مجله آوا

شما چه سبکی از پادکست ضبط میکنید؟

پادکست

شما چه سبکی از پادکست ضبط میکنید؟

اگر می خواهید پادکست را شروع کنید ، ابتدا باید این سؤال را از خود بپرسید: شما به چه سبکی از پادکستر می روید؟ یک بازپرس؟ محقق اخبار و موضوعات داغ؟ کمدین جوانه زنی؟ همه موارد بالا؟

قبل از اینکه نگران نمایش خود در iTunes نباشید ، باید بدانید که چه نمایش هایی را می خواهید انجام دهید و چه نوع دنده ای را برای تحقق بخشیدن به آن نیاز دارید. در اینجا چهار نوع محبوب از پادکست ها و راه حل های چرخ دنده برای تبدیل شدن به یکی از آنها وجود دارد.

ضبط پادکست برای مبتدی ها

در اینجا شما هستید ، فقط یک تلفن هوشمند و یک رویا. ایده شما ایده خوبی است ، اما شما تجربه اختلاط و تسلط بر ضبط را ندارید. مطمئناً شما در برنامه های رسانه های اجتماعی جادوگر هستید ، اما چگونه می توانید بدون استودیوی تمام عیار یک پادکست بدست آورید؟

با ابزارهایی مانند استودیوی iZotope Spire ، می توانید به راحتی آن را عملی کنید. Spire با I / O به اندازه کافی برای شما و مهمان ، یک برنامه کامل و قابلیت حمل و نقل بسته بندی شده است تا بتوانید در هر کجا که بخواهید نیاز به فروشگاه کنید. قسمت خود را ضبط کنید ، محتوا را ویرایش و صیقل دهید ، و سپس آن را از طریق تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود به مهندس خود ارسال کنید یا در سایت میزبان خود بارگذاری کنید. برای شروع پادکست ها ، استودیوی Spire همه چیزهایی است که شما به آن نیاز دارید.

Livestreamer در پادکست

اگر ایده انجام ضبط شما در یک زمان به شما هیجان زده می شود ، پس زندگی مشترک ممکن است بهترین راه حل برای شما باشد. Livestreaming در بین گروه های مختلف با موضوعات مختلف از پارک های تفریحی گرفته تا تئوری های توطئه محبوب است و با رشد منابع جریان مانند YouTube ، Facebook Live و Twitch ، مخاطبان رو به رشدی برای رسانه های زنده وجود دارد.

RODECaster نرم افزار یک راه حل فوق العاده برای نوارهای زندگی می کنند است. RODECaster Pro با داشتن ورودی های کافی تا چهار میزبان ، اتصال بلوتوث برای میهمانان تلفنی و اتصال USB برای دسترسی مستقیم به منابع جریان خود ، RODECaster Pro داستان شما را می گیرد و آن را به صورت واقعی در سراسر جهان ارسال می کند.

مصاحبه کننده 

کونان اوبراین. تیم فریس جو روگان هر سه پادکست برتر و همچنین تعداد بیشماری از پادکست ها دارای پادکست های موفق در مصاحبه با افراد منحصر به فرد و جالب هستند. مصاحبه های متداول در مکان های عجیب و غریب اتفاق می افتد – اتوبوس های تور ، اتاق های سبز ، پشت صحنه در کنفرانس ها و رویدادها. شما به یک راه حل موبایل نیاز دارید که بتوانید روی آن حساب کنید ، زیرا در برخی از این مصاحبه ها فرصتی دیگر نخواهید داشت.

زوم H6 دستی ضبط ضبط بسیار محبوب در میان پادکسترها فقط به این دلیل است. باتری با قابلیت حمل ، به اندازه کافی کوچک برای قرار دادن در یک کیسه کوچک ، و در صورت محدود بودن زمان ، نصب و راه اندازی آسان آن آسان است ، H6 برای بسیاری از پادکسترها که به دنبال میخ زدن آن مصاحبه سخت هستند ، به این علامت می خورد.

 

 

محقق پادکست

پادکست هایی مانند سریال واقعاً به شروع موج دوم  کمک کردند و به تقویت آن در رسانه های عظیم امروز کمک کردند. به دلایلی خوب – کشف اسرار عمیق ، تاریک و گفتن داستان از زیرگروه همان چیزی است که گزارش تحقیق را بسیار جذاب می کند.

نمایش هایی از این دست تمایل دارند که از پادکست های بسیار تولید شده استفاده کنند ، بنابراین اغلب آنها در محیط های استودیویی ضبط می شوند و از دنده هایی مانند رابط کاربری جدید Scarlett 18i8 استفاده می کنند. ضبط مستقیم به DAW امکان تولید تقریباً بی نقص ، کیفیت صوتی بالا و انعطاف پذیری را برای بیشترین تعداد لازم را می دهد. آن قاشق را پیدا کنید ، آن داستان را بگویید و در پادکستینگ علامت خود را بزنید!

این مقاله هم برای شما مفید خواهد بود 

صدای باند اکتیو و پسیو را چگونه پاور میکسر تنظیم کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *