مجله آوا

ویدئو پروژکتور جیبی چیست؟

ویدئو پروژکتور جیبی چیست؟

ویدئو پروژکتور جیبی چیست؟

پروژکتورهای جیبی ابزارهایی هستند که می توانند برای ارائه تصویر قابل حمل و حمل و نقل استفاده شوند. ابعاد این پروژکتورها اندازه یک ابزار سلولی یا حتی کوچکتر است. پروژکتور جیبی حتی ممکن است در قالب تلفن همراه یا دوربین دیجیتال دیجیتال تولید شود.

ویدئو پروژکتور جیبی چیست؟

پروژکتورهای جیبی همانطور که در نظر گرفته می شوند کوچک هستند ، اما اندازه عکسی که نشان می دهند قابل قبول است (اکنون و دوباره به اندازه پنج اینچ). این پروژکتورهای ویدئویی برای به اشتراک گذاشتن مطالب به صورت رنگارنگ و پویا بهترین گزینه هستند. میزان روشنایی توصیه شده آنها پایین تر است ، با این حال وضوح قابل مقایسه با پروژکتورهای مختلف ویدیویی را ارائه می دهند. این دستگاه ها انقلابی هستند ، اما در کوتاه مدت رشد چشمگیری داشته اند. از این سال ، چیزی بیش از 4/3 میلیون پروژکتور جیبی خریداری شده است ، واقعیتی که این روزها در واقعیت حتی بیشتر شده است.

پروژکتورهای جیبی چگونه کار می کنند؟

بسیاری از آژانس ها وجود دارند که پروژکتورهای ویدئویی جیبی را افزایش داده و افزایش می دهند ، اما سه سبک مهم عصر برای نمایش تصویر وجود دارد: DLP ، LCoS و LBS.

DLP و LCoS از یک منبع خفیف سفید و یک روش فیلتر پیچیده برای نشان دادن رنگ ها و شدت خفیف هر پیکسل استفاده می کنند.

ویدئو پروژکتور جیبی چیست ؟
DLP

(پردازش خفیف دیجیتال): ایده این فناوری استفاده از آینه های بسیار کوچک است که فیلترهای نوری را به یک تراشه هدایت می کنند. هر آینه وظیفه کنترل نور یک پیکسل را دارد. هر تکرار دارای 4 حالت ، روشن یا خاموش است! در این نوع لامپ ها ، عکس از طریق چرخش دارایی سایه در بین پرتوهای نور به دست می آید. رنگ ها به سه کلاس غالب تقسیم می شوند: زرشکی ، زرد و آبی و آنها عکس اصیل را تشکیل می دهند.

LCoS

LCoS (Liquid Crystal on Silicon): یک پروژکتور LCoS از یک صفحه نمایش Liquid Crystal (نمایشگر کریستال مایع) برای تعیین میزان خفیف به دست آمده در راستای پیکسل استفاده می کند. سه روش برای به دست آوردن سایه وجود دارد: یک فیلتر رنگ CF از خارج ، که خود به 4 زیر پیکسل تقسیم شده است ، که هر یک نمایانگر یکی از سایه های زرشکی ، بی تجربه و آبی است.

LBS

(هدایت لیزر پرتو): نحوه کار این پروژکتورها کاملاً خاص است ، هر پیکسل با پرتو لیزر رنگی شده و برای انتشار ملایم به 3 رنگ لیزر بنفش ، سبز و آبی احتیاج دارد. هر پیکسل رنگ و روشنایی را در صورت لزوم ضبط می کند. ترکیب نور لیزر موجود در این مدل توسط آینه ها نیز انجام می شود.
تعداد کمی از شرکت ها از نسل LBS برای تصویربرداری از پروژکتور استفاده می کنند ، اما نعمت ها و پایین آمدن استفاده از لیزر در لامپ پروژکتور چیست؟

مزایا :

عکس پروژکتور LBS دیگر نیازی به تنظیم آگاهی ندارد ، زیرا همیشه در حالت توجه است.
مصرف انرژی کمتری با لیزر ، که علاوه بر این باعث کاهش تاریکی تصویر می شود. به اندازه ای که یک پیکسل سیاه مصرف می کند قطعاً قدرت ندارد!
اندازه کوچک

ویدئو پروژکتور جیبی چیست؟/ویدئو پروژکتور جیبی چیست؟/ویدئو پروژکتور جیبی چیست؟/ویدئو پروژکتور جیبی چیست؟
جنبه های منفی :

لیزر پر بار
نقاط سیاه در تصویر ، به خصوص صفحات استاتیک.
و نگرانی در مورد خطر لیزر برای سلامتی چشم وجود دارد.

انواع ویدیو پرژکتور را در اینجا مشاهده کنید

انواع پروژکتور جیبی:

صرف نظر از نحوه نمایش تصویر با عباراتی از نحوه نقاشی پروژکتورها ، 3 نوع اساسی وجود دارد:

در کنار پروژکتور خودم بایستید: این ابزارها از طریق کابل enter (A / V ، USB و بسیاری دیگر) آمار را در دست می گیرند و سیگنال های تصویری را از سایر ابزارها به دست می آورند.

پروژکتور USB :

این موارد تقریباً شبیه پروژکتورهای قبلی هستند به جز اینکه منبع تغذیه و آمار تصویر همه با کابل USB منتقل شده اند. می توان اظهار داشت که این کوچکترین پروژکتورهایی هستند که از باتری استفاده نمی کنند.

پروژکتور های مدیا پلیر :

پروژکتور که دارای یادآوری درونی است یا از کارت حافظه خارجی پشتیبانی می کند. این پروژکتورهای جیبی می توانند رکوردها را به همراه پیکسل ، تصاویر متحرک و پرونده های محل کار به طور مستقیم از حافظه گردش کنند. این پروژکتورها قطعاً می تواند برای بسیاری از انسانها مفید باشد ، اما پشتیبانی از چند کدگذار ممکن است یک اشکال باشد.

پروژکتور جاسازی شده :

در این دستگاه ها ، در واقع تمام سازندهای یک پروژکتور در هر ابزار دیگری قرار گرفته اند و به نوعی استفاده ثانویه از آن ابزار هستند. به عنوان نمونه ، پروژکتورها در تلفنهای همراه ، لپ تاپ ، کپسول ، دوربین و موارد دیگر تعبیه شده اند.

ویدئو پروژکتور جیبی چیست ؟
یک نمونه شگفت انگیز از پروژکتورهای مجموعه BenQ GPU ، مجموعه جدیدترین مدلها است.

ویدئو پروژکتور جیبی چیست؟/ویدئو پروژکتور جیبی چیست؟/ویدئو پروژکتور جیبی چیست؟/ویدئو پروژکتور جیبی چیست؟/ویدئو پروژکتور جیبی چیست؟/ویدئو پروژکتور جیبی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *