدام دارای قدرت فانتوم قابل انتخاب و یک پد -20dB هستند. H5 برای دستیابی به صداهای بسیار بلند طراحی شده است ، و این گزینه ای مناسب برای گرفتن کنسرت های راک زنده است.

برای مشاهده مشخصات فنی و خرید محصول کلیک کنید

ضبط کننده صدا

ضبط کننده صدا

4 – رکوردر صدا  قابل حمل شش مسیر Zoom H6

یکی دیگر از پیشنهادات عالی Zoom ، این بار H6.

این بسته بندی شده با همه چیز شما برای ایجاد ضبط های صوتی شگفت انگیز بسته بندی می شوید. این شامل یک کپسول میکرو XYH-6 X / Y ، یک کپسول میکروفن MSH-6 MS ، یک کارت SD 2 گیگابایت ، 4 باتری AA ، نرم افزار Cubase LE ، یک صفحه شیشه ای ، کابل USB ، مورد آن و کتابچه راهنمای کارایی است.

اما چرا دو کپسول؟ مانند Zoom H5 ، H6 همچنین از سیستم کپسولهای ورودی قابل تعویض استفاده می کند ، بنابراین می توانید بهترین کپسول را برای هر برنامه کاربردی انتخاب کنید. برای ضبط یک میکروفون برای ضبط یک ساز متفاوت به آن فکر کنید. این دستگاه با کپسول استریو X / Y و کپسول استریو MS (قسمت میانی) تهیه می شود.

علاوه بر انتخاب کپسول ، می توانید زاویه ضبط را نیز تغییر دهید. این به شما امکان می دهد محدوده جهت ضبط صدا را تغییر دهید.

ضبط وزن آن در حدود 10 پوند است ، ضبط وزن سبک است و می توان آن را به راحتی به هر مکانی که برای ضبط صدا نیاز دارید حمل کنید.

بر خلاف اکثر ضبط کننده های قابل حمل که آهنگ های استریو را ارائه می دهند ، H6 اجازه می دهد تا شش آهنگ از ضبط چندگانه. این بدان معناست که شما می توانید چندین صدایی را بر روی آن لایه بندی کنید ، بنابراین می توانید عکس هایی از ایده های آهنگ ایجاد کنید ، نه تنها به عنوان مثال یک گیتار و صدا بلکه یک دستگاه درام استریو ، یک باس یا صفحه کلید را نیز در سایر آهنگ ها اضافه کنید.

اجازه می دهد شش ورودی استریو معمولی ، دارای چهار ورودی میکرو / خط با اتصالات دسته کوچک موسیقی جاز XLR / TRS ، هر یک با کنترل صدا اختصاصی ، توان فانتوم قابل انتخاب و یک پد -20dB باشد.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه ، امکان کاهش نویز هندلینگ است. این ویژگی است که در مدل های قبلی زوم وجود ندارد.

برای اطلاع از مشخصات فنی و بهترین قیمت برای خرید کلیک کنید

ضبط کننده صدا

ضبط کننده صدا

5 – رکوردر صدا  WAVE / MP3 استودیو Roland R-05

رکوردر صدا Roland R-05 بسیار آسان برای استفاده از ضبط صدا قابل حمل است که دارای کیفیت ضبط صدا عالی است. این مورد مورد علاقه بسیاری از نوازندگان ، روزنامه نگاران و دانشجویان قرار گرفته است.

دلیل این امر به این دلیل است که استفاده از آن ساده و شهودی است. طراحی ساده آن بسیار عالی است و به کاربر اجازه می دهد تا به راحتی از هر یک از عملکردهای خود استفاده کند ، کاملاً وصل و بازی نیست ، اما بسیار نزدیک است.

Roland R-05 مناسب برای هر کسی است که در حالی که از دفتر خارج می شود ، می تواند یک یادداشت را ترک کند یا یک آهنگ آهنگ شگفت انگیز را در یک لحظه ضبط کند.

برای ضبط ، می توانید از میکروفون استریو داخلی یا هر میکروفون خارجی که از طریق ورودی خارجی انتخاب کرده اید ، استفاده کنید.

در مورد نوازندگان ، این دستگاه دارای چندین ویژگی مفید برای تمرین است. این موارد شامل پخش حلقه ، تنظیم سرعت بدون تغییر زمین ، تقسیم آهنگ خودکار و شروع خودکار ضبط است.

در کل ضبط صدا کننده قابل حمل بسیار عالی است.

 

رکوردر صدا

ضبط کننده صدا

6 – رکوردر صدا دستی Zoom H2n

رکوردر صدا H2n طراحی به مراتب ساده تر از بسیاری از ضبط صدا کننده های ثبت شده در این دوره گرد است. یک نمونه از این موارد این است که دارای بوت فوری است. این بسیار جالب برای برنامه نویسان خبری است و امکان ضبط فوری هر زمان که لازم باشد ، بدون نیاز به انتظار برای ضبط کننده ضبط شما ، زیرا 30 ثانیه اول یک خبر مهم را از دست می دهید.

از نظر طرح بندی دقیق ، صفحه پایین دارای یک صفحه نمایش LCD است ، که برای انتخاب تنظیمات مانند Auto Gain و Lo-Cut استفاده می شود. این صفحه همچنین شامل ویژگی های تکمیلی مانند مترونوم ، تنظیم سرعت پخش و امکان تنظیم انتهای حلقه است. همه این ویژگی ها باعث می شود تا H2n برای موسیقی دان ها یک انتخاب عالی باشد.

از دیگر ویژگی های مفید این نوازنده می توان به افکت پردازنده ، از جمله فشرده سازی / محدود کردن و فیلتر کم برش ، به علاوه یک تیونر کروماتیک اشاره کرد.

این پنج میکروفون داخلی ، بله پنج! و چهار حالت ضبط از جمله استریو Mid-Side (MS) ، استریو X / Y و هر دو محاصره 2 کاناله و 4 کانال. می توان از دکمه دستی میکروفون آنالوگ استفاده کرد تا به راحتی تنظیم ضبط ضبط را تنظیم کند.

این ضبط حتی کوچکتر و جمع و جور تر از سایر دستگاه های ضبط شده است و می تواند به راحتی در کف دست شما جای بگیرد.

ویژگی های Auto Gain ، Auto-record و Pre-record و همچنین عملکرد Data Recovery برای این ضبط کننده بی نظیر است. بنابراین اگر هر یک از این ویژگی ها در لیست خواسته های شما زیاد است ، پس این بهترین ضبط قابل حمل برای شما است.

این دستگاه بر روی دو باتری قابل شارژ AA یا قلیایی یا NiMH کار می کند و بیش از 20 ساعت عمر باتری دارد ، برای جلسات ضبط بسیار طولانی تر از بیشتر رقبا.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد ، این است که Zoom H2n تنها ضبط دستی است که برای ایجاد فایل های صوتی VR با درجه 360 درجه و فضایی مناسب است. اینها بومی پلت فرم واقعیت واقعیت Google JUMP هستند و با YouTube کاملاً سازگار هستند.

درگاه USB آن اجازه می دهد تا این پرونده ها به نرم افزار ویرایش رایانه شما مانند WaveLab LE وارد شوند ، جایی که می توانید نویز را کاهش داده و کیفیت صدا را ارتقا دهید.

گویی این کافی نیست ، حتی می توانید از H2n به عنوان رابط صوتی دیجیتال 2-در / 2 یا به عنوان یک میکروفون USB استفاده کنید./ضبط کننده صدا/

برای دیدن ویژگی های محصول اینجا کلیک کنید

رکوردر صدا

ضبط کننده صدا

7 –رکوردر صدا Multitrack دیجیتال Zoom H4N Pro

ما با طرح شروع می کنیم. صفحه نمایش بالای H4N دارای صفحه نمایش با نور پس زمینه LCD 1.9 اینچی است که برای نمایش هر گزینه ضبط انتخاب شده است.

این گزینه دارای سه دکمه است که به ترتیب از سه حالت ورودی انتخاب می کنند ، اینها MTR ، استریو و 4CH هستند. پنل همچنین حاوی دکمه های کنترل است – ضبط ، پخش ، سریع به جلو و معکوس.

برای بهترین کیفیت رکوردر صدا می توانید آن را بر روی سه پایه یا حتی روی دوربین خود سوار کنید. ضبط دستی توصیه نمی شود ، زیرا به راحتی می تواند صدای تحویل را ضبط کند.

این ضبط کننده صدا تقریبا 300 گرم وزن دارد و حمل آن تقریباً در هر مکانی آسان است. بدنه لاستیکی و ارگونومیک جدید نیز این امکان را برای استفاده در این زمینه به همراه دوربین فراهم آورده است.

این قابلیت را دارد که سطح فشار صدا را تا 140 dB کنترل کند ، بنابراین برای ضبط همه چیز از فلزات سنگین گوش تا EDM با فشار سنگین بسیار عالی است.

و مانند سایر مدل های زوم ، زاویه میکروفن های استریو را نیز می توان تغییر داد تا دامنه جهت ضبط صدا را تغییر دهید ، بنابراین دقیقاً مقدار صحیحی از باند ضبط خود را دریافت می کنید./ضبط صدا/

اجازه ضبط استریوی بکر یا چهار کانال ، با نرخ نمونه برداری تا 24 بیت / 96 کیلوهرتز. اما ، زمان شروع بوت 30 ثانیه ، کمی طولانی تر از بیشتر است./ضبط کننده صدا/

این ویژگی از یک استریو 0.125 اینچی خارج است که به شما امکان می دهد تا زمانی که دوربین شما دارای ورودی میکروفون خارجی باشد ، Zoom H4n Pro را به DSLR خود متصل کنید. این صدا با کیفیت بالا را برای شما فراهم می کند که دارای کدگذاری نیز می باشد. همچنین دارای پورت برای وصل کردن هدفون شما است.

شما چه سبکی از پادکست ضبط میکنید؟ /رکوردر جیبی/

صدای باند اکتیو و پسیو را چگونه پاور میکسر تنظیم کنیم؟

برچسب ها :رکوردر صدا .ضبط کننده صدا. ضبط صدا. رکوردر جیبی . رکوردر جیبی . رکوردر جیبی.ضبط کننده صدا.ضبط کننده صدا.ضبط کننده صدا.ضبط کننده صدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *